Ah zo. Had het maar half gehoord en dus verkeerd begrepen. Dank.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het hotel had verzocht om niet langer met slippers door de hal te lopen, maar de voetballers -ondanks dat Verbeek er gehoor aan wou geven- trokken zich daar niks van aan.
Zoals Jack het vertelde zat alleen Verbeek nog met z'n slippers aan, maar dit klinkt logischer.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het hotel had verzocht om niet langer met slippers door de hal te lopen, maar de voetballers -ondanks dat Verbeek er gehoor aan wou geven- trokken zich daar niks van aan.
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Koeman pakt zijn flappen simpel vanavond
Ik heb van de week begrepen dat behalve Verbeek, niemand er gehoor aan gaf. Maar het kan ook andersom zijn natuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zoals Jack het vertelde zat alleen Verbeek nog met z'n slippers aan, maar dit klinkt logischer.
Kraaij komt nog dagelijks in de kuip. Geloof mij maar. Die heeft er echt kijk op.quote:
Het zal je maar gezegd worden, je club is zo ziek als wat, je supporters al jaren geduldig, maar meneer Kraaij zegt even dat het aan jou ligt.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:12 schreef Frasier het volgende:
Hoe durft die gast zo'n trouwe aanhang als die van Feijenoord te schofferen
Zoist !quote:Op zondag 18 januari 2009 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Kraaij komt nog dagelijks in de kuip. Geloof mij maar. Die heeft er echt kijk op.
Gastquote:Op zondag 18 januari 2009 23:16 schreef kalinho het volgende:
Hugo begint te lijken op Tom Hanks in Cast Away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |