Ik heb Mark van Bommel wel eens zien klappen toen hij een kaart kreeeg. Zal die toen ook bewondering hebben gehad voor de scheids denk je?quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:24 schreef Silenus het volgende:
RICHARD WITSCHGE!
Nee, maar H.K. sr. wel.. Die is nog erger.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef Dvm86 het volgende:
Gelukkig is er niet zo'n mongool als die Rene van der Gijp bij Voetbal International.
Iddquote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
sjek
97/98quote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Vroeger was Kraay leuk met Competitie Manager 98/99
nu is het een zeikerd
de graafschap uit altijd lastig..quote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Vroeger was Kraay leuk met Competitie Manager 98/99
nu is het een zeikerd
JA en hoequote:
Ik erger me meer aan dat leipe hoofd van Van der Gijp en zijn achterlijke commentaar dan aan die ouwe vent met z'n gele stropdasje, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, maar H.K. sr. wel.. Die is nog erger.
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
zolang er geen tv beelden gebruikt worden tijdens de wedstrijd krijg je dit.
Akchaoui was wel vol bewondering. Gaf ook Sulejmani nog een handje toen die werd gewisseld.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik heb Mark van Bommel wel eens zien klappen toen hij een kaart kreeeg. Zal die toen ook bewondering hebben gehad voor de scheids denk je?
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:30 schreef kalinho het volgende:
[..]
JA en hoe![]()
"Iemand Ajax gezien"
-
-
-
Niemand?
![]()
Ok, dan niet
Heerlijk spel, meteen de eerste keer dat je het speelde met 13-0 winnen.quote:
spel gaat gewoon te snel hulpmiddelen zijn gewoon nodigquote:Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef venomsnake het volgende:
Arbitrage is sowieso om te janken in dit land.
Bij Groningen ook 2 pingels door de neus geboord
Het kan nog slechter.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef venomsnake het volgende:
Hugo vond van Hulten uit-stékend.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef venomsnake het volgende:
Tja, Van Hulten was dan ook erg op de hand van Sparta vanmiddag.quote:
altijd simuleren doen behalve als je moest winnenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:33 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heerlijk spel, meteen de eerste keer dat je het speelde met 13-0 winnen.
Zou weer eens tijd worden....quote:Op zondag 18 januari 2009 23:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Weer Studio Ajax volgende week.
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Weer Studio Ajax volgende week.
"Goede wijn behoeft geen krans"quote:
Wie?quote:
quote:
quote:
Heeft ie al jaren hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hans Kraay Sr.
Ik heb 1 woord voor je: PENSIOEN!
Meloenenquote:
Laat em lekker bij Lienden langs de lijn z'n zoon supporteren, maar dat hij nog op nationale tv mag lopen raaskallen is schandaligquote:
Aan het begin.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar was het overzicht van het weekend?
Die hebben ze eigenlijk nooit. Ja een beetje in het begin, maar echt alle beelden op een rij doen ze niet aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan vast verklappen dat het over Feyenoord ging.quote:
Tis toch meer een beetje wat er allemaal speelt? Hoeft niet over de wedstrijden zelf te gaan...quote:Op zondag 18 januari 2009 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Online nergens te zien zeker?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik kan vast verklappen dat het over Feyenoord ging.
Zou ie z'n wilde haren nog hebben?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toch leuk, een legende als Rene van Rijswijk als eindredacteur
ja, die vraag werd niet nog even beantwoord.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:48 schreef Greetings het volgende:
Wie was nou die speler die debuteerde tijdens een WK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |