abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2008 @ 19:51:31 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_64440022
Kort samengevat :

Naast ons zijn in april 4 jongens bezig geweest in het huis om te klussen enz.
Ik begreep dat zij het huis huurde van de eigenaar.

Vervolgens vanaf april boven alle rolgordijnen naar beneden en ramen op een kier...dit is tot op heden nog zo.
Dus verdacht genoeg om dit in september bij de wijkagent te melden ivm vermoeden wietplantage.

Vervolgens doen ze er dus blijkbaar niets mee, gevolg waarschijnlijk vannacht (was er dit weekend niet) ingebroken. Een raam aan de achterkant ligt eruit en de achterdeur is geforceerd.

Ik bel vanmiddag de politie die komen kijken gaan naar binnen en zien boven inderdaad wat ik al vermoeden een plantage.

Agent gaf aan dat de plantjes reeds weg waren (misschien door de inbreker meegenomen) maar de apparatuur enz hing er nog.

Eindconclusie meneer de agent : nou bedankt voor de melding we zetten het in het systeem we gaan het niet aftimmeren (geen inboedel aanwezig ja 1 tv) de eigenaar moet maar aangifte komen doen.

Ik zo van en moet je geen sporenonderzoek doen en die apparatuur meenemen?

Nee net mijn chef gebeld dat gaat niet gebeuren, btw mocht je nog wat verdachts zien / horen bel dan 112 tot ziens.

Op dat moment was ik een behoorlijk verbijsterd en heb net nog de politie teruggebeld zit namelijk met de volgende punten in mijn maag :

- Huis staat nu gewoon open naast ons is van de achterkant duidelijk te zien, hiermee lok je problemen uit.
- Kans op ongedierte / katten enz die nu naar binnen kunnen.
- Oud & Nieuw dat er aan komt er zou maar vuurwerk naar binnen gegooid worden.
- Kans op brandgevaar ivm apparatuur binnen van de plantage.
- Mocht het gaan regenen dan worden de muren zeiknat kans op schimmel en trekt het via hen muur naar mijn muur.

Ik noem zo maar even wat punten ik erger mij er dood aan.

De eigenaar komt hier voorlopig niet want die heb ik nog niet gezien.
Behalve dan die 4 jongens in april, en af en toe door de weeks in de avonduren hoorde je wat gerommel.

Wat moet ik nu doen, heb er namelijk geen zin in dat dit een paar weken / maanden zo blijft?
Ik woon zelf in een koophuis wordt hier zelf niets wijzer van.

Foto weggehaald ivm privacy

[ Bericht 2% gewijzigd door Razor21 op 28-12-2008 21:36:15 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 28 december 2008 @ 19:52:48 #2
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_64440060
Voorspelbare reactie:
-TS woont in een pauperbuurt
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zondag 28 december 2008 @ 19:53:54 #3
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_64440094
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:52 schreef Rosbief het volgende:
Voorspelbare reactie:
-TS woont in een pauperbuurt
overal kan dit gebeuren
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_64440096
Eigenaar bellen? Zelf wat ondernemen?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 28 december 2008 @ 19:55:06 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_64440140
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:53 schreef DuTank het volgende:
Eigenaar bellen? Zelf wat ondernemen?
Ik weet niet wie de eigenaar is heb hem nooit gezien.
Mag niets doen dat zei de politie ook omdat het een particulier bezit is.

Hetzelfde geld tappen ze stroom bij ons af...denk het niet anders had ik het wel gemerkt aan mijn kosten, maar je weet maar nooit.
  zondag 28 december 2008 @ 19:55:39 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64440156
Ik ben blij dat je de foto verkleind hebt. Een stuk beter voor de privacy.

Ontopic: Apparatuur mag je zelf meenemen. En wat betreft de schimmel: eigenaar dagvaarden!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 28 december 2008 @ 19:55:54 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64440166
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ik weet niet wie de eigenaar is heb hem nooit gezien.
Uit te zoeken op www.kadaster.nl.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 28 december 2008 @ 19:56:33 #8
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_64440200
Dit zou een mooi item voor de telegraaf zijn.....
Je wilt de misdaag toch bestrijden?

Punt 1 had dan meteen alerter gereageerd op mijn meldingen die ik paar maanden terug al aangaf.
Punt 2 je wilt die inbrekers toch pakken of niet?

Ik snap het echt niet kan er met mijn hoofd niet bij
pi_64440300
Telegraaf, spam in papiervorm .

Wat soyent zegt dus. En dat plantagespul gewoon doorverkopen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 28 december 2008 @ 20:00:20 #10
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_64440320
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef soylent het volgende:

[..]

Uit te zoeken op www.kadaster.nl.
Nog voor betalen ook...
  zondag 28 december 2008 @ 20:00:58 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64440349
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Hmm zo makkelijk gaat dat niet..
Jawel, adres invoeren en je krijgt de naam van de eigenaar Kost wel 1,50 of zo.
  zondag 28 december 2008 @ 20:02:51 #12
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_64440422
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef soylent het volgende:

[..]

Jawel, adres invoeren en je krijgt de naam van de eigenaar Kost wel 1,50 of zo.
Maar dat is toch de wereld op zijn kop ik vind dat de taak van de politie....maar die deden dat ook niet zeiden ze.
  zondag 28 december 2008 @ 20:03:46 #13
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64440454
Drugs legaliseren!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 28 december 2008 @ 20:29:18 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64441335
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:02 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Maar dat is toch de wereld op zijn kop ik vind dat de taak van de politie....maar die deden dat ook niet zeiden ze.
Het is niet strafbaar om je deur open te laten staan, dus dan houdt het op voor de politie. Als jij vindt dat je rechten erdoor geschaad worden, moet je bij een advocaat zijn.
pi_64441556
Terechte klacht, zeker omdat de huurders nu weten dat er politie is geweest en mogelijk hun sporen nog voor de zekerheid willen wissen. Flesje benzine er in en bedankt.
Ik denk dat je de verhuurder hier over zou moeten laten aanspreken door de politie. Zij kunnen achterhalen wie de verhuurder is en maken mogelijk iets meer indruk op de verhuurder dan een "zeurende" buurman/vrouw.
pi_64441577
Stuur een mailtje naar de lokale fractievoorzitters die hun mond altijd zo vol hebben van het 'leefbaar houden' van wijken en 'verpaupering tegengaan'. Kopietjes uiteraard naar lokale pers.

Van bureaucraten heb je iig niets te verwachten.
  zondag 28 december 2008 @ 20:45:29 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_64441846
indien er bij de politie 1 melding binnen komt over een wiet plantage,
en verder niets.
ook geen overlast meldingen.
dan gaat dit op de lijst met te controleren adressen tijdens de grote schoonmaak ronde.

en dat de politie nu niets doet na een inbraak klopt.
zij mogen namelijk niets doen.
er is geen aangifte gedaan.
en zolang dat niet gebeurd en er ontstaat geen gevaarlijke situatie (dit is iets anders als overlast door stank/dieren) mag de politie ook het pand niet dicht timmeren.

er zit dus niets anders op dan afwachten,
of via het kadaster de eigenaar achterhalen en deze aanspreken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_64442490
Waar bemoeit TS zich eigenlijk mee? Wiet kweken, daar heb je toch verder geen last van? Gezeur allemaal hoor. De poitie is langsgeweest, heeft bekeken en geoordeeld. Kous af.
Mu!
pi_64442600
Lol

waarom zou je in hemelsnaam de politie bellen als je vermoed dat je buren wiet kweken?

heb jij er last van? NEE het huis was immers leeg
je bent gewoon een sukkeltje
Nothing to see here, carry on
pi_64443249
Je moet het natuurlijk prima vinden als de woning naast je verpaupert en er criminele activiteiten plaatsvinden met alle risico's die daarbij komen kijken.

Domme fokkertjes hierboven .
pi_64443356
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Je moet het natuurlijk prima vinden als de woning naast je verpaupert en er criminele activiteiten plaatsvinden met alle risico's die daarbij komen kijken.

Domme fokkertjes hierboven .
aangezien hij toch al in een kut buurt woont, waar de huurwoningen lekker goedkoop zijn, woon ik toch liever naast een kwekerij waar 1x in de maand iemand langskomt, dan een stel blanke tokkies, die met heel de dikke familie buiten in de tuin zit

Nothing to see here, carry on
  zondag 28 december 2008 @ 21:27:41 #22
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_64443393
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:07 schreef RijstNatie het volgende:
Lol

waarom zou je in hemelsnaam de politie bellen als je vermoed dat je buren wiet kweken?

heb jij er last van? NEE het huis was immers leeg
je bent gewoon een sukkeltje
Omdat ik daar niet op zit te wachten en je hoort vaak bij plantages dat de boel in de fik vliegt.
En heb inderdaad geen zin in verpaupering
pi_64443457
tja...teveel geblowed zeker.

Verpauperen zou ik het niet noemen, als het huis voor gezonde economische activiteiten gebruikt wordt. En als de politie er naar gekeken heeft zal het toch wel verder in orde zijn met die criminele activiteiten? Voor zover ik weet is het niet verboden apparatuur in bezit te hebben die ook gebruikt zou kunnen worden bij het verbouwen van cannabis.

Wellicht heeft TS er problemen mee dat het marokkaanse jongeren zijn die het huis gehuurd hebben? Anders had hij dat ook wel onvermeldt kunnen laten.
Mu!
  zondag 28 december 2008 @ 21:30:35 #24
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_64443500
Ga morgen in elk geval de gemeente wel even inlichten dat het huis "openstaat" en met Oud & Nieuw in het vooruitzicht. Dan heb ik mijn plicht gedaan.
  zondag 28 december 2008 @ 21:32:04 #25
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_64443573
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:29 schreef SingleCoil het volgende:
tja...teveel geblowed zeker.

Verpauperen zou ik het niet noemen, als het huis voor gezonde economische activiteiten gebruikt wordt. En als de politie er naar gekeken heeft zal het toch wel verder in orde zijn met die criminele activiteiten? Voor zover ik weet is het niet verboden apparatuur in bezit te hebben die ook gebruikt zou kunnen worden bij het verbouwen van cannabis.

Wellicht heeft TS er problemen mee dat het marokkaanse jongeren zijn die het huis gehuurd hebben? Anders had hij dat ook wel onvermeldt kunnen laten.
Daar heb ik totaal geen problemen mee als het nederlandse jongens waren geweest had ik dat ook wel vermeld. Heb het al aangepast in de OP mocht je er moeite mee hebben...

Maar dat het niet verboden is om die apparatuur te hebben dat wist ik niet....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')