je zit in zuid-amerika mafkeesquote:Op dinsdag 30 december 2008 04:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hoor
Hier vast niet
Net een heerlijke pizza van de echte Italiaan op
uiteraard.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Maar wel al op 't werk neem ik aan?
Mjah, nog niet zo lang wakkerquote:
Nu effe lekker met m'n bek in de zon, gewoon op kantoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Straks ff lekker de kou in met je bek terwijl de zon je verwarmt!
Nice! Voordeel van zo'n toplocatie!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu effe lekker met m'n bek in de zon, gewoon op kantoor
Weet je hoe goed ik ben in dat spelquote:
Ik heb deel 3 en aerosmith op de pc, dus tot nu toe alles op toetsenbord gedaan, en dan kom ik zelfs tot hard modequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet je hoe goed ik ben in dat spelIk voel me dan altijd zo'n autistische aziaat als ik het speel
![]()
Op je toetsen bord johquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb deel 3 en aerosmith op de pc, dus tot nu toe alles op toetsenbord gedaan, en dan kom ik zelfs tot hard mode
Dan moet je maar eens gaan beginnen inderdaad!quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:07 schreef Houniet het volgende:
Ik moet nu echt dat beetje huiswerk maken anders krijg ik gekloot met de tijd.
Is dus gelulquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef jslavenburg het volgende:
al onze medewerkers zijn in gesprek... *sigh*
Ja het is maar een klein beetje. Twee producten wat verbeteren. Van het weekend ben ik bij me vader en tijdens oud en nieuw kan je het ook vergeten. Dus vandaag moet het afquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens gaan beginnen inderdaad!
Krijg gelukkig nieuwe muis in een paar dagenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is dus gelulZe houden nu gewoon lunchpauze
Vandaag ff buffelen dus!quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja het is maar een klein beetje. Twee producten wat verbeteren. Van het weekend ben ik bij me vader en tijdens oud en nieuw kan je het ook vergeten. Dus vandaag moet het af.
Hoe is het verder frits?
Dat is altijd lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vandaag ff buffelen dus!
Gaat goed verder hier hoor. Lekker even een dagje vrij, kon niet meer werken. Maar daar tegenover staat wel weer dat ik zo eind dit jaar toch even twee dagen betaald ben terwijl ik niet hoefde te werken
haakie vergeten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:48 schreef jslavenburg het volgende:
[me=jslavenburg is nog aan het uitblazen van 1 uur liveset promo[/me]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |