Toevallig nietquote:Op zondag 28 december 2008 19:16 schreef Puala het volgende:
[..]
hé, jammer, toevallig verstand van foutcode 8000ffff?
Heb je die foutcode op KB929777?quote:Op zondag 28 december 2008 19:16 schreef Puala het volgende:
[..]
hé, jammer, toevallig verstand van foutcode 8000ffff?
aha, nee, dat snap ik gelijkquote:Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef eer-ik het volgende:
Die ken ik ook niet
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=8000ffff&btnG=Google+zoeken&meta=
Voila.
Kerstig, veel eten en veel drankquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kerstig, veel eten en veel drank
De jouwe?
niet?quote:Op zondag 28 december 2008 19:33 schreef Puala het volgende:
[..]
aha, nee, dat snap ik gelijk![]()
ga ff kijken als ik die oude versie van msn terug installeer ik er vanaf ben, dit bleek een beta te zijn
Is een familie dingquote:Op zondag 28 december 2008 19:38 schreef Puala het volgende:
[..]drank zou ook weer is niet he
euhm, eenzaam eigenlijk wel. Al zijn we wel leuk uit geweest
wijnquote:Op zondag 28 december 2008 19:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is een familie dingPa had een stel flessen wijn van 70e per stuk gescored, die waren
Jup, met een maximale efficiëntie; Kwam woensdag exact op tijd voor avondeten met met ma, heb er geslapen, werd wakker en ging naar pa, toen ik daar klaar was, stond het eten bij ma en de familie al weer klaar en zodra dat over was laatste trein gescored richting huisquote:Op zondag 28 december 2008 19:41 schreef Puala het volgende:
[..]
wijn
Maar blijkbaar dus toch blijven eten
uitgaan.. dat wil ik ookquote:Op zondag 28 december 2008 19:38 schreef Puala het volgende:
[..]drank zou ook weer is niet he
euhm, eenzaam eigenlijk wel. Al zijn we wel leuk uit geweest
Luctorquote:
Klinkt praktisch als een geweldige planningquote:Op zondag 28 december 2008 19:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, met een maximale efficiëntie; Kwam woensdag exact op tijd voor avondeten met met ma, heb er geslapen, werd wakker en ging naar pa, toen ik daar klaar was, stond het eten bij ma en de familie al weer klaar en zodra dat over was laatste trein gescored richting huis
zoek een kroeg/discotheek op danquote:Op zondag 28 december 2008 19:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uitgaan.. dat wil ik ook
Lame tvp dus
Goed hequote:Op zondag 28 december 2008 19:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt praktisch als een geweldige planning
Ben benieuwd.quote:Op zondag 28 december 2008 19:45 schreef nicomart het volgende:
hallow
Voetbal gekeken.. zo ff foto's uploaden
zozo, das optimale benutting van je tijd. Nog meer plannen voor komende week btw?quote:Op zondag 28 december 2008 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed he, en in de tussentijd nog ff mijn zusjes crib gechecked en haar nieuwe kat gespot
hehe.. ik heb ook geen zin. Wil gewoon slapenquote:Op zondag 28 december 2008 19:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Moet ook nog foto's uploaden, geen zin in enkel
eenschquote:
jah jah jahquote:Op zondag 28 december 2008 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cali!
Je bent weer terug in NL zeker of niet?
donderdag oud en nieuw vieren....quote:Op zondag 28 december 2008 19:49 schreef HostiMeister het volgende:
Zo lief, is nu een half jaar oud, heet Rayden en vind het leuk om in bad te zwemmen![]()
En deze week, geen echte planning denk ik, morgen werken en donderdag O&N vieren
Jij?
Is dat woensdag al dan?quote:Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
[..]
donderdag oud en nieuw vieren....of donderdag nieuw vieren?
quote:
ik ga het wel woendag vieren jahquote:Op zondag 28 december 2008 19:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat woensdag al dan?
Ik en tijd
primaquote:Op zondag 28 december 2008 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Cali
Hoe is het met jou?Of heeft iemand dat al gevraagd en dien ik gewoon ff terug te lezen?
Ok, gunstig, anders had ik heel verbaasd gekeken als ik woensdag nog gewoon thuis zat, terwijl iedereen bij desi feest aan het vieren wasquote:Op zondag 28 december 2008 19:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga het wel woendag vieren jah![]()
hier is het ook primaquote:Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
primalekker in NL
ef helemaal niets gedaan afgelopen dagenhoe is het daar? hoe was kerst?
stranger en sushi hadden je wel meegesleurdquote:Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ok, gunstig, anders had ik heel verbaasd gekeken als ik woensdag nog gewoon thuis zat, terwijl iedereen bij desi feest aan het vieren was![]()
't is mijn broertje.quote:Op zondag 28 december 2008 19:56 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is James Bond toch ook een baas
quote:Op zondag 28 december 2008 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hier is het ook prima
kerst was lekker rustig. Alleen met gezin gevierd. Dit jaar niet met de rest van de familie.
Hoe was jouw kerst?
quote:Op zondag 28 december 2008 19:59 schreef Californium het volgende:
[..]
heerlijk met mams niets gedaan... gewoon wat lekkers gegetenniet veel boeiends...kerstavond was me zus er nog wel even...ef bijgekletst
was leuk
met vrienden in Nijmegenquote:Op zondag 28 december 2008 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Nog plannen met oud&nieuw?
gewoon zoals ieder jaarquote:Op zondag 28 december 2008 20:04 schreef Californium het volgende:
[..]
met vrienden in Nijmegenbij bambi
zin in
Jij? vrienden? familie?
tsss....quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gewoon zoals ieder jaarthuis voor de buis cabaret kijken
Met één kleine verandering. Dit jaar win ik de oudejaarsloterij![]()
ga jij zowel de hoofdprijs als de jackpot winnen? tsss..quote:Op zondag 28 december 2008 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
tsss....dan moet je eerst mij loten stelen
die gaan namelijk winnen
![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ga jij zowel de hoofdprijs als de jackpot winnen? tsss..asociaal
je 25quote:Op zondag 28 december 2008 20:13 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb mijn 25 al uitgegeven
Vegas, baby
waaromquote:Op zondag 28 december 2008 20:17 schreef eer-ik het volgende:
Maar je wint niet.
Ik doe dat.
En ik móet dat, want k moet m'n huis uit
Nou móet ik dus een nieuw huis kopen.
Zoek maar vast wat uit in Utrecht.quote:Op zondag 28 december 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom![]()
![]()
ik wil je wel helpen met het kopen van een huis
dealquote:Op zondag 28 december 2008 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zoek maar vast wat uit in Utrecht.
Wel Utrecht stad en wel centrum.
Je mag er zelfs bij komen wonen
ik help je daar wel meequote:Op zondag 28 december 2008 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik moet ook winnen, want dan kan ik het land uit.
veel plezier met mamsquote:
Waar?quote:
BBC Twoquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:47 schreef Puala het volgende:
[..]
zozo, das optimale benutting van je tijd. Nog meer plannen voor komende week btw?
Hierna is er niets meer van haar vernomenquote:
Echt hequote:Op zondag 28 december 2008 21:25 schreef The_Dean het volgende:
Op een scooter dwars door Vietnam. Goddomme, wat een helden
Eng hequote:Op zondag 28 december 2008 21:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Hierna is er niets meer van haar vernomen
quote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier![]()
Even allemaal emoties die ik onder controle moet houden, daarom zo stil
Ja! Jouw gezelschap verwarmt onsquote:
Dankjequote:Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef nicomart het volgende:
[..]en een knuffel!
[..]
Ja! Jouw gezelschap verwarmt ons
Dan moet dat maar andersomquote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik heb het kan wel zeggen altijd koud, dus dat verwarmen zal wel niet
Snapte ik ook welquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dan moet dat maar andersom
Maar het was natuurlijk figuurlijk.. je verwarmt onze harten
Vertel maar danquote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef Houniet het volgende:
Puala je raad nooit waar ik zo misschien heen ga![]()
!
Had stiekem ook niet verwacht dat je dat vervelend zou vindenquote:Op zondag 28 december 2008 21:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
Goedzo
Niet dat ik het vervelend zou vinden om jou te verwarmen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |