Soperdesop!quote:
Waarom zouden we over vrouwen moeten nadenkenquote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef linebear het volgende:
ik bedoelde meer de russische vrouwen... de hoogblonde, hoerige vrouwen
En onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op maandag 29 december 2008 19:56 schreef hierissieweer het volgende:
En sinds wanneer is heath ledger dood?
toch al een paar maanden.... helft van het jaar of zo...quote:Op maandag 29 december 2008 19:56 schreef hierissieweer het volgende:
En sinds wanneer is heath ledger dood?
Komt wel weer bij de 2e grote slag dan! Ik maakte zelfs een hap in m'n benen qua haar, dus toen moesten allebei de benen ook geschoren vond ik. OMG wat een kutwerk. Snap nu wat vrouwen doormaken.quote:Op maandag 29 december 2008 18:43 schreef DennisMoore het volgende:
Elaborate?
Misschien kun je een review schrijven? Met foto's?
Dat wordt mij wel eens vaker verweten in dit topicquote:Op maandag 29 december 2008 19:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En onder welke steen heb jij gelegen?
Ohoh, je hebt het huis? Gefeliciteerd!quote:
Zo goed als, morgenochtend ter bevestiging nog even bellen dat die andere kandidaat indd niet gereageerd heeft en dan is het allemaal van mijquote:Op maandag 29 december 2008 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ohoh, je hebt het huis? Gefeliciteerd!
Oei... dan trek ik mijn felicitatie nog even in. Je weet nooit... Maar ik hoop het wel voor je!quote:Op maandag 29 december 2008 20:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zo goed als, morgenochtend ter bevestiging nog even bellen dat die andere kandidaat indd niet gereageerd heeft en dan is het allemaal van mij
Thanx!quote:
wat is er mis met een kerst stal ?quote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef hierissieweer het volgende:
Mijn moeder trouwens vanmiddag(in dood serieuze modus): "Goh wil je niet een kerst-stal?"
Nee, wij zijn niet katholiek...![]()
Ik huis voelt al helemaal van mij, terwijl ik er nog niet een keer een stap over de vloer heb gezet. Ik vermoed dat ik een gelukkig nieuwjaar kan gaan vieren.quote:Op maandag 29 december 2008 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oei... dan trek ik mijn felicitatie nog even in. Je weet nooit... Maar ik hoop het wel voor je!
En wielrenners! Benen scheren is geen goed idee trouwens... stoppels die langs je spijkerbroek schuren enzo...quote:Op maandag 29 december 2008 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Komt wel weer bij de 2e grote slag dan! Ik maakte zelfs een hap in m'n benen qua haar, dus toen moesten allebei de benen ook geschoren vond ik. OMG wat een kutwerk. Snap nu wat vrouwen doormaken.
Wat ik zeg, wij zij geen katholiekenquote:Op maandag 29 december 2008 20:09 schreef linebear het volgende:
[..]
wat is er mis met een kerst stal ?
dat gaat je spijkerbroeken kostenquote:Op maandag 29 december 2008 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wielrenners! Benen scheren is geen goed idee trouwens... stoppels die langs je spijkerbroek schuren enzo...
Ja, dat gevoel ken ik heel goed en bij ons ging het toen ook mis. Dus ik ben wat terughoudend.quote:Op maandag 29 december 2008 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik huis voelt al helemaal van mij, terwijl ik er nog niet een keer een stap over de vloer heb gezet. Ik vermoed dat ik een gelukkig nieuwjaar kan gaan vieren.
(alleen nog geen flauw idee wat ik nou precies allemaal moet gaan regelen, maar gelukkig is er K&W)
juist. Niet fijn.quote:Op maandag 29 december 2008 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wielrenners! Benen scheren is geen goed idee trouwens... stoppels die langs je spijkerbroek schuren enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |