WTF zo'n koekblik GEEN vrouwen auto? Waar is het mis gegaan?! Al dat soort klein grut zijn zeker geen mannen auto'squote:Op maandag 5 januari 2009 02:49 schreef Braddie het volgende:
Wat mij betreft is de mercedes SLK een echte vrouwen auto, En de SMART ook...
Mijn ma heeft een Fiat Cinquecento en dat vind ik totaal geen vrouwen auto, Ik zou het niet erg vinden om daar mee te rijden.. maargoed, Het is ook de 16v Sporting he... 0-100 in zo`n 8-9 seconden als je goed kan schakelen, een top van 160-170 en loopt 1-15,1-17.
gevalletje wc-eendquote:Op maandag 5 januari 2009 08:21 schreef draaijer het volgende:
[..]
WTF zo'n koekblik GEEN vrouwen auto? Waar is het mis gegaan?! Al dat soort klein grut zijn zeker geen mannen auto's
De eerste Golf die meer dan 1000 kilometer rijdt zonder defecte verlichting moet nog van de lopende band rollen...quote:Op zondag 28 december 2008 19:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
ha ha ha ha dat van die lampen klopt ha ha wist niet dat dat een bekende kwaal was. Dacht dat wij er alleen gezeik mee hadden ha ha
Ik hoor een man al zeggen: ik heb geen probleem met mijn clio!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:28 schreef Braddie het volgende:
Mijn pa reed Clio(1e type) was een fantastische wagen trouwens, Ging NIKS kapot aan.
Ik ben blij dat je het zelf zegt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:39 schreef Braddie het volgende:
Het ergste waar hij in heeft gereden vindt ik persoonlijk de toyota Tercel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |