Of hij hoopt dat je van gedachte verandert.quote:Op maandag 29 december 2008 01:57 schreef Shitonya het volgende:
Mja dat is de friendzone plus. Zonder plus = zonder seks. Simpel. Maja Is ook een apart geval, want de meeste mannen trekken zo'n situatie niet als er gevoelens meespelen. En awel is gewoon een stopwoordje van me.
Ga jij straks ook met je mobieltje in bed fokken?quote:Op maandag 29 december 2008 02:00 schreef Chinless het volgende:
Dat was inderdaad snel vol.... tevens tvp
Ik heb al 2x een relatie verbroken op 2e kerstdag...quote:Op maandag 29 december 2008 02:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Tijdens de feestdagen komen de singles seeds meer naar voren..
En het gaat idd hard vandaag
Dat kan ik wel doen he? maar laptop is gewoon makkelijker. Ik gebruik mijn mobiel alleen voor MSN op het werk en in de auto.quote:Op maandag 29 december 2008 02:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij straks ook met je mobieltje in bed fokken?
vertelquote:Op maandag 29 december 2008 02:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb al 2e een relatie verbroken op 2e kerstdag...
ok, da's even sadquote:Op maandag 29 december 2008 02:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat kan ik wel doen he? maar laptop is gewoon makkelijker. Ik gebruik mijn mobiel alleen voor MSN op het werk en in de auto.
Wauw... Leuke herinneringen voor de betreffende dames!quote:Op maandag 29 december 2008 02:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb al 2x een relatie verbroken op 2e kerstdag...
Liever datquote:Op maandag 29 december 2008 02:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij straks ook met je mobieltje in bed fokken?
Die hoop heeft hij inmiddels grotendeels wel laten varen gelukkig.quote:Op maandag 29 december 2008 02:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of hij hoopt dat je van gedachte verandert.
Ow dat is duidelijker hahahaquote:Op maandag 29 december 2008 02:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt veel te vaakquote:Op maandag 29 december 2008 02:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of hij hoopt dat je van gedachte verandert.
Nah lig eraan hoe je het wil zien. Ik rij zn 90.000km per jaar waarvan 55.000 woon-werk. Verder is het zo relax op mijn werk dak daar beetje mn MSN aanzet, niet dat er veel online zijn want er staat amper 40 man in mijn lijst.quote:
Shit happens, you get over it and move onquote:Op maandag 29 december 2008 02:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt veel te vaak
Ik pak een rosé-tje
Dus als een FOKster nu een relatie begint is ze over 363 dagen weer vrijgezel ?quote:Op maandag 29 december 2008 02:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zei dat ik eigenlijk zou moeten gaanquote:Op maandag 29 december 2008 02:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Shit happens, you get over it and move on![]()
Je ging toch naar bed
niet echt nee, maar het zijn van die dagen waarin de vrouwen vaak emotionele gesprekken beginnen over liefde, toekomst, samenzijn, houden van en andere (familie)perikelen erbij.quote:Op maandag 29 december 2008 02:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wauw... Leuke herinneringen voor de betreffende dames!
mja, voor hen meer als voor mij. het was mijn keus, maar goed. kerst en oud en nieuw is wel goed verknald dan.quote:Op maandag 29 december 2008 02:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat is duidelijker hahaha
Maar het is wel kut ja..
ik heb m'n oma verloren op 2e kerstdag een paar jaar terug.
ik vind 40 nog veel, zoveel heb ik er niet eens...quote:Op maandag 29 december 2008 02:04 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nah lig eraan hoe je het wil zien. Ik rij zn 90.000km per jaar waarvan 55.000 woon-werk. Verder is het zo relax op mijn werk dak daar beetje mn MSN aanzet, niet dat er veel online zijn want er staat amper 40 man in mijn lijst.
@cuegirllie, goedenacht btw
Hij zei twee keer, wie weet hoeveel relaties hij heeft verbroken op andere dagen van het jaarquote:Op maandag 29 december 2008 02:06 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dus als een FOKster nu een relatie begint is ze over 363 dagen weer vrijgezel ?
Met mij? Hoezo specifiek een FOK!ster? En ik heb de kerstdagen ook WEL overleefd met relaties hoorquote:Op maandag 29 december 2008 02:06 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dus als een FOKster nu een relatie begint is ze over 363 dagen weer vrijgezel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |