Tegen de tijd dat je wakker bent is ie waarschijnlijk al volquote:
Tila Tequilaquote:
Ik zou toch denken dat de TT voor zich spreektquote:
Idd een hoerige aziatische kop met neptieten ja.quote:
In feite nergens overquote:
Mja dat is wel zo...quote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je wakker bent is ie waarschijnlijk al vol
ok, da's sad...quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja dat is wel zo...
Ach; ik kan net voor ik ga slapen nog stiekem via mijn mobiel kijken
quote:
zo niet, dan wel hopeloosquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja dat is wel zo...
Ach; ik kan net voor ik ga slapen nog stiekem via mijn mobiel kijken
Was dat niet min of meer de basis van Seinfeld?quote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dus op die manier gaat het eigenlijk weer wel ergens over
Ik zou bijna gaan denken dat je een misantroop bent.quote:
Van niets 'iets' maken? Nee, daar geloof ik niet zo in. Ik blijf het niets vindenquote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dus op die manier gaat het eigenlijk weer wel ergens over, want niets is ook een onderwerp van gesprek. Vaak gebruikt in familie omstandigheden waar mensen elke avond aan de tafel hun gekookte aardappels, groente en gehaktbal met jus verslinden terwijl ze een gesprek over niets houden omdat ze elkaar niets meer te vertellen hebben wat de ander al niet weet, of eigenlijk totaal niet meer interesseert. En daarmee missen we in deze reeks nog net wat gehaktballen
Wat maar weer aangeeft dat je altijd wat mist door andermans vertaling erbij te pakken in plaats van het origineel.quote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef Feitosa het volgende:
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
Nooit echt last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |