Ajax heeft de laatste jaren weinig prijzen gepakt maar dat heeft niets met Klaas-Jan te maken. Als jij de collectieve prestatie 1 op 1 vergelijkt met de individuele prestatie dan heb je er geen kijk op.quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Zwansen het volgende:
De hoogtepunten van KJ zijn de 2 wedstrijden tegen Inter? Als je dat zo leest, lijkt het alsof ie niks gepresteerd heeft met Ajax. Oh wacht, dat is ook zo.
waar staat die quote ook alweer? Lijkt me wel mooi als onderschriftquote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iemand Barca al gequote over Dario?
Verder prima overwinning. En de oudejaarsborrel was erg gezellig, net terug
Slechte zaak inderdaad dat we zo weinig hebben gepresteerd terwijl we de topscorer in huis hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Zwansen het volgende:
De hoogtepunten van KJ zijn de 2 wedstrijden tegen Inter? Als je dat zo leest, lijkt het alsof ie niks gepresteerd heeft met Ajax. Oh wacht, dat is ook zo.
Ik zag in Feyenoord na die aankopen een titelkandidaat ja. Vreemd dat zoveel spelers tegelijk over hun top heen zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 22:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Mwa als jij tegen mij zou zeggen dat na het seizoen 2006-2007 Makaay,de Cler,van Bronckhorst,Hofland en nog een paar konden komen had ik het waarschijnlijk ook wel gedaan. Jij niet dan?
Eindelijkquote:
lolwut?quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iemand Barca al gequote over Dario?
Hij heeft zowiezo echt een zonnebank nodig... Tis echt net een lijkquote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou Vermaelen slikken?
Een hattrick maken en dan ook nog bescheiden zijn. Dan ben je pas echt een geweldige spelerquote:Cvitanich: 'Luis en ik spreken taal van de bal'
Met zijn drie doelpunten tegen ADO Den Haag kroonde Ajax-spits Dario Cvitanich zich zondagmiddag tot man of the match. Luis Suárez' rol in de 3-0 zege, hij gaf drie keer de assist, was eveneens een belangrijke, vond ook de beoogde opvolger van Klaas-Jan Huntelaar.
"Zeventig procent van mijn doelpunten zijn aan het voorbereidende werk van Luis te danken", aldus Cvitanich na afloop. "Ik hoefde de bal alleen nog maar aan te raken."
De Argentijnse spits, die vanwege zijn hattrick de wedstrijdbal mocht houden, was complimenteus richting zijn collega-aanvallers. "Luis is een goede speler, hetzelfde geldt voor Mikki. We kunnen het steeds beter met elkaar vinden."
Dat Suárez ook de Spaanse taal machtig is, ziet Cvitanich niet als een heel groot voordeel. "In het veld spreken we vooral de taal van de bal."
Ok das waar maar dat is hij nu toch niet meer! Ik denk dat een ervaren en iets oudere speler het balans terug kan brengen in het team. Daar waar het nu nog te vaak wisselvallig is. Het is al vaker gebleken dat een goede en degelijke verdediging vaak (niet altijd ik weet het) steunt op een ervaren verdediger. Zo gaat een team ook beter draaien als de verdediging goed staat. Wat met Oleguer (gelukkig zien steeds meer mensen dit) nu dus duidelijk niet zo is. Nu is draait t team all1 als Suarez goed speelt of als hij vrij genoeg gelaten wordt om te spelen. Waar door hij dus ook goed spelen kan. Tegen Slavia werd hem het spelen bijna onmogelijk gemaakt en dan weet de rest niet hoe of wat. Zo is het dus imo het beste om een (liefst ervaren) spelverdeler te regelen in de verdediging en van uit daar de rest ook te laten groeien en beter te laten wennen aan elkaar door dat de verdediging toch wel staat. Als je verdediging namelijk staat en je weinig kansen en doelpunten tegen krijgt groeit van zelf het vertrouwen in het team en kan de rest ook vrijer spelen. Waar door je dus meer wedstrijden gaat winnen (die je nu verliest) omdat je rustig vanuit je verdediging kan spelen. Qua aanval is er niks mis met dit team. Er is helaas geen vertrouwen en een ervaren rustige rot in de verdediging met genoeg respect (van de rest van t team) kan zo iets regelen. Waar haal je all1 zo iemand vandaan? Tja je hebt geld genoeg dus t lijkt mij geen probleem!quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoe oud en ervaren was Alex destijds bij PSV?
Met 1 topper maak je geen kampioen! Helaas is door het slechte beleid van de afgelopen jaren niks berijkt maar dat ligt niet aan Klaas Jan!quote:Op zondag 28 december 2008 22:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Slechte zaak inderdaad dat we zo weinig hebben gepresteerd terwijl we de topscorer in huis hebben.
Maar Huntelaar zelf heeft het natuurlijk goed gedaan. Anders betaald Real ook geen 27 miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |