Waarvoor mijn nederige excuses.quote:Op maandag 29 december 2008 08:14 schreef -Hans- het volgende:
Michiel doet ook volgende week de ochtendshow?! En dan ook nog een keer in de avond? Volgende week dus weer Veenstra Veenstra FM.
Ali B feat. Yes-R & the Partysquadquote:Op maandag 29 december 2008 08:30 schreef Cee het volgende:
Vrij deze week!
Ik vind het intro van dit nummer veel te veel op Rampeneren of hoe dat ook heet lijken, van Yes R. Of Ali B. In ieder geval een van die twee mensen.
Eens!quote:Op maandag 29 december 2008 08:39 schreef Cee het volgende:
Ooooh, damn, Uninvited.
Van dat nummer moet je afblijven en vooral geen ongeïnspireerde dance-versie maken.
Ik kreeg daar buiten trouwens niks van mee, zag later op tv pas dat het werd gedraaid.quote:Op maandag 29 december 2008 08:32 schreef -Hans- het volgende:
Zwaai naar binnenkomers.
Fantastisch moment toen Europe werd ingestart en de heren in het GH er bijna uit mochten.
Mooi , scheelt weer 4 uurtjes Giel in de morgenquote:Op maandag 29 december 2008 08:14 schreef -Hans- het volgende:
Michiel doet ook volgende week de ochtendshow?! En dan ook nog een keer in de avond? Volgende week dus weer Veenstra Veenstra FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |