Haha ja, naar is dat altijdquote:Op maandag 29 december 2008 01:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt allemaal goedZoveel mensen willen alles zien, dus nog ff kijken hoe ik dat ga doen zonder dat ik 20x hetzelfde verhaal moet vertellen
![]()
[..]
Ik doe m'n bestAl tijdje last van mn buik, dus niet echt super
Welterustenquote:Op maandag 29 december 2008 01:32 schreef jslavenburg het volgende:
Denk dat ik zo maar eens ga slapen. De kat ligt al op bed dus dan kruip ik lekker warm tegen haar aan
Jah, iddquote:
Trustequote:Op maandag 29 december 2008 01:32 schreef jslavenburg het volgende:
Denk dat ik zo maar eens ga slapen. De kat ligt al op bed dus dan kruip ik lekker warm tegen haar aan
Maak een topic.quote:Op maandag 29 december 2008 01:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt allemaal goedZoveel mensen willen alles zien, dus nog ff kijken hoe ik dat ga doen zonder dat ik 20x hetzelfde verhaal moet vertellen
![]()
[..]
Ik doe m'n bestAl tijdje last van mn buik, dus niet echt super
Nee, mijn moeder had me er al uitgetrapt. Zodat ze het bed kon verschonen.quote:Op maandag 29 december 2008 12:06 schreef Houniet het volgende:
Ha Luctort, via de PSP. Laat me raden, je ligt nog in je nest?
Same here >.< 9 uur vanochtend al >.<quote:Op maandag 29 december 2008 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder had me er al uitgetrapt. Zodat ze het bed kon verschonen.
Men, ik moet er niet aan denken dat mijn ma mijn schoonheids slaapje zou verstorenquote:Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@ Hosti: ja, lekker goedkoop
@ js: bij mij was het half 11
ik heb dan ook geen schoonheidsslaapje nodigquote:Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Men, ik moet er niet aan denken dat mijn ma mijn schoonheids slaapje zou verstoren
Ik wel, komkommers en zo'n huidmaskerquote:Op maandag 29 december 2008 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen schoonheidsslaapje nodig
quote:Op maandag 29 december 2008 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wel, komkommers en zo'n huidmasker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |