rijmen ?quote:Op zondag 28 december 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, je weet wel, dingen als, nou ja, best heel veel dingen al kom er zo snel niet op![]()
Ik mot opstaan morgen vroeg. Meer mot ik nietquote:
Nah, een Griek kan toch ook een rolstoel duwen?quote:Op zondag 28 december 2008 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
nee maar écht...... ja, ja, jij ziet natuurlijk weer allemaal andere dingen voor je,
maar als je dan toch wat gaat mankeren is het wel handig
gut ik raak nou alweer de kluts kwijt in mijn eigen verhaal
quote:Op zondag 28 december 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, een Griek kan toch ook een rolstoel duwen?
Zal aan je denken, hier gaat morgen ook de wekker om zes uur, alleen istie deze keer niet voor mijquote:Op zondag 28 december 2008 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mot opstaan morgen vroeg. Meer mot ik niet
ook niet voor mijquote:Op zondag 28 december 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal aan je denken, hier gaat morgen ook de wekker om zes uur, alleen istie deze keer niet voor mij
Ikke nietquote:Op zondag 28 december 2008 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mot opstaan morgen vroeg. Meer mot ik niet
hé hé eindelijk eens een keertje !quote:Op zondag 28 december 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke nietMaar ben toch om een uur of zes wakker
, en na een boterhammetje ga ik dan weer lekker slapen.
Heb je eindelijk een paar dagen vrij Ruud?quote:Op zondag 28 december 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke nietMaar ben toch om een uur of zes wakker
, en na een boterhammetje ga ik dan weer lekker slapen.
Godverdomme, een hek in mijn tuinquote:Op zondag 28 december 2008 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nederland is dit weekend vervloekt op sportgebied door de friesen.
Groenewold een onterechte diskwalificatie in Heerenveen en FC Groningen met een gejatte panalty.
Er moet een hek om friesland..... En buitensluiten uit de nationale bezigheden.
Vind ik ookquote:Op zondag 28 december 2008 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
hé hé eindelijk eens een keertje !
mooi zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |