Dat is wel Rotterdamse Haute Cuisine waar je het over hebt jaquote:Op zondag 24 mei 2009 00:17 schreef Burdie het volgende:
Getver, kapsalon *ril*.
Valt er morgen nog wat te doen bij de Proef?
Ja enquote:Op zondag 24 mei 2009 01:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is wel Rotterdamse Haute Cuisine waar je het over hebt ja
quote:AMERSFOORT - Tijdens noodweer is dins-
dag het dak van het Wellantcollege aan
de Bergenboulevard gewaaid. De schade
aan het gebouw is aanzienlijk.
Behalve schade aan het dak is vooral
aan de achterzijde van het gebouw op de
eerste verdieping veel waterschade ont-
staan.
De lessen konden dinsdag geen doorgang
vinden. Ook woensdag kunnen de leer-
lingen nog niet terug naar school.
quote:AMERSFOORT - Het in 2008 opgeleverde
clubgebouw van Hockeyclub Eemvallei in
Vathorst is zwaar beschadigd door de
storm.
Naast de dakbedekking, lieten ook en-
kele dakplaten tijdens het noodweer
los. Door een rondvliegende dakplaat
werd ook een auto beschadigd.
De voorpui van het clubgebouw is ont-
zet. Verder is er veel water- en glas-
schade.
Valt mee man, behalve wat maffe stamgasten en een paar gothics komen er gewoon normale mensen. Bovendien is het een rockkroeg (alhoewel... de muziekquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef stamppot het volgende:
Wat heeft iedereen hier met de boothill?
dat is echt de meest trieste tent in amersfoort.
Iedereen daar maakt er echt een sport van om er zo raar mogelijk uit te zien.:P
Ik krijg nu waarschijnlijk veel bagger over me heen maargoed
In de vroegere tijden was het altijd brutus waar het stampens vol zat met gezellige mensen, k kom dar nu nog wel eens. op zaterdag avond best gezellig! voor de rest altijd rustig nuquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Valt mee man, behalve wat maffe stamgasten en een paar gothics komen er gewoon normale mensen. Bovendien is het een rockkroeg (alhoewel... de muziek)
Zometeen naar de boothill !quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:24 schreef stamppot het volgende:
[..]
In de vroegere tijden was het altijd brutus waar het stampens vol zat met gezellige mensen, k kom dar nu nog wel eens. op zaterdag avond best gezellig! voor de rest altijd rustig nu
boothill vind ik niks
Tering, net terug. Het was gezellig.quote:Op zondag 7 juni 2009 02:30 schreef stamppot het volgende:
Dan is altijd de vraag of de boothill zo gezellig is of de fokkers zo alternatief
Ziet e-mail adres en msn adresquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:14 schreef GimmeGore het volgende:
Stiekem mis ik Amersfoort toch wel een heel klein beetje
En waar zit je nu dan ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:14 schreef GimmeGore het volgende:
Stiekem mis ik Amersfoort toch wel een heel klein beetje
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ziet e-mail adres en msn adresVooral de flame zeker?
Arnhemquote:
Ik drink altijd mijn bier op de hof , ik woon op de hofquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
hahahaha, dat is mn spam email adres en dat msn adres heb ik al een jaartje of 9
Nee, gewoon Amersfoort altijd de uitvlucht was vanuit Leusden.
Verveelde je je? Dan gaan we toch ff naar Amersfoort, biertje drinken op de Hof ofzo.
En Amersfoort heeft ook gewoon een hele mooie binnenstad.
Begrijp wat je bedoelt... Ik woon in Leusden en daar is erg wenig te doen in de avond/nachturen....quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
hahahaha, dat is mn spam email adres en dat msn adres heb ik al een jaartje of 9
Nee, gewoon Amersfoort altijd de uitvlucht was vanuit Leusden.
Verveelde je je? Dan gaan we toch ff naar Amersfoort, biertje drinken op de Hof ofzo.
En Amersfoort heeft ook gewoon een hele mooie binnenstad.
[..]
Arnhem
In Amersfoort zeggen we broodje Hadi of 'op een lege maag'quote:Op zondag 28 juni 2009 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zeggen we in Amersfoort eigenlijk Friet of Patat?
Ik zeg Patat
Dat dus. Amersfoort ligt niet in Brabant, en niet in Belgie.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zeggen we in Amersfoort eigenlijk Friet of Patat?
Ik zeg Patat
Sinds Döner King kapsalon verkoopt is broodje Hadi bij mij in de ban.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
In Amersfoort zeggen we broodje Hadi of 'op een lege maag'
hangt er vanaf wat je leuk vind, uitgaan hangt er vanaf wat je leuk vind of wat voor type mens je bent enzo. Kwa sport ga ik zelf vaak naar het sportfondsen bad, 50 meter bad met sauna en bubbelbad etc. Niet veel speciaals maar wel leukquote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef Drexl het volgende:
Kick! Woon vanaf nu in Amersfoort op kamers. Misschien een beetje een kansloze vraag, gezien de vaart van deze reeks, maar heeft iemand recreatietips? Ken de stad nog niet zo goed...
Ja dat zijn opzich wel de leukste plekken, marktzicht moet je ook niet vergeten trouwensquote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef Inverted_World het volgende:
Ik snap trouwens sowieso waarom deze reeks niet zo snel gaater is nog best wel een leuk uitgaansleven e.d. in Amersfoort toch?
![]()
Laatst bij JJ's geweest trouwens, die nieuwe tent op de hof, echt jemig, ik had het gevoel dat de gemiddelde leeftijd daar 16 was naast dat er echt ontzettende bagger muziek werd gedraait. Niet voor herhaling vatbaar dus. Iemand anders daar geweest?
Ik hou het de komende tijd nog wel bij Boothill/Joy/Kelder
Haha mijn dakterras zit aangesloten op die van de trenchtownquote:Op donderdag 3 september 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Amersfooooooooooooort.
Vanmiddag maar weer eens chillen in de Alem
Vyssotski is zeker een hele relaxte plek.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Nebo het volgende:
Vyssotski is de uberplek om te chillen. Verder is de Coffee United op het station een prachtige plek om rond te hangen en heerlijke koffie te drinken
Vind ik ook, alleen jammer dat ik tijdens een minimal feest paar maanden geleden daar een bierglas in mijn gezicht kreeg, maargoed. Het is zeker een relaxte plek, normaal gesproken een leuke sfeer evenals dat je er chille tosti's kunt eten in de middagquote:Op donderdag 3 september 2009 15:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Vyssotski is zeker een hele relaxte plek.
ongeveer tegenover de lieve vrouwentorenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:56 schreef Happel het volgende:
Ben al echt lang niet meer in de stad geweest zo te zien. Waar ligt Vyssotski in godsnaam?
De meters missen op zaterdag avond!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef Mr_DG het volgende:
Voor terrasjes is Amersfoort wel leuk hoor, zeker op de Hof, lekker een Jupilertje drinken bij Janse Cafe bijvoorbeeld.
Alleen als je op zaterdagavond wil uitgaan is er imo weinig te beleven in Amersfoort.
Amersfoort is dodelijk saai, dus nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef webspider het volgende:
Oh crap, dit topic loopt gewoon al 9 maanden. Is er zoveel te bespreken in A'foort?
Het eindfeest, Jamai en de 3 J'squote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Amersfoort is dodelijk saai, dus nee.
Zelfs al die feesten ter ere van het 750-jarig bestaan zijn suf te noemen.
En vergeet Wolter Kroes niet, die trad toen op met mijn tent is topquote:Op donderdag 3 september 2009 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het eindfeest, Jamai en de 3 J's
Hoezee
sorry, mijne was ook gestolenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef alwaysedo het volgende:
Midden op de dag vandaag is mijn fiets gejat @ centraal station, hij stond dus niet met een kabel ofzo vast, alleen met een gewoon slot.
maarja.
als je dus een grijze gazelle ziet fietsen met achterop allemaal stickers van AH-betaald, dat is hem.
Ik vond De Staat en Kyteman op Torenpop anders super vetquote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Amersfoort is dodelijk saai, dus nee.
Zelfs al die feesten ter ere van het 750-jarig bestaan zijn suf te noemen.
Dat is mazzel hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:13 schreef alwaysedo het volgende:
fiets is weer terughij was weggehaald door de gemeente omdat hij niet in het rek stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |