Cuba is leuk jaquote:Op maandag 15 maart 2010 21:55 schreef Burdie het volgende:
Iemand hier bekend met Cafe Cuba Libre? Lijkt mij ook wel een gezellige kroeg namelijk. Kan je daar dansen?
Mja, gebeurt mij ook vaak genoeg dat ik met de T begin, ipv de Squote:Op zondag 21 maart 2010 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik blijf maar 'teringstraat' lezen telkens
Waar in Amersfoort ga je wonen? Ik zou - als het in jouw wijk al kan - voor glasvezel kiezenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef Misan het volgende:
Ik ga vanaf komende maand in Amersfoort wonen
Vroeg me alleen af wat jullie voor TV/internet/telefonie-aanbieder hebben en hoe jullie ervaringen daarmee zijn
bij welk bedrijf kan dat? Ik ga in Nieuwland wonen trouwensquote:Op maandag 22 maart 2010 21:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar in Amersfoort ga je wonen? Ik zou - als het in jouw wijk al kan - voor glasvezel kiezen.
Kijk even hier: http://www.nieuwlandopglasvezel.nl/quote:Op maandag 22 maart 2010 22:05 schreef Misan het volgende:
[..]
bij welk bedrijf kan dat? Ik ga in Nieuwland wonen trouwens
Ziet er goed uit, heb ik ook in Almere aan meegedaan (van Unet toen) en dat is volledig de soep in gelopen door te hoge tarieven en gebruikersonvriendelijke apparatuur voor televisiequote:Op maandag 22 maart 2010 22:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kijk even hier: http://www.nieuwlandopglasvezel.nl/
Ze zijn al aan het aanleggen hequote:Op maandag 22 maart 2010 22:34 schreef Misan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, heb ik ook in Almere aan meegedaan (van Unet toen) en dat is volledig de soep in gelopen door te hoge tarieven en gebruikersonvriendelijke apparatuur voor televisie
Dus ik kijk hierbij liever eerst even de kat uit de boom
dat waren ze in Almere toen ook. Heb meegedaan met de eerste mensen in Stad Centrum, maar er zaten uiteindelijk te veel haken en ogen aan waardoor ik, en velen met mij, er na een jaar weer mee gestopt benquote:Op maandag 22 maart 2010 22:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze zijn al aan het aanleggen he.
Je pakket kan je kiezen via XMS.
Check, toen ik dit topic doorlas zag ik er al het e.e.a. over voorbij komenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef Nebo het volgende:
Keertje biertje doen bij de Vyssotski lijkt me hoe dan ook een goed plan!
Op glasvezel na kan ik waarschijnlijk alleen kiezen voor KPN Digitenne of Ziggo neem ik aan?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar in Amersfoort ga je wonen? Ik zou - als het in jouw wijk al kan - voor glasvezel kiezen.
mij ookquote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef Nebo het volgende:
Keertje biertje doen bij de Vyssotski lijkt me hoe dan ook een goed plan!
Ziggo is wel tof in Amersfoort omdat ze wel eens internetsnelheden testenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:56 schreef Misan het volgende:
[..]
Op glasvezel na kan ik waarschijnlijk alleen kiezen voor KPN Digitenne of Ziggo neem ik aan?
Hoe is het aansluiten gegaan bij Ziggo? Ging dat makkelijk? Tevreden over de service verder?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ziggo is wel tof in Amersfoort omdat ze wel eens internetsnelheden testenSoms knalt mijn snelheid gewoon de pan uit..
Thuis via de stream, voor zover ik weet... tenzij jij Eredivsie Live hebtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:49 schreef Merson het volgende:
Waar ga je morgen voetbal kijken, Driz-dinges?
Mijn huisgenoot heeft gewoon zomaar een kaartje gekregen, omdat die over was..!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Thuis via de stream, voor zover ik weet... tenzij jij Eredivsie Live hebt
En wat een hufter, issie wel een Twente- of Feyenoordfan?
Hmm, dan maar via een stream kiekn...quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:20 schreef Merson het volgende:
[..]
Nopes, geen EL. Jij weet ook niet of t ergens uitgezonden gaat worden dus?
Hij is een klein beetje een Feyenoord-fan, maar meer een niet-voetbal-volger, hij gaat mee voor de gezelligheid...
Alles ging vlot vond ik, binnen 5 dagen zat ik op 't internetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:44 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoe is het aansluiten gegaan bij Ziggo? Ging dat makkelijk? Tevreden over de service verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |