Wat een quasi-intellectuele shitquote:Op maandag 29 december 2008 00:24 schreef Relayer het volgende:
Dona Nobi's Pacem
From beginning 'till the end
Dona Nobi's Pacem
Weet ik eigenlijk niet. Maar denk niet dat-ie hoger staat.quote:Op maandag 29 december 2008 00:28 schreef Relayer het volgende:
komt die ook nog?
*kwijl*quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 00:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Na Marieke heb ik voorlopig wel weer genoeg tepel gezien..
Nu de echte sexmasjien !quote:Op maandag 29 december 2008 00:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Corrs is best leuk met 't geluid uit
quote:Op maandag 29 december 2008 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Nu de echte sexmasjien !
[ afbeelding ]
Bijna!quote:Op maandag 29 december 2008 00:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak, maar ik heb mijn excel al even andersom gesorteerd
Sjeesus ja zegquote:Op maandag 29 december 2008 00:34 schreef peaceman het volgende:
nnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Wat een afbreuk dit afbreken!
Ach, ik vond Undercover en Too Much Blood ook nog wel aardigquote:Op maandag 29 december 2008 00:34 schreef tong80 het volgende:
Anders breek je een nummer halverwegen af.
De Stones hun laatste nog te pruimen nummer
Hier beginnen ze de laatste jaren hun concerten mee.quote:Op maandag 29 december 2008 00:35 schreef peaceman het volgende:
Wel een lekker nummer dit van The Stones.
Toch ook niet geweldigquote:Op maandag 29 december 2008 00:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, ik vond Undercover en Too Much Blood ook nog wel aardig
Tijd voor meer alcohol inderdaad...quote:Op maandag 29 december 2008 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
En dan staat dit kutnummer hoger dan de Stones
Met Kempes ?quote:
Omdat de meeste mensen de rest dan toch nog wel willen horen...quote:Op maandag 29 december 2008 00:42 schreef peaceman het volgende:
Waarom zend je een top 2000 uit als je niet eens in staat bent om alle platen helemaal te draaien?
Is dat echt zo leuk dan?quote:Op maandag 29 december 2008 00:43 schreef tong80 het volgende:
Wel tof dat ie zich op een openbaar toilet laat pijpen door een heroine hoer.
Dan moeten artiesten maar plaatjes van drie minuten maken, zoals begin jaren zestig.quote:Op maandag 29 december 2008 00:42 schreef peaceman het volgende:
Waarom zend je een top 2000 uit als je niet eens in staat bent om alle platen helemaal te draaien?
Nee nee, hij liet zichzelf zien aan een undercover agent en hij peep een vrachwagenchauffeur..een beetje respect graagquote:Op maandag 29 december 2008 00:43 schreef tong80 het volgende:
Wel tof dat ie zich op een openbaar toilet laat pijpen door een heroine hoer.
Dan moeten ze alleen plaatjes van 3 minuten in die vreselijke keuzelijst van ze zetten!quote:Op maandag 29 december 2008 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan moeten artiesten maar plaatjes van drie minuten maken, zoals begin jaren zestig.
quote:Op maandag 29 december 2008 00:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee nee, hij liet zichzelf zien aan een undercover agent en hij peep een vrachwagenchauffeur..een beetje respect graag
Let's dance is coolquote:Op maandag 29 december 2008 00:47 schreef FictionalFenna het volgende:
Een van de slechtste nummers van Bowie, samen met Let's dance.
Iggyquote:Op maandag 29 december 2008 00:47 schreef tong80 het volgende:
Dit nummer van Bowie is geschreven door Iggy Pop
Helaas staat Iggy er maar één keer in; namelijk met Lust for Life (527).quote:Op maandag 29 december 2008 00:47 schreef tong80 het volgende:
Dit nummer van Bowie is geschreven door Iggy Pop
Iggy is dan ook een held.quote:
En als David Bowie zelf schreef dan ging het over alledaagse zaken of politiek zeker?quote:Op maandag 29 december 2008 00:48 schreef djenneke het volgende:
En dit nummer trouwens ook, net als alle andere nummers die over drugs gaan of die onder invloed van te veel middelen zijn geschreven
Volgens mij gaat Davids repertoire of hij het nou wel of niet zelf schreef bijna altijd over drugsquote:Op maandag 29 december 2008 00:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En als David Bowie zelf schreef dan ging het over alledaagse zaken of politiek zeker?
quote:Op maandag 29 december 2008 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Zometeen eerst Lady Madonna en daarna Madonna. Daar heeft iemand over nagedacht
Ik duik erbij, als een echte madonna.quote:Op maandag 29 december 2008 00:51 schreef peaceman het volgende:
Weltrusten mensen... na dit nummer... i've gotta get out of this place..
truste beide!quote:Op maandag 29 december 2008 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik duik erbij, als een echte madonna.
Doeg mensen nog veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |