Klopt.quote:
Ik vind dat mens misschien nog wel enger dan MJquote:Op maandag 29 december 2008 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Nu produceert ze alleen liedjes om bij de jeugd te horen. Fysiek ziet Madonna er ook niet meer uit.
quote:
Inderdaad, ik kan best een uur weg zijn dadelijk.quote:
Het is op het zielige af. Maar ja, we klagen ook niet over een rimpelige Mick Jagger, hč?quote:Op maandag 29 december 2008 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Klopt.
Nu produceert ze alleen liedjes om bij de jeugd te horen. Fysiek ziet Madonna er ook niet meer uit.
Wel als de desbetreffende artiest tegen ouderdom vecht.quote:Op maandag 29 december 2008 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is op het zielige af. Maar ja, we klagen ook niet over een rimpelige Mick Jagger, hč?
Die forceert tenminste niet van die gekkigheid.quote:Op maandag 29 december 2008 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is op het zielige af. Maar ja, we klagen ook niet over een rimpelige Mick Jagger, hč?
ik neem aan dat dit sarcastisch isquote:Op maandag 29 december 2008 00:59 schreef golfer het volgende:
921 965 Vader Abraham - Het kleine café aan de haven (1976)![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 00:59 schreef golfer het volgende:
1059 George Baker Selection - Paloma blanca (1975)![]()
![]()
![]()
Joh.quote:
Genoeg mensen die nachtmerries over gehad hadden.quote:Op maandag 29 december 2008 00:59 schreef golfer het volgende:
915 1059 George Baker Selection - Paloma blanca (1975)![]()
![]()
![]()
die steekt er dit uur met kop en schouders bovenuit inderdaadquote:Op maandag 29 december 2008 01:00 schreef tong80 het volgende:
917 641 Neil Young - Harvest (1972)
Briljant
Maar als Madonna zichzelf ouder laat worden, gewoon zoals het hoort, beginnen mensen daar weer over te klagen. Dus ik begrijp haar spagaat wel. Maar het blijft zielig zoals ze zichzelf toetakelt.quote:Op maandag 29 december 2008 00:59 schreef djenneke het volgende:
Die forceert tenminste niet van die gekkigheid.
ja weet ik veel ik ken je verder nietquote:
Dit vind ik dan weer cult. Zo slecht, dat het weer goed isquote:Op maandag 29 december 2008 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die nachtmerries over gehad hadden.
Zeker in combinatie met Jordy van Loon en Patty Brard.
Nee, iedereen is zo een beetje gaan slapen.quote:Op maandag 29 december 2008 01:00 schreef tong80 het volgende:
924 976 Trammps - Shout (1975)
Niet te hard meezingen
Mooi voor op de wekkerradioquote:Op maandag 29 december 2008 00:56 schreef Ofyles2 het volgende:
925 1087 Stealers Wheel - Late again (1973)
na al die jaren in de spotlights, geprezen en verguisd te zijn, moet haar dat toch geen reet meer kunnen schelen zou je zeggen...quote:Op maandag 29 december 2008 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar als Madonna zichzelf ouder laat worden, gewoon zoals het hoort, beginnen mensen daar weer over te klagen. Dus ik begrijp haar spagaat wel. Maar het blijft zielig zoals ze zichzelf toetakelt.
Arceequote:
golfer, aangenaam.quote:Op maandag 29 december 2008 01:02 schreef Homdeck het volgende:
ja weet ik veel ik ken je verder niet
Als mijn vriend mij belt, gaat dat deuntjequote:Op maandag 29 december 2008 01:02 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Mooi voor op de wekkerradio![]()
jeuj, ik ben niet alleenquote:Op maandag 29 december 2008 01:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind deze trouwens ook leuk
Zul je zien dat ik het straks wel leuke liedjes vind maar de namen ervan gewoon niet kende![]()
Zo laat? Of zit je toevallig in een andere tijdzone?quote:Op maandag 29 december 2008 01:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als mijn vriend mij belt, gaat dat deuntje![]()
(geen toevalhij is er nu ook nog steeds niet, en hij zou eten meenemen
)
Ik wist dat je dat ging zeggen.quote:
Top.quote:Op maandag 29 december 2008 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Bruce Hornsby & the Range - The way it is
Hij is even een pakje sigaretten aan het halen en komt over een jaar of 25 weer terug?quote:Op maandag 29 december 2008 01:03 schreef djenneke het volgende:
(geen toevalhij is er nu ook nog steeds niet, en hij zou eten meenemen
)
Was het maar waarquote:Op maandag 29 december 2008 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo laat? Of zit je toevallig in een andere tijdzone?
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is even een pakje sigaretten aan het halen en komt over een jaar of 25 weer terug?
Britny Speers is ook weer aan de top, misschien hebben ze hun centen op of het is hun eeuwige ego .quote:Op maandag 29 december 2008 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar als Madonna zichzelf ouder laat worden, gewoon zoals het hoort, beginnen mensen daar weer over te klagen. Dus ik begrijp haar spagaat wel. Maar het blijft zielig zoals ze zichzelf toetakelt.
Waarschijnlijk een beetje van allebei. Oeps. Lieve mensen, ik begin de drank te voelen.quote:Op maandag 29 december 2008 01:06 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Britny Speers is ook weer aan de top, misschien hebben ze hun centen op of het is hun eeuwige ego .
Eeuwige ego's. Ze zijn al reeds binnen.quote:Op maandag 29 december 2008 01:06 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Britny Speers is ook weer aan de top, misschien hebben ze hun centen op of het is hun eeuwige ego .
Ja,ja..we weten het nu wel: je hebt een vriend.quote:Op maandag 29 december 2008 01:09 schreef djenneke het volgende:
En ik ga het straks zingen tegen mijn vriend. Maar eigenlijk zou hij dat tegen mij moeten doen
En als hij het niet weet, mag hij het uitje compleet bekostigen.quote:Op maandag 29 december 2008 01:09 schreef djenneke het volgende:
En ik ga het straks zingen tegen mijn vriend. Maar eigenlijk zou hij dat tegen mij moeten doen
quote:Op maandag 29 december 2008 01:08 schreef tong80 het volgende:
Bij het nummer van steelers Wheel stuck in the middle with me werd er een oor afgesneden in Reservoir dogs
Die jongens heb ik wel eens in t echt gezien in de MCDonalds in Breda. Met allemaal gillende wijven eromheen met camera's. Heul lang geleden. Heul genant.quote:Op maandag 29 december 2008 01:09 schreef FictionalFenna het volgende:
Als ik dat deuntje van Top 200 zelf hoor, moet ik steeds aan de intro van dit nummer denken:
Welk uitje?quote:Op maandag 29 december 2008 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En als hij het niet weet, mag hij het uitje compleet bekostigen.
Heb je nodig een beurt nodig ofzo?quote:Op maandag 29 december 2008 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ja..we weten het nu wel: je hebt een vriend.
1938?quote:
En nu hoor je er niks meer van (zoals zo vaak met dit soort artiesten).quote:Op maandag 29 december 2008 01:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die jongens heb ik wel eens in t echt gezien in de MCDonalds in Breda. Met allemaal gillende wijven eromheen met camera's. Heul lang geleden. Heul genant.
Gek he?quote:Op maandag 29 december 2008 01:11 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
En nu hoor je er niks meer van (zoals zo vaak met dit soort artiesten).
Wow. Dat is echt heul lang geleden.quote:
Je bent echt toe aan een beurt, begrijp ik ineens. Geef me nog een drankjequote:
Voor mij wel.quote:Op maandag 29 december 2008 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow. Dat is echt heul lang geleden.
Luluquote:Op maandag 29 december 2008 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Hebben de Tramps dit geďmiteerd of waren ze echt de eerste met dit lied.
Ik herinner me nog een versie.
mooi..............quote:
Stiekem ook een trouwe luisteraar van Radio Tour de France?quote:Op maandag 29 december 2008 01:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit lied is ook wel leuk
ik vind alle Franse nummers die langskomen leuk![]()
![]()
Ah, dan begrijp ik dat 1999 voor jou nog als de dag van gisteren isquote:Op maandag 29 december 2008 01:15 schreef golfer het volgende:
Aznavour.![]()
Heb nog een gesigneerde LP van hem van bij een optreden.
Klopt.quote:Op maandag 29 december 2008 01:15 schreef djenneke het volgende:
Ah, dan begrijp ik dat 1999 voor jou nog als de dag van gisteren is
Mijn moeder heeft een aantal France cd's en die staan hier regelmatig op. Dan ga je het vanzelf wel leuk vinden.quote:Op maandag 29 december 2008 01:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stiekem ook een trouwe luisteraar van Radio Tour de France?
Ah, dan ligt het toch niet alleen aan mijquote:Op maandag 29 december 2008 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Dit is trouwens wel 1 van de mindere nummers van Aznavour.
Kon je ook per telefoon stemmen?quote:Op maandag 29 december 2008 01:17 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hahaha , was ze goed bij dat ze al internetet had
vertel eens, hoe oud ben je dan al?quote:Op maandag 29 december 2008 01:18 schreef djenneke het volgende:
(Sorry, ik ga er vanuit dat ik al weer oud ben voor Fok!)
30 zomers jong. Gemiddelde leeftijd hier is 17?quote:Op maandag 29 december 2008 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
vertel eens, hoe oud ben je dan al?
Misschien zelfs 25. Ik zit er in ieder geval onder.quote:Op maandag 29 december 2008 01:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
30 zomers jong. Gemiddelde leeftijd hier is 17?
ik boven boven de 17 en 25quote:Op maandag 29 december 2008 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien zelfs 25. Ik zit er in ieder geval onder.
met golfer en tong erbij?quote:Op maandag 29 december 2008 01:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Om het nog eens over mijn vriend te hebben, die doet dat al 13 jaren langquote:Op maandag 29 december 2008 01:20 schreef tong80 het volgende:
Lekker wijf was dat.
Inmiddels ook alweer 50.
En wat Herman Brood ooit zei :
'Het ergste in het leven is een vrouw neuken van je eigen leeftijd.'
hier ligt broodquote:Op maandag 29 december 2008 01:20 schreef tong80 het volgende:
Lekker wijf was dat.
Inmiddels ook alweer 50.
En wat Herman Brood ooit zei :
'Het ergste in het leven is een vrouw neuken van je eigen leeftijd.'
Gemiddelde leeftijd hier is eerder 30 ofzo.quote:Op maandag 29 december 2008 01:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik voel met je meequote:Op maandag 29 december 2008 01:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, dan ligt het toch niet alleen aan mij
(Sorry, ik ga er vanuit dat ik al weer oud ben voor Fok!)
Jong van geest Homdeckquote:
wie weetquote:Op maandag 29 december 2008 01:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zonder hen, was het gemiddelde 15?
In dit topic is de gemiddelde leeftijd momenteel wat hoger dankzij de aanwezigheid van tong80, KillerMom en ondergetekende.quote:Op maandag 29 december 2008 01:19 schreef djenneke het volgende:
Ik ben 19quote:Op maandag 29 december 2008 01:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zonder hen, was het gemiddelde 15?
Ach, dit topic zal sowieso wat oudere fokkers trekken, lijkt me...quote:Op maandag 29 december 2008 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
In dit topic is de gemiddelde leeftijd momenteel wat hoger dankzij de aanwezigheid van tong80, KillerMom en ondergetekende.
De schande van mijn mooie stad.quote:Op maandag 29 december 2008 01:23 schreef tong80 het volgende:
Briljant nummer dit van een briljante tekstschrijver.
Helaas wel gejat van een Italiaanse orgineel.
Tuurlijk, we luisteren naar de minst hippe top nogwat op de Nedrrlandse radioquote:Op maandag 29 december 2008 01:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach, dit topic zal sowieso wat oudere fokkers trekken, lijkt me...
ik haak af, met die muziek begin ik mijn lever te voelen.quote:Op maandag 29 december 2008 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
In dit topic is de gemiddelde leeftijd momenteel wat hoger dankzij de aanwezigheid van tong80, KillerMom en ondergetekende.
Dit soort muziek kan ik nog net een beetje volgen, qua tempo, met mijn rollator.quote:Op maandag 29 december 2008 01:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tuurlijk, we luisteren naar de minst hippe top nogwat op de Nedrrlandse radio
En een aantal jongelingen die een goede muzieksmaak hebben.quote:Op maandag 29 december 2008 01:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Trusteh.quote:Op maandag 29 december 2008 01:25 schreef Killer_Mom het volgende:
ik haak af, met die muziek begin ik mijn lever te voelen.
op naar een boek in bed.........
dussss..quote:Een stukje historie van cafe de Volendammer in Hoorn;
Ooit zat Pierre Kartner (beter bekend als Vader Abraham) in café "De Volendammer" in Hoorn, dichtbij de Hoofdtoren, en het cafeetje maakte een grote indruk op hem. Alles was daar gemoedelijk en, de inmiddels overleden Tante Marie, runde de tent.Het café is een begrip in Hoorn, want alle gedetineerde die ooit vrijkwamen vanuit "De kersentuin", een vroegere gevangenis in Hoorn, deden eerst "De Volendammer" aan en kregen een gratis drankje van Marie.Het gaf Kartner een inspiratie om één van zijn grootste successen te schrijven."Het kleine café aan de haven" gaat over deze kroeg, alleen heeft Kartner het wel even snel geschreven in de kroeg tegenover "De Volendammer", want daar was het minder druk op dat moment.
Gemiddeldesquote:Op maandag 29 december 2008 01:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuurlijk, we luisteren naar de minst hippe top nogwat op de Nedrrlandse radio
heel die top 2000, op radio 2, die willen geen nieuwe nummers opnemen, over 5 of 10 jaar heb je nog die ouwe meuk.quote:Op maandag 29 december 2008 01:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Liever dat nog, dan Shakiraquote:Op maandag 29 december 2008 01:26 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
heel die top 2000, op radio 2, die willen geen nieuwe nummers opnemen, over 5 of 10 jaar heb je nog die ouwe meuk.
En daar behoor ik niet toe.quote:
wat een schitterende anekdotequote:
quote:Op maandag 29 december 2008 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh.
Ik mag nog even van mijn moeder opblijven.
Je radio is kaputt?quote:Op maandag 29 december 2008 01:28 schreef Wexy het volgende:
waarom hoor ik de hele avond al stiltes in de nummers die er niet horen te zijn???
dat weet ik wel zeker van niet.. op internetradio doet hij hetzelfde en via de ether en de kabel beidenquote:
Eens!quote:
Nee, ik zat mij nog steeds af te vragen of dit nou een aanbod van je was:quote:Op maandag 29 december 2008 01:28 schreef djenneke het volgende:
Ik ook niet, voelde en zag je de ondertoon?
quote:
9 vn de 10 nummers van tegenwoordig bestaat uit covers of samples. En die kutjong hebben dat dan vaak niet eens door.quote:Op maandag 29 december 2008 01:29 schreef RichardRichard het volgende:
Maar het is gewoon jammer dat heel veel jeugd de muziek van vroeger gewoon niet kan waarderen:(. Maar ze vergeten wel even dat ze de muziek van nu te danken hebben aan die oude meuk. Hoe slecht de muziek (met name top40 dingen enzo) van nu is. Geef mij maar de 60s en 70s! (en bands van nu die daardoor zijn beinvloed)
Precies een Boney M, LUV, Teache in en Heintje kennen ze niet meer.quote:Op maandag 29 december 2008 01:29 schreef RichardRichard het volgende:
Maar het is gewoon jammer dat heel veel jeugd de muziek van vroeger gewoon niet kan waarderen:(. Maar ze vergeten wel even dat ze de muziek van nu te danken hebben aan die oude meuk. Hoe slecht de muziek (met name top40 dingen enzo) van nu is. Geef mij maar de 60s en 70s! (en bands van nu die daardoor zijn beinvloed)
je komt uit volendam?quote:Op maandag 29 december 2008 01:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar gingen we altijd voordrinken bij schoolfeesten.
Ik ben een one man woman man. Daarnaast is het nog maar de vraag of het een aanbod zou zijn dat je zou willen aanvaarden...quote:Op maandag 29 december 2008 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik zat mij nog steeds af te vragen of dit nou een aanbod van je was:
[..]
En terechtquote:Op maandag 29 december 2008 01:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies een Boney M, LUV, Teache in en Heintje kennen ze niet meer.
Nou, dat vind ik een beetje overdreven, maar het is idd een idee om voor volgend jaar eens een lobby te beginnen om "Shine on you crazy diamond" of "Wish you were here" op 1 te krijgen. Als het met "Avond" kon...quote:Op maandag 29 december 2008 01:30 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Of Pink Floyd 1 tot en met 10
Rammstein is een beetje ongezellig hoor.quote:Op maandag 29 december 2008 01:30 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ik wil Rammstein op 1.
Zijn er ook mensen die dit wel leuk vinden dan?quote:Op maandag 29 december 2008 01:32 schreef tong80 het volgende:
Dit soort muziek haat ik.
Doelpunt trouwens
Je bent een 1 man vrouw man?quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 01:32 schreef Homdeck het volgende:
Ach op de middelbare school dacht ik ook dat de party animals Aquarius zelf hadden geschreven
owquote:
Nee, die laatste man sloeg op jou. Je bent toch een man he?quote:Op maandag 29 december 2008 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent een 1 man vrouw man?
Verbouwd?
late twentiesquote:Op maandag 29 december 2008 01:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
Je bent dus ook rond de dertig?
daar zit je mis mee, de jeugd die ik ken waarderen oude muziek wel, maar niet die eendagsvliegen die je hier hoord,quote:Op maandag 29 december 2008 01:29 schreef RichardRichard het volgende:
Wat kom je hier trouwens steeds zeuren? Ga gewoon als je het niks vind.quote:Op maandag 29 december 2008 01:30 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ik wil Rammstein op 1.
Terug naar Engelse les!quote:Op maandag 29 december 2008 01:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Roooooooxeeeeetttee
you don't have to put on the raaadiooo
Ik ook.quote:
Klagen in dit topic mag. Zeker als roxette op staatquote:Op maandag 29 december 2008 01:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat kom je hier trouwens steeds zeuren? Ga gewoon als je het niks vind.
Je zou mijn vader kunnen zijnquote:Op maandag 29 december 2008 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook.
Als je dat een beetje rekbaar neemt met een jaar of 25 ervoor en erna.
Ik heb genoeg drank op, dus opeens vind ik het primaquote:Op maandag 29 december 2008 01:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Das toch de geoorloofde uitrekkingsspelling?
niet, lekker rustig als je goed luisterd, meer klassiek. beter als dit duits. RILLLLLLLLLLLLquote:Op maandag 29 december 2008 01:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Rammstein is een beetje ongezellig hoor.
Tja, ik zou ook niet weten waar ik wel goede muziek zou kunnen vinden van nu, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 29 december 2008 01:36 schreef Relayer het volgende:
Ik denk dat het meer een punt is dat de jeugd die oude 'meuk' wel degelijk kan waarderen maar niet weten dat er nog steeds bands zijn die dat soort muziek maken omdat ze worden gehersenspoeld door de shit die de radio normaal gesproken uitzendt
Sterker nog...je moeder en ik....quote:
Ik heb er niks mee. Maar ik ben dan ook anti-duits opgevoederd.quote:Op maandag 29 december 2008 01:37 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
niet, lekker rustig als je goed luisterd, meer klassiek. beter als dit duits. RILLLLLLLLLLLL
Dag lieffie! Jij ook hier?quote:
nee, dat is niet zo, op hun werk hebben ze een knop op de radio, en dan gaat 538 aan, of bij ons thuis meteen hun eigen muziek.quote:Op maandag 29 december 2008 01:36 schreef Relayer het volgende:
Ik denk dat het meer een punt is dat de jeugd die oude 'meuk' wel degelijk kan waarderen maar niet weten dat er nog steeds bands zijn die dat soort muziek maken omdat ze worden gehersenspoeld door de shit die de radio normaal gesproken uitzendt
Ik speel ook teveel computerspelletjes zoals FIFA 09. En dan begin je een voorliefde te kweken voor anderstalige liedjes, zoals het Duits.quote:Op maandag 29 december 2008 01:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee. Maar ik ben dan ook anti-duits opgevoederd.
Wat heb jij met mijn vriend gedaan?quote:Op maandag 29 december 2008 01:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Terug van poolen en uit eten en weer even meeluisteren.
ja, en wat draait 538? Die hersenspoelen je kindjes met die zooi. Als 538 meer afwisselend spul zou draaien, zouden ze uiteindelijk ook andere soorten muziek ontdekken die ze zouden kunnen waarderen.quote:Op maandag 29 december 2008 01:40 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nee, dat is niet zo, op hun werk hebben ze een knop op de radio, en dan gaat 538 aan, of bij ons thuis meteen hun eigen muziek.
daar schiet je ook niets mee op.quote:Op maandag 29 december 2008 01:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee. Maar ik ben dan ook anti-duits opgevoederd.
Ik kan het niet helpenquote:Op maandag 29 december 2008 01:42 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
daar schiet je ook niets mee op.
helemaal niet. welke hersens?quote:Op maandag 29 december 2008 01:42 schreef Relayer het volgende:
[..]
ja, en wat draait 538? Die hersenspoelen je kindjes met die zooi.
OK, dat zijn jouw woorden...quote:Op maandag 29 december 2008 01:43 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
helemaal niet. welke hersens?
Nooit Shane MacGowan gehoord zeker...quote:Op maandag 29 december 2008 01:41 schreef Killer_Mom het volgende:
harverst, niemand zingt zo vals, heerlijk...........
quote:Op maandag 29 december 2008 01:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zit ik weer minuten een liedtekst te zoeken, is het er niet.
toen je JM Jarre zag staan ging er geen lichtje branden?quote:Op maandag 29 december 2008 01:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn dank!quote:Op maandag 29 december 2008 01:46 schreef djenneke het volgende:
http://top2008.radio2.nl/page/08_lijst_per_uur#
[..]
http://www.radio2.nl/data/media/db_download/21_64198b.xlsquote:Op maandag 29 december 2008 01:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik weet dat iedereen dit vast alvast weet, maar ik vraag het toch weer: waar kan ik ook weer de lijst vinden?
[..]
cultuurbarbaar!!quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 01:48 schreef Wexy het volgende:
[..]
cultuurbarbaar!!
Zo'n geweldig nummer!!!![]()
![]()
![]()
Ik ben dol op (klei)duivenschieten.quote:
Die zijn heul niet blancaquote:Op maandag 29 december 2008 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben dol op (klei)duivenschieten.
Als ik ze geraakt heb niet meer, nee.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik ze geraakt heb niet meer, nee.
Kom ook ff bij jou kijken of het gezellig isquote:Op maandag 29 december 2008 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
http://www.radio2.nl/data/media/db_download/21_64198b.xls
Alstu.
Thank uquote:Op maandag 29 december 2008 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
http://www.radio2.nl/data/media/db_download/21_64198b.xls
Alstu.
Schrijf er een boek overquote:Op maandag 29 december 2008 01:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Thank u
O god dit vind ik allemaal zoooo kut jeugdsentiment.![]()
Dat is vele malen mooier, inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2008 01:52 schreef Ofyles2 het volgende:
'A whiter shade of pale' vind ik dan sneller en krachtiger.
912 1772 Sweet - Love is like oxygen (1978)quote:
Dat vind ik zo mogelijk nog kutter!quote:Op maandag 29 december 2008 01:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'A whiter shade of pale' vind ik dan sneller en krachtiger.
En misschien ook wel zonder vriend.quote:
Hee duderinnetje, waar was je ook alweer gaan poolen?quote:Op maandag 29 december 2008 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En misschien ook wel zonder vriend.
Cue 2 Poole of zo?quote:Op maandag 29 december 2008 01:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hee duderinnetje, waar was je ook alweer gaan poolen?
thanks. een beter uur dan deze iig. Rieu, Zijlstra, Styx en Twain zijn kut, maar de rest ik okquote:Op maandag 29 december 2008 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
912 1772 Sweet - Love is like oxygen (1978)
911 615 André Rieu - The second waltz (1994)
910 1091 Blood, Sweat & Tears - Spinning wheel (1969)
909 492 Zijlstra - Durgerdam slaapt (2002)
908 1108 John Mayall - Room to move (1970)
907 984 Doe Maar - Is dit alles (1982)
906 959 Bill Haley & The Comets - Rock around the clock (1955)
905 991 Rolling Stones - The last time (1965)
904 1172 John Lennon - Woman (1981)
903 1133 Snowy White - Bird of paradise (1984)
902 931 Beatles - Back in the USSR (1968)
901 1054 Eurythmics - There must be an angel (1985)
900 1140 Styx - Babe (1980)
899 1181 Talking Heads - Road to nowhere (1985)
898 1086 Focus - Sylvia (1972)
897 1227 Shania Twain - You're still the one (19
Vluggertje?quote:
hoezo?quote:Op maandag 29 december 2008 01:55 schreef Paaskonijn het volgende:
904 1172 John Lennon - Woman (1981)
902 931 Beatles - Back in the USSR (1968)
Dat ik dit moet gaan missen.
Jemig, die komt nog?quote:Op maandag 29 december 2008 01:59 schreef remlof het volgende:
Ik wens alle mensen die André Rieu in de top 2000 hebben gestemd een slapeloze nacht toe
Alweer de schuld van de oma van tong80.quote:Op maandag 29 december 2008 01:59 schreef remlof het volgende:
Ik wens alle mensen die André Rieu in de top 2000 hebben gestemd een slapeloze nacht toe
quote:Op maandag 29 december 2008 02:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar dit is wel een FANTASTISCH NUMMER fokkertjes!
Ja. Daar kan geen drank tegen op.quote:Op maandag 29 december 2008 02:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo meteen komt die Rieux, dat is toch onbegrijpelijk?
quote:
De Duitsers lopen anders wel met hem weg.quote:Op maandag 29 december 2008 02:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo meteen komt die Rieux, dat is toch onbegrijpelijk?
Dat op zich zegt ook wel weer genoeg.quote:Op maandag 29 december 2008 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Duitsers lopen anders wel met hem weg.
Oh, ok.quote:Op maandag 29 december 2008 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Duitsers lopen anders wel met hem weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |