Doe es een fotootje?quote:Op maandag 29 december 2008 10:15 schreef CarOnline het volgende:
Oh dear, wat nu?
Toch maar zwart dan?
quote:Op maandag 29 december 2008 10:15 schreef CarOnline het volgende:
Hahahaha ik ben gewoon ORANJE!!![]()
Ik ben een vale Pippi!!
Ik wist het!! Never trust iets van 3 euro![]()
LondaColor 'Magic Colors'
Inderdaad, net een toverbal!
Oh dear, wat nu?
Toch maar zwart dan?
Nee geen zwart erover heen doen dan wordt het groen of zo.quote:Op maandag 29 december 2008 10:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben een vale Pippi!!
Oh dear, wat nu?
Toch maar zwart dan?
Kastanje kan d'r goed bovenop...lekker knal kastanje-roodquote:Op maandag 29 december 2008 10:21 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee geen zwart erover heen doen dan wordt het groen of zo.
Als ik jou was zou ik heel snel naar een kapper gaan en het door hun laten doen.
Maar toch 87 euro uitgespaard!quote:Op maandag 29 december 2008 10:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben een vale Pippi!!
Oh dear, wat nu?
Toch maar zwart dan?
Nee, Oranje heb ik al eens gehad en gezworen het nooit meer vrijwillig te nemen.quote:Op maandag 29 december 2008 10:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es een fotootje?![]()
Eik vind ik oranje best wel grappig
Ik denk dat ik eerst een donkerbruine spoeling doe en daarna zwart er over ofzo.quote:Op maandag 29 december 2008 10:21 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee geen zwart erover heen doen dan wordt het groen of zo.
Als ik jou was zou ik heel snel naar een kapper gaan en het door hun laten doen.
Donkerbruin ook NIET doen! Die pigmenten botsen. Enige wat je nog kan proberen zelf, is om naar blond te gaan. Pleur er even wat geld in van 'L oreal ofzo.quote:Op maandag 29 december 2008 10:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst een donkerbruine spoeling doe en daarna zwart er over ofzo.
Ahhhg en kan je nagaan: ik had het vóór de kerstdagen al in huis maar ik durfde niet ivm gesloten winkels enzo
Voorgevoel![]()
Oh shit hee. Wat nu. Ik moet om 16:00 werken en mn kapper is dicht vandaag
Ja, ik fiets zo het dorp wel ff in.quote:Op maandag 29 december 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Donkerbruin ook NIET doen! Die pigmenten botsen. Enige wat je nog kan proberen zelf, is om naar blond te gaan. Pleur er even wat geld in van 'L oreal ofzo.
O ja daarom deed ik dat niet: Dat hadden ze bij mijn drogist nietquote:Op maandag 29 december 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
Ontkleuren die hap en opnieuw maar dan met een 18 euro pakje verven.
Wat is dat dan voor een hoerige drogist? Kun je ze niet voor het gerecht dagen met hun crap.quote:Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
O ja daarom deed ik dat niet: Dat hadden ze bij mijn drogist niet
Eh nee, hoezo?quote:Op maandag 29 december 2008 10:35 schreef noekje het volgende:
Laat me raden, Pietje heeft je die haarkleur aangeraden?
Maak er maar geen Amanda haar van, dan hou je niets over.quote:Op maandag 29 december 2008 10:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh nee, hoezo?
De drogist náást Pietje!
Jozef Geelman![]()
Oh ik lijk nu sprekend op mn avatar.
Nu nog sneeuw en een kerstmuts.
Haha jaaa en dan van die mattenquote:Op maandag 29 december 2008 10:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Maak er maar geen Amanda haar van, dan hou je niets over.
Omdat Pietje master is in slechte adviezen.quote:Op maandag 29 december 2008 10:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh nee, hoezo?
De drogist náást Pietje!
Jozef Geelman![]()
Oh ik lijk nu sprekend op mn avatar.
Nu nog sneeuw en een kerstmuts.
Veel plezier met poetsen (al is het ook de plaat)quote:Op maandag 29 december 2008 10:47 schreef blomst het volgende:
Hier loopt internet traag, dus tijd om wat anders te doen.
Ja he? Rood op rood kan wel. Blond op bijna zwart kan niet.quote:Op maandag 29 december 2008 10:47 schreef lies1958 het volgende:
je kan er met roodtinten wel overheen gaan volgens mij als het oranje is. Vroeger deed ik het ook zelf kleuren totdat ik een keer heel erg groen was geworden en heb het daarna nooit meer zelf gedaan. Heb toen ook een dag voorschut gelopen omdat ik het op zaterdagavond had gedaan voor het stappen.
Honda wat prachtigquote:Op maandag 29 december 2008 09:15 schreef hondjes het volgende:
[ afbeelding ]
en het was zarerdag rotweer, met mooi weer kijk je nog verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |