tja ik waag het daar maar niet op heb al zoveel echt doodenge foto's op van die datingsites gezienquote:Op zondag 28 december 2008 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb bij mn laatste ex geen foto gezien voor ik hem ontmoette, dat wilde ik niet.
Een foto geeft geen reëel beeld vind ik vaak en dan ga je toch bevooroordeeld.
Terwijl een man een geweldige uitstraling kan hebben zonder er echt leuk uit te zien.
Vind ik dan.
lees even de laatste paar pagina's van het vorige deeltje dan snap je de tt ookquote:Op zondag 28 december 2008 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Speeddates? Ooit gehad via Paiq ofzoiets! Dat was wel leuk!
Ik heb de intelligentie van een ingevroren Noorse garnaal! Ik ben al blij dat ik deze topic weer teruggevonden heb!quote:Op zondag 28 december 2008 20:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lees even de laatste paar pagina's van het vorige deeltje dan snap je de tt ook
Ik nietquote:Op zondag 28 december 2008 20:40 schreef Duimelot het volgende:
daar ging het dus over paiq
daarom is het hier nu stiller iedereen is daar nu aan t speeddaten
Dat battle-daten vind ik leuker!quote:Op zondag 28 december 2008 20:40 schreef Duimelot het volgende:
Nee, maar je beste vrienden ontmoet je gewoon en dan klikt het. En daar wil je ook niks mee dus dan maakt het niet uit.quote:Op zondag 28 december 2008 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
(als zijn mijn beste vrienden ook niet moeders mooiste en boeit t me dan weer niet, waarom doe ik toch altijd zo moeilijk!?!?)
quote:Op zondag 28 december 2008 20:40 schreef Duimelot het volgende:
Dan komt er iemand online.quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Duimelot het volgende:
ik was wat fotos aan t klikken, moet je kiezen welke van 2 enorm enge fotos je het meest aanspreekt
en ik hoor telkens wat tingelen maar zie verder niks!?!? (en nee ik ben niet blondt)
dat zal t zijn, ik heb al zolang niet geneukt dat ik nu alle dates als potentiele neukpartners zie en sja dan mag een beetje uiterlijk toch welquote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar je beste vrienden ontmoet je gewoon en dan klikt het. En daar wil je ook niks mee dus dan maakt het niet uit.
Echte speeddaten is tof. Dat Paiq-gedoe is duf.quote:Op zondag 28 december 2008 @ 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik doe niet aan speeddaten. Daar ben ik heel slecht in.
Natuurlijk doet het er wel wat toe en soms kun je ook wel een beetje opmaken uit een foto of zn uitstraling wat klopt met het beeld dat je je hebt gevormd, maar soms zit je er ook compleet naast en ik zou het dan zonde vinden om diegene met die geweldige persoonlijkheid en uitstraling mis te lopen, puur omdat hij een kutfoto van zichzelf heeft.quote:Op zondag 28 december 2008 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja ik waag het daar maar niet op heb al zoveel echt doodenge foto's op van die datingsites gezien
al zou ik van mezelf willen zeggen dat uiterlijk er niet toe doet, ik zou niet willen dat ik een hele avond zit opgescheept met echt een heel heel onaantrekkelijk iemand....
(als zijn mijn beste vrienden ook niet moeders mooiste en boeit t me dan weer niet, waarom doe ik toch altijd zo moeilijk!?!?)
Ik kreeg elke keer de keuze tussen twee vrouwen die mijn oma's hadden kunnen zijnquote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Duimelot het volgende:
ik was wat fotos aan t klikken, moet je kiezen welke van 2 enorm enge fotos je het meest aanspreekt
en ik hoor telkens wat tingelen maar zie verder niks!?!? (en nee ik ben niet blondt)
O, dat gaat vrij aardig! Ik vind dat battle-daten veel leuker! Op de een of andere manier tref ik dan altijd een wanhopige concurrent die zichzelf buitenspel zet!quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik doe niet aan speeddaten. Daar ben ik heel slecht in.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Duimelot het volgende:
Ik kreeg net een battle date, bij die notificaties, maar voor ik kon klikken was het al weg... kan je dat nog ergens terug halen?quote:Op zondag 28 december 2008 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat battle-daten vind ik leuker!
quote:Op zondag 28 december 2008 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Overigens vind ik zelf ook dat ik meestal niet goed op foto's sta (mn hoofd dan, mn lijf is wel okee) dus misschien dat ik daarom neit wil oordelen adhv een foto.
Nee, dan ben je net te laatquote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik kreeg net een battle date, bij die notificaties, maar voor ik kon klikken was het al weg... kan je dat nog ergens terug halen?
Ik vind jou wel een toffe!quote:
Paiq wegdoenquote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahzo dus heeft niks met mij persoonlijk te maken
kan dat niet uitgezet worden dan
quote:Op zondag 28 december 2008 20:40 schreef Duimelot het volgende:
Nou, afgaand op die foto in je FoBo zou ik je wel doen hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Overigens vind ik zelf ook dat ik meestal niet goed op foto's sta (mn hoofd dan, mn lijf is wel okee) dus misschien dat ik daarom neit wil oordelen adhv een foto.
De vraag is nu of het wederzijds is!quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, afgaand op die foto in je FoBo zou ik je wel doen hoor.
volgens mij valt het wel mee hoor, de foto op je hyves was best lief en zo raar stond je daar niet op hoorquote:Op zondag 28 december 2008 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow is dat vandaag weerquote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
naah het is bijna tijd voor topgear en het programma wat er voor zit is best grappig eigenlijk
quote:Op zondag 28 december 2008 20:58 schreef Duimelot het volgende:
nou heb net zo'n battle date gehad
dat andere meisje heeft me een en ander uitgelegd en de jongen die ons uitgenodigd had heeft geen woord gesproken wahahaha
mijn eerste gesprek was met een meisje
misschien wil iets of iemand me vertellen dat ik het vrouwvolk nog eens een kans moet geven
Haha, ach.. Er komen er vast nog genoegquote:
Ja hequote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
volgens mij valt het wel mee hoor, de foto op je hyves was best lief en zo raar stond je daar niet op hoor. Niet zo lief als die van je hondje, alleen dat klinkt dan weer erg fout,. Net of ik je vergelijk met een hondje.. Maar je hond is zo damn cute
Kost dat eigenlijk credits? Meedoen aan zo'n battle-date? Als je hem niet gestart hebt, maar gewoon geaccepteerd hebt?quote:Op zondag 28 december 2008 20:58 schreef Duimelot het volgende:
nou heb net zo'n battle date gehad
dat andere meisje heeft me een en ander uitgelegd en de jongen die ons uitgenodigd had heeft geen woord gesproken wahahaha
mijn eerste gesprek was met een meisje
misschien wil iets of iemand me vertellen dat ik het vrouwvolk nog eens een kans moet geven
Weetje wat irritant is, kom je een leuke foto tegen en dan niet wete n of je een berichtje moet sturen of maar weer een jaar verder gaanquote:Op zondag 28 december 2008 20:57 schreef RealZeus het volgende:
En waarom heeft iedereen haar vakantiefoto's gebruikt op Paiq?
Ik vind dat we binnenkort eindelijk maar eens samen frietjes moeten gaan eten!quote:Op zondag 28 december 2008 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en dank jullie wel
Ik heb natuurlijk ook wel de minst lelijke foto's van mezelf gebruikt he
FF me reflexen trainenquote:Op zondag 28 december 2008 21:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ach.. Er komen er vast nog genoeg
nee dan kost t je nietsquote:Op zondag 28 december 2008 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kost dat eigenlijk credits? Meedoen aan zo'n battle-date? Als je hem niet gestart hebt, maar gewoon geaccepteerd hebt?
Jammer dan dat het een beetje stil is met de speed en battle-dates op mijn Paiq!quote:
Nee, het kost je alleen credits als jij begintquote:Op zondag 28 december 2008 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kost dat eigenlijk credits? Meedoen aan zo'n battle-date? Als je hem niet gestart hebt, maar gewoon geaccepteerd hebt?
Dan begin je zelf toch ietsquote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jammer dan dat het een beetje stil is met de speed en battle-dates op mijn Paiq!
Ik ga toch geen credits daaraan verspillen!quote:
Als daar filmpjes van komen moet je dat zeker doen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:58 schreef Duimelot het volgende:
het blijft maar tingelen maar reageer gewoon niet allemaal die tig kilometer ver weg wonenquote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jammer dan dat het een beetje stil is met de speed en battle-dates op mijn Paiq!
Och zeurquote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga toch geen credits daaraan verspillen!
Ja. We moeten eigenlijk verhuizen naar het speciale paiq topicquote:
Ik wou dat ik dat ook eens kon zeggen, jammergenoeg is het niks voor mijquote:Op zondag 28 december 2008 21:08 schreef dawg het volgende:
En het is tijd voor een jointje. En koffie.
Wie?quote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef RealZeus het volgende:
Ik zit al een tijdje te fotoklikken maar ik heb al zeker 3 Foksters gezien.
Waarvan er één tussen zit waarbij ik me afvraag waarom ze dat nodig heeft want ze ziet er leuk uit en is erg aardig.
En nee, ik ga geen namen noemen.
Herkenbaar.quote:Op zondag 28 december 2008 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat ook eens kon zeggen, jammergenoeg is het niks voor mij
flauw!quote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef RealZeus het volgende:
Ik zit al een tijdje te fotoklikken maar ik heb al zeker 3 Foksters gezien.
Waarvan er één tussen zit waarbij ik me afvraag waarom ze dat nodig heeft want ze ziet er leuk uit en is erg aardig.
En nee, ik ga geen namen noemen.
same here..quote:Op zondag 28 december 2008 21:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Koffie is ook niks voor mij.
Een joint ook niet trouwens.
Ik heb ook totaal niet die intentiequote:Op zondag 28 december 2008 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is er een speciaal Paiq topic dan?![]()
Wie zit er ook allemaal op Paiq zonder de intentie of het idee te hebben dat ooit daar wat kan worden met iemand?
Kun je het nog wel zeggen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat ook eens kon zeggen, jammergenoeg is het niks voor mij
Grapjasquote:
Want mensen op datingsites zijn per definitie zielig. Er zitten nooit mensen tussen die niets hebben met het uitgaansleven en die bij bijv. de plaatselijke sportvereniging ook geen gelijkgestemden vinden, het zijn allemaal mensen die aan de laatste strohalm bezig zijn. Eerst paiq, dan die slagader toch maar.quote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef RealZeus het volgende:
Waarvan er één tussen zit waarbij ik me afvraag waarom ze dat nodig heeft
Ik vind het gewoon leuk, mag dat ook?quote:Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Want mensen op datingsites zijn per definitie zielig. Er zitten nooit mensen tussen die niets hebben met het uitgaansleven en die bij bijv. de plaatselijke sportvereniging ook geen gelijkgestemden vinden, het zijn allemaal mensen die aan de laatste strohalm bezig zijn. Eerst paiq, dan die slagader toch maar.
Jij welquote:Op zondag 28 december 2008 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk, mag dat ook?
quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Duimelot het volgende:
omg zit op 5 minuten van een 10min gesprek en de foto wordt duidelijker en enger HELLUP
omg zit op 5 minuten van een 10min gesprek en de foto wordt duidelijker en enger HELLUP
"Mijn internet reed door een tunnel enne..."quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Duimelot het volgende:
Dan verandert ie naar lelijk en bij goede naar mooi?quote:Op zondag 28 december 2008 21:18 schreef John.Milton het volgende:
[..]! Misschien geef je de foute antwoorden
Ik zit net 5 minuten in een 10 minuten gesprek en mijn foto wordt steeds duidelijk en zij steeds onaardiger!quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Duimelot het volgende:
Dat zou zomaar kunnen denk ikquote:Op zondag 28 december 2008 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan verandert ie naar lelijk en bij goede naar mooi?
Ja, maar dat met die foto en zo?quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit net 5 minuten in een 10 minuten gesprek en mijn foto wordt steeds duidelijk en zij steeds onaardiger!
Tuurlijk nietquote:Op zondag 28 december 2008 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie met elkaar aan het praten?
Dat zou wel humor zijn zegquote:Op zondag 28 december 2008 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie met elkaar aan het praten?
En dat zijn ook best nog wel heel leuke vrouwen waar niet iets mis mee is en die geen datingsite 'nodig' hebbenquote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef Q. het volgende:
Er zitten soms best wel Hele Leuke Vrouwen op datingsites hoor. Ik ben er dit jaar al twee tegengekomen. Via datingsites.
En wie ben jij om dat soort dingen te beoordelen L, je weet niet eens waarom ze daar zitten.quote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat zijn ook best nog wel heel leuke vrouwen waar niet iets mis mee is en die geen datingsite 'nodig' hebben.
Ik geloof er heul niets van! De enige leuke vrouw op deze wereld is mijn laatste ex.quote:Op zondag 28 december 2008 @ 21:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat zijn ook best nog wel heel leuke vrouwen waar niet iets mis mee is en die geen datingsite 'nodig' hebben.
Leek mij ook welquote:
Hoest met mijn favoriete bijna-belg?quote:
Goedquote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoest met mijn favoriete bijna-belg?
Leukleuk, ik hoorde het idd.quote:Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Goed. Lekker chillen in bed en hele toffe shoot gehad met RonaldV. Remind me nog wat foto's te sturen, er zitten hele mooie dingen tussen. Met jou?
mensen die zulke uitspraken doen zijn zieligquote:Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Want mensen op datingsites zijn per definitie zielig. Er zitten nooit mensen tussen die niets hebben met het uitgaansleven en die bij bijv. de plaatselijke sportvereniging ook geen gelijkgestemden vinden, het zijn allemaal mensen die aan de laatste strohalm bezig zijn. Eerst paiq, dan die slagader toch maar.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mensen die zulke uitspraken doen zijn zielig![]()
voel me potverdorie aangesproken
ik ben ook op een datingsite ingeschreven en heb er zelfs via gedate
en laat ik even geheel duidelijk stellen dat ik niet zielig ben, het niet is omdat ik via de 'normale' weg geen date zou kunnen krijgen en dit een laatste strohalm is.
het is gewoon een andere manier van mensen ontmoeten, niet de enige!
ja jij was het ik zie het aan je foto in het foboquote:Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leek mij ook welIk denk ik haak even in op die opmerking!
Whehehe. Ik niet zo, gelukkig. Het was het water, denk ik.quote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja.
Gaar vanmorgen ook. Heel de dag eigenlijk al.
Geile fobo heb ik hè?quote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja jij was het ik zie het aan je foto in het fobo
(niet echt hoor)
heb nog best lang met m gechat eigenlijkquote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Duimelot het volgende:
Je bent gewoon teleurgesteld dat jij in het echt niet zo'n heterd kent!quote:
MLI is zelf al zo heet.quote:Op zondag 28 december 2008 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon teleurgesteld dat jij in het echt niet zo'n heterd kent!
Dat gaat lastig op paiq hèquote:Op zondag 28 december 2008 21:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb nog best lang met m gechat eigenlijk
over films enzo dat was wel ok
alleen was het wel een van right to the point wat hij wilde
ik was direct geheel goedgekeurd na mijn foto (wat een mooie lieve vrouw ben ik)
en hij wilde al meteen weten wat voor man ik zoek en liet me duidelijk weten dat hij graag kinderen wil
euh sjeempie, dat is mij wel wat heel direct allemaal, wat is er gebeurd met slap ouwhoeren eens wat gaan drinken en als het dan nog klikt misschien langzaamaan dat soort dingen eens ter sprake brengen???
Je kan toch moeilijk een drankje emailen?quote:
Gewoon allebei een glas bier naast je PC zetten en die opdrinkenquote:Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk een drankje emailen?
Meestal...quote:Op zondag 28 december 2008 @ 21:49 schreef John.Milton het volgende:
Bij datingsites weet je tenminste wel gelijk of iemand openstaat voor een nieuwe relatie en meestal hebben ze geen relatie als ze op zo'n site aangemeld staan.
Ik heb vakantie, dus dat heeft er ook wel mee te maken. Qua bierconsumptie, enzo.quote:Op zondag 28 december 2008 21:44 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe. Ik niet zo, gelukkig. Het was het water, denk ik.
Inderdaad., Ik heb twee keer iemand gehad die een vaste relatie had (3 jaar of langer) en die neukte tussendoor een meisje van Paiq.quote:
Ik zie het probleem niet. Neuken <> relatie.quote:Op zondag 28 december 2008 @ 21:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad., Ik heb twee keer iemand gehad die een vaste relatie had (3 jaar of langer) en die neukte tussendoor een meisje van Paiq.
Je hebt altijd mensen die die reclames van die vacature-sites heel letterlijk nemen met:quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je ziet wel meer hints niet Q.quote:Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Neuken <> relatie.
bedoel dan ook IETS AFSPREKEN om ergens wat te drinken ofzo he....quote:Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk een drankje emailen?
Het is meer de gelegenheid hebben om iemand te ontmoeten dan dat het aan de versierskills of wat dan ook ligt.quote:Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Maar het is een spontaan meisje dus daarom had ik dat niet verwacht.
Trouw, loyaliteit?quote:Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Neuken <> relatie.
zelfs leuke mooie spontane mensen kunnen het nut van een datingsite soms inzienquote:Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Maar het is een spontaan meisje dus daarom had ik dat niet verwacht.
Ik geloof er in!quote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Bestaat dat nog bij de pubers van tegenwoordig. Als ik mijn neefjes af en toe hoor
Dat vroeg ik mij ook af!quote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bedoel dan ook IETS AFSPREKEN om ergens wat te drinken ofzo he....
(waarom ga ik hier serieus op in?)
Of mijn broertje. 2 dates in 1 weekend.quote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Bestaat dat nog bij de pubers van tegenwoordig. Als ik mijn neefjes af en toe hoor
Daarvoor zijn het ook broertjes, die zijn irritant en snappen er toch niks vanquote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of mijn broertje. 2 dates in 1 weekend.
Nee hoor. Mijn broertje is tof.quote:Op zondag 28 december 2008 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarvoor zijn het ook broertjes, die zijn irritant en snappen er toch niks van
Ja maar dan heb je het ook over een voorbeeldquote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op zondag 28 december 2008 21:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het ook over een voorbeeld![]()
Van mij was het sarcasme (en ik mag hopen dat dat er dik genoeg bovenop lag). Zeker omdat het een reaktie was op "dat heeft zo'n meisje toch niet nodig".quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mensen die zulke uitspraken doen zijn zielig![]()
Dat heb ik ook wel eens hoor! Maar zolang je niet in alle twee niet je stampeloerus duwt of de intentie hebt dat te doen zie ik niet in hoe dat een probleem kan zijn qua trouw en loyaliteit eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
de mijne ook ziequote:Op zondag 28 december 2008 22:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van mij was het sarcasme (en ik mag hopen dat dat er dik genoeg bovenop lag). Zeker omdat het een reaktie was op "dat heeft zo'n meisje toch niet nodig".
Tenzij het geen gewoonte is, is zoiets vrij normaal lijkt mijquote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk. Het joch is 17, laat hem ff lekker rondsletten, kan hij als hij wat ouder is wat serieuzer worden.quote:Op zondag 28 december 2008 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens hoor! Maar zolang je niet in alle twee niet je stampeloerus duwt of de intentie hebt dat te doen zie ik niet in hoe dat een probleem kan zijn qua trouw en loyaliteit eigenlijk.
2 dates op 1 dag kan ook heel goed trouwensquote:Op zondag 28 december 2008 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens hoor! Maar zolang je niet in alle twee niet je stampeloerus duwt of de intentie hebt dat te doen zie ik niet in hoe dat een probleem kan zijn qua trouw en loyaliteit eigenlijk.
Nee. Het kwam alleen tussen de regels door zo rot je strot uitquote:
Nemen?quote:Op zondag 28 december 2008 22:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de mijne ook ziedat kan je toch niet serieus nemen
(van mij kan je trouwens weinig serieus nemen)
ik verbaasde me er alleen over omdat ze heel spontaan is en in een stad woont waar de kans op nieuwe contacten wel wat groter is dan in een dorp.quote:Op zondag 28 december 2008 22:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van mij was het sarcasme (en ik mag hopen dat dat er dik genoeg bovenop lag). Zeker omdat het een reaktie was op "dat heeft zo'n meisje toch niet nodig".
zoiets had je al eens gezegd alleen dat van stad en dorp nog nietquote:Op zondag 28 december 2008 22:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik verbaasde me er alleen over omdat ze heel spontaan is en in een stad woont waar de kans op nieuwe contacten wel wat groter is dan in een dorp.
Ik ben wel eens onduidelijk en dat kan wel eens onhandige uitspraken opleverenquote:Op zondag 28 december 2008 22:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets had je al eens gezegd alleen dat van stad en dorp nog niet
Ik doelde op wat anders, flauw, ja ik weet hetquote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
zeg t me dan hoe t wel moet wie weet leer ik wel van mijn fouten
Denk sexquote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
zeg t me dan hoe t wel moet wie weet leer ik wel van mijn fouten
Ik ben overal te laat etc.quote:Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
2 dates op 1 dag kan ook heel goed trouwens
Sorryquote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu probeerde ik net om eens niet aan sex te denken....
nee dat is dan geen strak planquote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben overal te laat etc.Das niets voor mij!
Gewoon date2 afzeggen? mischien hard maar weet diegene wel meteen hoe en wat.quote:Op zondag 28 december 2008 22:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat is dan geen strak plan
het kan ook heel erg misgaan als date nr1 errug leuk blijkt te zijn dan moet je nml of heel netjes en aardig veel te vroeg afscheid nemen van die geweldige date om naar date nr2 te gaan
of met een slap excuus je uit date nr2 zien te wurmen....
ik ben nooit zo'n held in afzeggen (op t laatste moment) enzo vind dat al gauw zieligquote:Op zondag 28 december 2008 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon date2 afzeggen? mischien hard maar weet diegene wel meteen hoe en wat.
Dates afzeggen vind ik lulligquote:Op zondag 28 december 2008 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon date2 afzeggen? mischien hard maar weet diegene wel meteen hoe en wat.
Daarom 1 date per dag!quote:Op zondag 28 december 2008 22:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat is dan geen strak plan
het kan ook heel erg misgaan als date nr1 errug leuk blijkt te zijn dan moet je nml of heel netjes en aardig veel te vroeg afscheid nemen van die geweldige date om naar date nr2 te gaan
of met een slap excuus je uit date nr2 zien te wurmen....
Ik doe niksquote:Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja nu is het te laat
hoe ga je dit goed maken?
Dates door laten gaan uit medelijden is volgens mij zelden een geweldig idee.quote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben nooit zo'n held in afzeggen (op t laatste moment) enzo vind dat al gauw zielig
Je probeert het niet eens meer, wel?quote:
Liever afzeggen, dan je tijd verkwansen van jezelf en van hemquote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben nooit zo'n held in afzeggen (op t laatste moment) enzo vind dat al gauw zielig
Dan streef je op zich wel aardig het doel van een date voorbij ja.quote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dates door laten gaan uit medelijden is volgens mij zelden een geweldig idee.
hahaha zou ik ook hebben gezegdquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Kluts het volgende:
Ik heb vroeger ooit een keer gehad dat ik een date had met een jongen waar ik heel erg verliefd op was. Ik was toen 16 ofzo. Hij belde me op de dag van de date op, of ik het erg vond als hij af zou zeggen. En ik flap er dus ook gewoon uit: Ja!. Dus wij alsnog op die date.
Vroeger was ik echt onmogelijk.
Ik zag 'm van een kilometer afstand aankomen, dat wel.quote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je probeert het niet eens meer, wel?
Shitonyaquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Liever afzeggen, dan je tijd verkwansen van jezelf en van hem
Nee! Ik heb uiteindelijk toen zelfs nog een week of 2 "verkering" met hem gehad, toen ging het uit. En toen ik 18 was hebben we uiteindelijk een relatie van een jaar gehad. Dus uiteindelijk was het zo'n eerste liefde zegmaar.quote:Op zondag 28 december 2008 22:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha zou ik ook hebben gezegd
is het bij 1 date gebleven?
Zeker?quote:Op zondag 28 december 2008 22:19 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Morgen durf ik hem vast wel te bestellen
gelijk heb je hoorquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Liever afzeggen, dan je tijd verkwansen van jezelf en van hem
Dan moet je niet datenquote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gelijk heb je hoor
maar....
sja t blijft zielig
Vroeger deed je nog wel eens lief tegen me.quote:
kijk dus het kan ook anders lopen als je een date niet afzegtquote:Op zondag 28 december 2008 22:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee! Ik heb uiteindelijk toen zelfs nog een week of 2 "verkering" met hem gehad, toen ging het uit. En toen ik 18 was hebben we uiteindelijk een relatie van een jaar gehad. Dus uiteindelijk was het zo'n eerste liefde zegmaar.
nou ik heb al heel wat gedate en ze allemaal een voor een op een geen kwetsende manier kunnen afwijzenquote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet je niet daten
Liever een keer hard dan dat je blijft aanhikken en een aantal keer iemand kwetst.
Wat? Ik gaf alleen aan dat Q. het inkoppen voor rekening nam...quote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vroeger deed je nog wel eens lief tegen me.
quote:
Oh, naja dat verschilt ook per persoon natuurlijk. Zou zelf liever hebben dat het gewoon recht gezegd wordt in plaats van dat eromheen gedraai.quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ik heb al heel wat gedate en ze allemaal een voor een op een geen kwetsende manier kunnen afwijzen
het is dan wel aanhikken maar ze vinden me nog allemaal aardig ookal liepen ze een blauwtje
Tokyoquote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef kwaakvaak het volgende:
zo top gear is klaar, en vietnam is best een mooi land zeg!..
* kwaakvaak zet weer wat erbij op zijn to visit lijstje
is wel recht gezegd maar wel zo lief mogelijk (misschien niet altijd even eerlijk ookquote:Op zondag 28 december 2008 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, naja dat verschilt ook per persoon natuurlijk. Zou zelf liever hebben dat het gewoon recht gezegd wordt in plaats van dat eromheen gedraai.
quote:
ga gezelig samenquote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tokyowil ik nog een keer heen. Alleen niet in m'n eentje
Één van mijn vele kwaliteiten.quote:Op zondag 28 december 2008 @ 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat? Ik gaf alleen aan dat Q. het inkoppen voor rekening nam...
Mij lijkt een rampdate best wel eens een keer leukquote:Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees dan ben ik blij dat ik tot nu toe wel een fijn date verleden heb.
Dat is een toffe reclamequote:Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vandaag de reclame van de Q5 gezien
quote:Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We verslijten minder vrouwenquote:Op zondag 28 december 2008 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus hoeveel topics verslijten jullie op een dag zeg
even voor de duidelijkheid het waren geen ramp dates ofzoquote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mij lijkt een rampdate best wel eens een keer leuk![]()
Volgens mij ben ik deze post zo letterlijk al eens eerder tegen gekomenquote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mij lijkt een rampdate best wel eens een keer leuk![]()
[..]
Misschien iets minder achter fok zittenquote:
Waar ging/gaat het over?quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef Adolecens het volgende:
Dat "Undercover in Nederland" kan soms best wel leuk zijn...
die met die kartonnen doos? Die is brilliant!quote:Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
weer de beveiliging rondom schiphol. ze liepen zojuist rondom het vliegtuig van Bea, niemand die ze tegenhoud en met een neppasje het terrein opgekomenquote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar ging/gaat het over?
@John/mr.box; jaa hij is leuk
daar heb je wel gelijk in, het is echt sbs tv...quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat soort sbs6 tv
Bah
Sensatie gebeuren zonder enige klasse
Jawel, nog altijd directquote:Op zondag 28 december 2008 22:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Shitonyanog altijd "recht door zee" ?
De reeks gaat binnenkort dicht, je moet toch wat.quote:Op zondag 28 december 2008 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus hoeveel topics verslijten jullie op een dag zeg
Dat zien we nog wel.quote:Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
De reeks gaat binnenkort dicht, je moet toch wat.
Naar buiten en single af raken zodat je geen single problemen meer hebt tegen de tijd dat de reeks dicht isquote:Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
De reeks gaat binnenkort dicht, je moet toch wat.
precies en zo ontzettend hard alles op kloppen.. De grootste dit, de spectaculairste dat..En van een inbraak van 10 minuten maken ze dan een programma van 1 uur. Nee doe mij dan de nova style maar, Komen soms ook dingen boven drijven die de regering liever niet heeft, maar in ieder geval niet opgeklopt als ouwe slagroom.quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat soort sbs6 tv
Bah
Sensatie gebeuren zonder enige klasse
Deze reeks en single zijn hebben niet zoveel met elkaar vandoen als je zou denkenquote:Op zondag 28 december 2008 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naar buiten en single af raken zodat je geen single problemen meer hebt tegen de tijd dat de reeks dicht is
Jaa!quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die met die kartonnen doos? Die is brilliant!
Iddquote:Op zondag 28 december 2008 22:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies en zo ontzettend hard alles op kloppen.. De grootste dit, de spectaculairste dat..En van een inbraak van 10 minuten maken ze dan een programma van 1 uur. Nee doe mij dan de nova style maar, Komen soms ook dingen boven drijven die de regering liever niet heeft, maar in ieder geval niet opgeklopt als ouwe slagroom.
Dan heeft ie ook geen bestaansrechtquote:Op zondag 28 december 2008 22:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze reeks en single zijn hebben niet zoveel met elkaar vandoen als je zou denken.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze reeks en single zijn hebben niet zoveel met elkaar vandoen als je zou denken.
Ik kan me voorstellen dat Peter en consorten inderdaad denken dat ze een nuttige functie vervullen als luis in de pels, jaquote:Op zondag 28 december 2008 22:36 schreef kwaakvaak het volgende:
Komen soms ook dingen boven drijven die de regering liever niet heeft
Wie?! Op de brandstapel ermee, haal de hooivorken uit de kast!quote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]er zitten idd aantal niet zo single singles tussen
*fakkel pakt*quote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie?! Op de brandstapel ermee, haal de hooivorken uit de kast!
Doe eens lief, jij hoeft hier al helemaal niet te zijnquote:Op zondag 28 december 2008 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan heeft ie ook geen bestaansrecht
Oho ik vloek in de kerk
Single af raken is niet zo makkelijk als jouw naieve kopje denktquote:Op zondag 28 december 2008 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naar buiten en single af raken zodat je geen single problemen meer hebt tegen de tijd dat de reeks dicht is
*round 1, fight!*quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Single af raken is niet zo makkelijk als jouw naieve kopje denkt
En sommige mensen zijn gewoon graag single.quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ook niet zo moeilijk als sommige het hier makenquote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zondag 28 december 2008 22:45 schreef Duimelot het volgende:
ik ga nog even bankhangen en dan mn bedje opzoeken
mensen een fijne avond/ nacht
xx
Hangze & slaapze!quote:Op zondag 28 december 2008 22:45 schreef Duimelot het volgende:
xx
Illegaal!quote:Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ook niet zo moeilijk als sommige het hier maken
En dat ook. En nee, niets catfight. Ik bedoelde dat 'echte liefde' niet zomaar op de stoep ligt en men daarom bijvoorbeeld achter internet zit.quote:Op zondag 28 december 2008 22:44 schreef John.Milton het volgende:
[..]
En sommige mensen zijn gewoon graag single.
Eensch! Maar zo'n discussie leidt op internet toch nergens toe!quote:Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef Shitonya het volgende:
[..]
En dat ook. En nee, niets catfight. Ik bedoelde dat 'echte liefde' niet zomaar op de stoep ligt en men daarom bijvoorbeeld achter internet zit.
Ze dat danquote:Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef Shitonya het volgende:
[..]
En dat ook. En nee, niets catfight. Ik bedoelde dat 'echte liefde' niet zomaar op de stoep ligt en men daarom bijvoorbeeld achter internet zit.
Ik was niet onaardig, ik was realistisch. En ik zie geen moeilijke mensen hoor. 9/10 keer gaat het niet eens over relaties als ik het zo doorblader.quote:Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En waarom meteen zo onaardig? jeetje
Echte wedezijdse liefde al helemaal nietquote:Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef Shitonya het volgende:
[..]
heheh.. ja maar jij bent een meisje, geef een jongen het gevoel dat ie je kan hebben, en je bent zo single af. Dat je er niet gelukkig van wordt is een tweede. Maar dan heb je in ieder geval weer voldoende voer om ze finaal de grond in te schrijven met je harde penquote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef Shitonya het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 22:45 schreef Duimelot het volgende:
xx
Waarom zou je dan meteen mij naief gaan noemen?quote:Op zondag 28 december 2008 22:48 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik was niet onaardig, ik was realistisch. En ik zie geen moeilijke mensen hoor. 9/10 keer gaat het niet eens over relaties als ik het zo doorblader.
Discussies leiden zo vaak nergens toe..quote:Op zondag 28 december 2008 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eensch! Maar zo'n discussie leidt op internet toch nergens toe!
Een beetje goede relatie krijg je niet zomaar. Daar loop je niet ineens tegenaan maar die bouw je op. In mijn ogen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:48 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik was niet onaardig, ik was realistisch. En ik zie geen moeilijke mensen hoor. 9/10 keer gaat het niet eens over relaties als ik het zo doorblader.
Tenzij internetfilters strenger geworden zijn sinds de laatste keer dat ik keek staan deze twee opmerkingen uiteraard los van elkaarquote:Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat 'echte liefde' niet zomaar op de stoep ligt en men daarom bijvoorbeeld achter internet zit.
Onaardig? Ze heeft toch gewoon gelijk. Voor de één is het makkelijk en de ander probeert van alles maar er lukt niks.quote:Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En waarom meteen zo onaardig? jeetje
Wat netjes inees.quote:Op zondag 28 december 2008 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
En nu allemaal elkaar de handjes geven en vriendjes maken!
Dat standpunt blijft nog even hoorquote:Op zondag 28 december 2008 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat netjes inees.![]()
Een paar topics geleden was het nog broek uit en neuken.
Mij meteen naief noemen ging nergens overquote:Op zondag 28 december 2008 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Onaardig? Ze heeft toch gewoon gelijk. Voor de één is het makkelijk en de ander probeert van alles maar er lukt niks.
Of het lukt niet bij de juiste personenquote:Op zondag 28 december 2008 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Onaardig? Ze heeft toch gewoon gelijk. Voor de één is het makkelijk en de ander probeert van alles maar er lukt niks.
Mag het wel als ze teruggelezen heeft?quote:Op zondag 28 december 2008 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mij meteen naief noemen ging nergens over
Ik ben besmet geraakt met de kerstgedachte!quote:Op zondag 28 december 2008 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat netjes inees.![]()
Een paar topics geleden was het nog broek uit en neuken.
Ik ben hier illegaal?quote:Op zondag 28 december 2008 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
Rhu lief doenje bent hier al illegaal.
[..]
Dat standpunt blijft nog even hoor
Hoe moet ik nu ruiken dat iemand wel of niet serieus bedoeld? Al zou iemand mij naief noemen zou het mij in ieder geval niets doen, want dit is toch slechts internet. Niets om je meteen druk te maken.quote:Op zondag 28 december 2008 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom zou je dan meteen mij naief gaan noemen?
Dat grapje wat ik maakte is hier al 22523497235 keer gemaakt
Beetje sjaggo vandaag of zo?
Het sloeg iig nergens op
Als ze al die topics heeft terug gelezen sinds ik haar hier voor het laatst tegen ben gekomen mag ze van mij een boelquote:Op zondag 28 december 2008 22:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mag het wel als ze teruggelezen heeft?
Neem me toch niet meteen zo serieus, jezusquote:Op zondag 28 december 2008 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben hier illegaal?
Ik wil slowchatten, en als niemand de slowchat er voor gebruikt maar gewoon een topic kom ik deze kant op
En dan ook nog beweren dat het hier geen kliek is
Ik ken je reputatie van relschoppen en daar hou ik totaal niet vanquote:Op zondag 28 december 2008 22:54 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu ruiken dat iemand wel of niet serieus bedoeld? Al zou iemand mij naief noemen zou het mij in ieder geval niets doen, want dit is toch slechts internet. Niets om je meteen druk te maken.
Dat moet wel heel lang geleden zijn.. Daar schrijf ik wel eens voor, dus het kan wel kloppen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
Shitonya, bekende naam trouwens. Vraag me niet waarom ik het herrinner maar jij had ooit een keer een topic over de bios in beverwijk
Of je het nou serieus bedoeld of niet, wat ik zei blijft waarquote:Op zondag 28 december 2008 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neem me toch niet meteen zo serieus, jezus
Maakt mij geeneens uit zolang je maar lief doet.
Als je die reputatie kent, waarom ga je er dan op in?quote:Op zondag 28 december 2008 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ken je reputatie van relschoppen en daar hou ik totaal niet van
Grappigquote:Op zondag 28 december 2008 22:56 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat moet wel heel lang geleden zijn.. Daar schrijf ik wel eens voor, dus het kan wel kloppen.
Wat ik zei ook, en ik vind niet dat er hier een kliek is gekeken naar het aantal mensen dat er sinds een aantal dagen bij is gekomen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of je het nou serieus bedoeld of niet, wat ik zei blijft waar
Mja dat jij vindt dat ik hier zo'n reputatie heb, is jouw mening (of probleem?). Wat kan ik daar verder mee aanvangen? Nothing it seems.quote:Op zondag 28 december 2008 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ken je reputatie van relschoppen en daar hou ik totaal niet van
Je hebt gelijk ik zal het niet meer doenquote:Op zondag 28 december 2008 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je die reputatie kent, waarom ga je er dan op in?
heb vorige week die laatste rambo film gekeken en vond het eigenlijk best wel okay. Lekker over de top en kwa verhaal haalde die het niet bij first blood, maar ik heb slechtere films gezien van Sly.quote:
Maakt toch ook niet uit als je er op in gaat alleen ga er dan niet seriues op in.quote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik zal het niet meer doen
Ik vind het alleen zo zielig dat ik af en toe niet kan laten
Omg hoe heet die vreselijk slechte met zn mama ook al weerquote:Op zondag 28 december 2008 22:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb vorige week die laatste rambo film gekeken en vond het eigenlijk best wel okay. Lekker over de top en kwa verhaal haalde die het niet bij first blood, maar ik heb slechtere films gezien van Sly.
Ik heb hem op Blu rayquote:Op zondag 28 december 2008 22:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb vorige week die laatste rambo film gekeken en vond het eigenlijk best wel okay. Lekker over de top en kwa verhaal haalde die het niet bij first blood, maar ik heb slechtere films gezien van Sly.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja dat jij vindt dat ik hier zo'n reputatie heb, is jouw mening (of probleem?). Wat kan ik daar verder mee aanvangen? Nothing it seems.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik zal het niet meer doen
Ik vind het alleen zo zielig dat ik af en toe niet kan laten
Is dat met die Boog, Russen en Helicopters in afganistanquote:
blu rayquote:Op zondag 28 december 2008 23:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb hem op Blu rayDe lichamen spatten zo heerlijk uit elkaar in die film
stop or my mom will shoot, met die oma uit golden girlsquote:Op zondag 28 december 2008 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omg hoe heet die vreselijk slechte met zn mama ook al weer(niet de echte mama maar zijn film mama)
Yup.quote:Op zondag 28 december 2008 23:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat met die Boog, Russen en Helicopters in afganistan
quote:
Dat idee had ik ook al, een hoop nieuwe mensjes hier.quote:Op zondag 28 december 2008 23:05 schreef Adolecens het volgende:
Ligt het aan mij, of valt het meer mensen op dat het hier drukker is geworden de laatste weken, zo rondom deze feestdagen...?
Iedereen is gedumpt met of voor kerst denk ik.quote:Op zondag 28 december 2008 23:05 schreef Adolecens het volgende:
Ligt het aan mij, of valt het meer mensen op dat het hier drukker is geworden de laatste weken, zo rondom deze feestdagen...?
Hoerige aziatische kop met te neppe tieten.quote:Op zondag 28 december 2008 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
Eigenlijk is die tila tequila maar lelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |