Zou wel zo prettig zijn ja..quote:Op zondag 28 december 2008 15:52 schreef Rosbief het volgende:
Heb je ook foto's vanuit een normale hoek?
Hmm.. Van 1800,- euro naar 2400,- euro.. Dat moet wel een heel speciale auto zijn..quote:Op zondag 28 december 2008 15:55 schreef IJsblock het volgende:
Volgens mij is dit dezelfde als deze:
[TK]Opel Corsa B GSI 94'
Of TS gaat straks de fijne gozert uithangen door de auto ineens heel erg in prijs te verlagen. Hij kan alvast 600 euro zakken.quote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef Barend_ het volgende:
[..]
Hmm.. Van 1800,- euro naar 2400,- euro.. Dat moet wel een heel speciale auto zijn..
Waar evt te bekijken?quote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef gonzo1979 het volgende:
tvp, ben namelijk benieuwd wat hier nog allemaal gaat gebeuren hehe
alweer een beurt?quote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef DJO. het volgende:
Tsja, als je niks zinnigs te melden heb hou dan aub je mond in mijn topic.
Foto's vanuit een normale hoek, nee heb ik niet.
Reden van de wat hogere vraagprijs is wegens de grote beurt en de remmenrevisie, en het is slechts een vraagprijs
die willen wel ja, alleen vaak is de vering een beetje slap, dus rijd thet niet echt lekker in bochten.... maar trekt wel snel opquote:Op zondag 28 december 2008 19:13 schreef StockPro het volgende:
Zo'n auto moet toch rap gaan, niet?
9 kilo's per paard.
ja die zal wel 1 keer klokje rond zijn geweest....... je zou natuurlijk als je hem echt wilt kopen iemand kunnen zoeken die een NAP uitdraai maakt.......quote:Op zondag 28 december 2008 20:55 schreef Lennox het volgende:
Niemand zegt iets over kilometerstand? nog geen 70k km in 14 jaar.
dat kan ook betekenen dat ie teruggedraait is..... dus dat zegt niksquote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef Lennox het volgende:
Klok gaat tot 999.999, dus lijkt me stug.
Klopt, ik reed op een rotonde ( voorrangsweg ) en een bestelbus was zo vriendelijk om hem even ervoor te gooien.quote:Op zondag 28 december 2008 23:27 schreef Sloper het volgende:
Je hebt met je rechterkant iets aangetikt sinds het vorige topic?
altijd lullig......... zeker als je je auto wilt verkopenquote:Op maandag 29 december 2008 07:05 schreef DJO. het volgende:
[..]
Klopt, ik reed op een rotonde ( voorrangsweg ) en een bestelbus was zo vriendelijk om hem even ervoor te gooien.
Regulier onderhoud maakt je auto niet ineens meer waard. Waarom moeten kopers daarvoor opdraaien?quote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef DJO. het volgende:
Reden van de wat hogere vraagprijs is wegens de grote beurt en de remmenrevisie, en het is slechts een vraagprijs
Dat bedoel ik ook. Lijkt me gewoon met kilometerstand gerommeld.quote:Op zondag 28 december 2008 23:34 schreef gateway het volgende:
[..]
dat kan ook betekenen dat ie teruggedraait is..... dus dat zegt niks
Zitten er onderhoudsboekjes bij? Anders kan je gewoon even naar de Opeldealer rijden en een NAP-uitdraai maken, het voordeel is dat dit geen importbak is.quote:Op maandag 29 december 2008 12:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Lijkt me gewoon met kilometerstand gerommeld.
Er zijn zat auto's die enkel gebruikt wordt als 'boodschappenkar' en als 'weekendautootje'quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:32 schreef Lennox het volgende:
Ik heb ook zo'n Corsa b uit '96. Die heeft in 12 jaar tijd 135k gelopen, wat ook al vrij weinig is. Alleen zit daar complete historie van eerste eigenaar bij. 60k in 14 jaar zou 4000 km per jaar zijn
Toevallig heb ik ook een Corsa B Sport, uit 1998 met net 102k gelopen, 10k per jaar, wat ik op zich nog best redelijk vind.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:32 schreef Lennox het volgende:
Ik heb ook zo'n Corsa b uit '96. Die heeft in 12 jaar tijd 135k gelopen, wat ook al vrij weinig is. Alleen zit daar complete historie van eerste eigenaar bij. 60k in 14 jaar zou 4000 km per jaar zijn
Hmmm, das niet best....Kzal vrijdag kijken of ik eens een NAP uitdraai kan maken...quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:53 schreef Delft_NoX het volgende:
Kilometerstand fout
Antwoord is gebaseerd op gegevens uit NAP dadabank. De Stichting Nationale Auto Pas is niet aansprakelijk voor ingevoerde onjuiste of onjuist ingevoerde gegevens van deelnemende autobedrijven en overige organisaties.
nationaleautopas.nl
Voor 800 euro kan je toch geen leuke auto als deze kopen.quote:Op woensdag 31 december 2008 09:46 schreef IJsblock het volgende:
Ik heb erover nagedacht en even overlegd met een vriend van me die in veel in Opels en schades doet, ik wil je een bod doen van 800 euro contant, kom ik hem morgen ophalen.
Dagwaarde van een 1994er Corsa GSi ligt rond de 1500 euro, NAP onlogisch is ook niet in zijn voordeel, hoe kan de auto op 1-8-2008 61000km gelopen hebben en op 14-10-2008 57xxx?
De schade is 300 euro exclusief BTW, de plekjes komen ook op ongeveer dat bedrag ex.(De schade is de schuld van de tegenpartij, dus dat geld krijg je ook nog eens in je handen.)
Radio heb ik zelf nog liggen, dus laat me maar weten, mijn bod staat wel vast overigens.
Kan ik je ook eigenlijk geen ongelijk in geven, het is wel een zeer nette wagen, en ik denk (weet zeker) verder dat hij wel in orde is ondanks de kleine schade.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Voor 800 euro kan je toch geen leuke auto als deze kopen.De schade hoef je niet te laten maken. En of ie nou 60k of 100k heeft gelopen maakt voor een auto uit 1994 niks uit. Een tijdje geleden toen deze auto werd aangboden kreeg ik een bieding van 1250 euro uit de handel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |