Ik heb een ajax-goal van hem gevonden op youtube.quote:Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef kevin33 het volgende:
Ivan Gabrich
Die staat in de schaduw van deze.quote:Op maandag 29 december 2008 22:40 schreef Montagui het volgende:
Mark Lawrenson van Liverpool. Meestal geen basisplaats maar dan vaak als invaller scorend. Magisch!
Nee een cultspits is iemand die kan presteren ondanks zijn voorkomen en zichzelf.quote:Op maandag 29 december 2008 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Een cult-spits is dus een spits die wat kwaliteit mistte voor de top? :")
Oké:
- Bombarda
- Prince Polly
- Alle spitsen die door Koeman zijn aangekocht²
Dan zeg ik in die categorie:quote:Op maandag 29 december 2008 11:11 schreef Stofje het volgende:
[..]! Godverdomme, in het kader van 'vergeten voetballers', erg goede!
Die heeft het toch niet zo slecht gedaan volgens mij, hoewel ie alleen met Fortuna in de Eredivisie heeft gevoetbald. Als ik me niet vergis heeft ie er in 1 seizoen toch een stuk of 18 gemaakt, en dat bij Fortuna. Das een beste prestatie daht ik zo.quote:Op maandag 29 december 2008 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie snappen er niks van.
Ronald Hamming.
99 goals.
Kwam er 1 tekort voor de 100
zat ik idd net aan te denken... Prince Polley ken ik vooral uit zn sparta-tijd, maar was toen al een speciaal figuur; mooie en leuke voetballer, maar schijnt dat werkelijk niemand met hem kon communiceren en precies wist wat hij deed of dacht.quote:
Haha, Viscaal.. Ook zo"n vergeten heldquote:Op maandag 29 december 2008 23:49 schreef xJapser het volgende:
Wel veel van de Graafschap
- Hennie Meijer
- Louis v Schijndel
- Ali Ibrahim
Ik voeg toe denk ik: Eric Viscaal.
Had een gesprek met van Gaal toen ie trainer was bij Ajax. Hij wilde Viscaal halen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha, Viscaal.. Ook zo"n vergeten held
Klopt.quote:Op zondag 28 december 2008 22:43 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat vond ik allemaal een beetje te gemaakt overkomen eerlijk gezegd.
Dat was geen spitsquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:23 schreef IJsblock het volgende:
Hans Kraaij jr......
haha hoe cult kun je zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie snappen er niks van.
Ronald Hamming.
99 goals.
Kwam er 1 tekort voor de 100
Piet Likeur inderdaad. Maar wel voorop op de trainingen na een avond doorzakken, dat had wel iets. Had alleen nooit naar Feyenoord moeten gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:33 schreef Superiyurtjuh het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piet_Keur
Omdat ie ooit 3 penalties heeft gemist bij ik meen Villareal?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |