Kort samengevat :
Naast ons zijn in april 4 jongens bezig geweest in het huis om te klussen enz.
Ik begreep dat zij het huis huurde van de eigenaar.
Vervolgens vanaf april boven alle rolgordijnen naar beneden en ramen op een kier...dit is tot op heden nog zo.
Dus verdacht genoeg om dit in september bij de wijkagent te melden ivm vermoeden wietplantage.
Vervolgens doen ze er dus blijkbaar niets mee, gevolg waarschijnlijk vannacht (was er dit weekend niet) ingebroken. Een raam aan de achterkant ligt eruit en de achterdeur is geforceerd.
Ik bel vanmiddag de politie die komen kijken gaan naar binnen en zien boven inderdaad wat ik al vermoeden een plantage.
Agent gaf aan dat de plantjes reeds weg waren (misschien door de inbreker meegenomen) maar de apparatuur enz hing er nog.
Eindconclusie meneer de agent : nou bedankt voor de melding we zetten het in het systeem we gaan het niet aftimmeren (geen inboedel aanwezig ja 1 tv) de eigenaar moet maar aangifte komen doen.
Ik zo van en moet je geen sporenonderzoek doen en die apparatuur meenemen?
Nee net mijn chef gebeld dat gaat niet gebeuren, btw mocht je nog wat verdachts zien / horen bel dan 112 tot ziens.
Op dat moment was ik een behoorlijk verbijsterd en heb net nog de politie teruggebeld zit namelijk met de volgende punten in mijn maag :
- Huis staat nu gewoon open naast ons is van de achterkant duidelijk te zien, hiermee lok je problemen uit.
- Kans op ongedierte / katten enz die nu naar binnen kunnen.
- Oud & Nieuw dat er aan komt er zou maar vuurwerk naar binnen gegooid worden.
- Kans op brandgevaar ivm apparatuur binnen van de plantage.
- Mocht het gaan regenen dan worden de muren zeiknat kans op schimmel en trekt het via hen muur naar mijn muur.
Ik noem zo maar even wat punten ik erger mij er dood aan.
De eigenaar komt hier voorlopig niet want die heb ik nog niet gezien.
Behalve dan die 4 jongens in april, en af en toe door de weeks in de avonduren hoorde je wat gerommel.
Wat moet ik nu doen, heb er namelijk geen zin in dat dit een paar weken / maanden zo blijft?
Ik woon zelf in een koophuis wordt hier zelf niets wijzer van.
Foto weggehaald ivm privacy
[ Bericht 2% gewijzigd door Razor21 op 28-12-2008 21:36:15 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..