Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
te laat!quote:
Vond wel dat je dat verdiendequote:Op zondag 28 december 2008 14:25 schreef peaceman het volgende:
tsss niet eens een naamtopic voor mij?
Zijn jullie niet trots ofzo?
Lijkt er toch in de verste verte niet op..quote:Op zondag 28 december 2008 14:25 schreef Wexy het volgende:
blinded by the light.
en moet zeggen... ik heb ook lang volgehouden dat dit ELO was
Ik heb hem net gehad, dat naamtopicquote:Op zondag 28 december 2008 14:25 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 14:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Niemand opende een topic dan doe ik dat maar.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem net gehad, dat naamtopic![]()
Die fout maakte ik ook en op internet (destijds via Napster/Kazaa) werd deze veelal 'mislabeled' alszijnde ELO . . .quote:Op zondag 28 december 2008 14:23 schreef Terreros85 het volgende:
Altijd gedacht dat deze van ELO was
Zit nog steeds bij The Strokes. En zelf heeft ie al 2 albums gemaakt jaquote:Op zondag 28 december 2008 14:27 schreef Terreros85 het volgende:
De zoon van Albert Hammond had dit jaar een aardig solo-album.
Hij zat ook bij The Strokes als ik me niet vergis
Ik ben wel trots. Je bent nu een bekende Nederlander.quote:Op zondag 28 december 2008 14:25 schreef peaceman het volgende:
Zijn jullie niet trots ofzo?
Inderdaadquote:Op zondag 28 december 2008 14:28 schreef ThunderChild het volgende:
Waarom geen "Waar Peaceman op de radio was" als TT ??
Wil je mijn handtekening?quote:Op zondag 28 december 2008 14:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben wel trots. Je bent nu een bekende Nederlander.
En daar ben ik dan mee getrouwd zelfs en draag ik zijn kind....quote:Op zondag 28 december 2008 14:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben wel trots. Je bent nu een bekende Nederlander.
GFC is een leuk nummerquote:Op zondag 28 december 2008 14:28 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Zit nog steeds bij The Strokes. En zelf heeft ie al 2 albums gemaakt ja.
Hartstikkequote:Op zondag 28 december 2008 14:25 schreef peaceman het volgende:
Zijn jullie niet trots ofzo?![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Wexy het volgende:
ik ga even pauze houden.
heb toch niets met Toon
+ was ik maar het bloed dat door jouw lichaam stroomt, dan sliep ik in je hart en ik woonde in je hoofd.quote:Op zondag 28 december 2008 14:37 schreef Terreros85 het volgende:
'Was ik maar een dichter, dan kon ik dichter bij je zijn'
Eén van de meest briljante zinnen in een liedje
Had gekund iddquote:Op zondag 28 december 2008 14:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Jij had dit topic mooi kunnen openen vriend, je hebt de vorige gesloten dus eh
Dat is nou jammer dat die achter toon aan kwam....quote:Op zondag 28 december 2008 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wilde hem toch nog even posten:
Ik zie hoe landen zich verscheuren
Ik voel de kanker van cynisme
Ik zie de mensen zonder dromen
Ze vluchten in goedkope luxe
In de ontevreden steden
Jaagt de haat door oude straten
De dreiging komt steeds dichterbij
Maar ik, ik heb een medicijn
Ik heb je lief
Ik heb je liever
Liever dan mijn leven
Dan om het even wat
Ik heb je lief
Ik heb je liever
Liever liefste
Elke dag
Wat ik ook wil zeggen
Jij krijgt mijn woorden klein
Was ik maar een dichter
Dan kon ik dichter bij jou zijn
Was ik maar het bloed
Dat door jouw lichaam stroomt
Dan sliep ik in je hart
En ik woonde in jouw hoofd
Want ik heb je lief
Ik heb je liever
Liever dan mijn leven
Dan om het even wat
Ik, ik heb je lief
Ik heb je liever
Liever Liefste
Elke dag
Ik heb je liever Liefste
Elke dag
Ik heb je liever Liefste
Elke dag
Ik heb je liever liefste
Ben geen Toonhater... heb er alleen weinig tot niets mee... dus kan mooi op pauze in die tijdquote:Op zondag 28 december 2008 14:34 schreef NanKing het volgende:
Wat een Toon haters hier. Ik vind 'm geweldig.
Neem aan dat dat ctrl v moest zijn?quote:
ligt aan jouw laptop hoor, mijn laptop is heel snel... of het ligt gewoon aan de persoon die ervoor zit.quote:
Trager dan mijn internet verbinding ?? Kan helemaal nie . . .quote:
Snifquote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
TC balen van je internetverbinding.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:59 schreef RichardRichard het volgende:
1058 1131 Beatles - I saw her standing there (1963)
Is mijn moeders laptopquote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ligt aan jouw laptop hoor, mijn laptop is heel snel... of het ligt gewoon aan de persoon die ervoor zit.
TC balen van je internetverbinding.
oh, Wicked Game natuurlijk. Heb vanmorgen beelden van de musical Wicked zitten kijkenquote:Op zondag 28 december 2008 15:01 schreef Susi het volgende:
Tainted Love, Wicked, Don't Let the Sun go down on me...
Ik heb er zin in
Wij hebben allebei, de laptop vind ik erg prettig, maar de vaste pc is wel wat sneller, dat klopt. Maar ik ben inmiddels helemaal aan de laptop gewend omdat ik daar meestal voor zit.quote:Op zondag 28 december 2008 15:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is mijn moeders laptop
Mijn pc heeft wat kuren en ik overweeg een laptop, dus heb die van haar te leen om te kijken of het bevalt,
Vooralsnog merk ik regelmatig dat ik sneller ben dan de laptop is
mag wel een stuk hoger iddquote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef cafca het volgende:
Dat Patti Smith zo laag staat snap ik ook niet
Ik merk zelf ook dat je makkelijker de laptop pakt ipv de gewone pc. Bij de gewone pc moet je er echt voor gaan zitten...quote:Op zondag 28 december 2008 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben allebei, de laptop vind ik erg prettig, maar de vaste pc is wel wat sneller, dat klopt. Maar ik ben inmiddels helemaal aan de laptop gewend omdat ik daar meestal voor zit.
Dat heb ik met Everything she wants van Wham.quote:Op zondag 28 december 2008 15:06 schreef cafca het volgende:
En tainted love is voor mij echt jeugdsentiment, peace!
We hebben hier 3 pc's, en nog geen laptop. Misschien maar eentje kopen voor erbij, maar niet als vervanging. Om te internetten gaat het wel, maar zie me hier nog niet serieus op kunnen werken.quote:Op zondag 28 december 2008 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben allebei, de laptop vind ik erg prettig, maar de vaste pc is wel wat sneller, dat klopt. Maar ik ben inmiddels helemaal aan de laptop gewend omdat ik daar meestal voor zit.
Mee eensquote:Op zondag 28 december 2008 15:03 schreef peaceman het volgende:
Tja dat Tained love heb ik nou wel een keer gehoord.
3quote:Op zondag 28 december 2008 15:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
We hebben hier 3 pc's, en nog geen laptop. Misschien maar eentje kopen voor erbij, maar niet als vervanging. Om te internetten gaat het wel, maar zie me hier nog niet serieus op kunnen werken.
idd dat geeft best wel wat kippenvelquote:Op zondag 28 december 2008 15:08 schreef Susi het volgende:
Het gejuich als 'Ladies and gentlemen, mister Elton John' geroepen wordt is geweldig
1 is reserve, de andere 2 staan op (in eigenlijk) het bureau wat ik gebouwd heb speciaal voor de pc'squote:Op zondag 28 december 2008 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
3heb je daar ruimte voor? Ik vind 1 in de woonkamer al veel
maar wij gebruiken ze ook alleen maar voor internet en niet om te werken..
dan doen we op kantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |