Ja, voetbalquote:Op zondag 28 december 2008 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar dat zegt dan tegelijkertijd ook weer niet zoveel. Als er geen geloof zou zijn, vond men wel een andere reden om elkaar af te maken.
Tja, een mp3 speler of zoquote:Op zondag 28 december 2008 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt dan tegelijkertijd ook weer niet zoveel. Als er geen geloof zou zijn, vond men wel een andere reden om elkaar af te maken.
Was geld al genoemd?quote:Op zondag 28 december 2008 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In de Doubletstraat Lies?quote:Op zondag 28 december 2008 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb van een collegaatje een nummer gekregen van "een mannetje" die snel een huuruis hier zou kunnen regelen.
truste Fattiequote:Op maandag 29 december 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik ben er ook weg van.....
Fokkers m/v, het ga jullie goed![]()
Ciaoquote:Op maandag 29 december 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik weet het adres niet.quote:
Slaap lekker NMNS!quote:Op maandag 29 december 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |