abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64441582
Beef!
Hardloper.
IG @webkim
pi_64444211
Wij zijn weer terug van een weekje Frankrijk, helaas was het te koud om buiten te dragen. In de supermarkt maakten we wel de blits
Fake it till you make it...
  zondag 28 december 2008 @ 23:11:51 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_64448617
Wij (=mams en ik) hebben van het weekend geprobeerd Bert zover te krijgen dat hij Ruben zou dragen, maar dat is jammerlijk mislukt. Ik vond het moeilijk om Ruben bij Bert goed achterop te krijgen en Ruben vond het te lang duren.

Overigens kan ik op dit moment Ruben zelf helemaal niet dragen, als ik hem achterop knoop (geen idee met welke knoop, maar dat weet p_iglet wel ) dan doet het gewoon zeer in mijn buik. Niet fijn dus op dit moment. Nouja, zal wel weer overgaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64450844
BWCC
pi_64460012
Wat jammer dat Mojito niet helemaal naar je zin is, Icicle!
Ik heb mister X nu even naast mijn bbslen en naast mijn ellaroo liggen en de bbslen is inderdaad een stukje dunner dan de girasol maar nog wel dikker dan de ellaroo.

Maar goed, de bbslen is veeeeeel gebruikt en in die gebruiksperiode echt verbazingwekkend veel dunner en soepeler geworden, vind ik.
De girasol is de laatste paar dagen intensief gebruikt en al heel wat soepeler dan dat hij voor gebruik was. Ik ben heel benieuwd hoe hij over een paar maanden is.
Beide doeken (bbslen en girasol) hebben dat "lossige", mijn hopp en storch zijn bijvoorbeeld veel strakker en dichter geweven.

Nog zo'm transformatiedoek vind ik mijn didy waves. Die was downright ruw en stug in de doos en ik heb hem niet eens zo veel gebruikt maar inmiddels is hij heel soepel.

De gestreepte storch en hopp zijn veel minder veranderd terwijl toch vooral de eerste véél is gebruikt.

En waarom ik dit schrijf? Nergens om eigenlijk, maar ik vind het zo leuk om te merken hoe doeken veranderen door gebruik. En ook hoe verschillende mensen doeken zo verschillend kunnen ervaren (dik-dun, soepel-stug, etc.)

oh, en ik ben toch wel erg verliefd op mijn girasol. Zowel qua kleur als qua gebruik.
  maandag 29 december 2008 @ 12:05:33 #31
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64460042
Troel, je kan de doek ook op z'n tibetaans afknopen, net als een rucksack, dan heb je geen knoop op je buik.
is dat een idee?

jammer dat Bert ruben niet wilde/kon dragen.
PR is ook niet echt enthousiast om zelf ook te dragen.
Ach, ik vind het wel leuk
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64460523
Edit: en weg.

[ Bericht 90% gewijzigd door Webkim op 29-12-2008 12:54:42 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_64464408
Wilde Bert het zelf wel? Anders wordt het lastig natuurlijk.

Volgende week gaan we naar centreparcs. Ben even aan het twijfelen wat ik meeneem. De mei tai is handig voor langere stukken, maar dan kan ik haar alleen knopen vanaf een opstapje. En niet vanaf familie, die gaan te veel zenuwen. De Ulli kan ook, dan zit ik (rugdragend) ook met het opstapjes probleem. De wereldwinkeldoek is wat korter, die kan goed mee om te gaan heupdragen voor wat kortere stukken. Ik kan d'r ook gewoon laten lopen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_64465356
Je kunt ook alle 3 de doeken meenemen, want dan is het nog steeds minder ruimte dan een kinderwagen
pi_64465559
De kinderwagen gaat sowieso niet mee. Die staat al sinds de verhuizing ongebruikt in de schuur.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 29 december 2008 @ 15:55:01 #36
108648 cattie
lieve moeder
pi_64467228
Mag de op aangepast worden? Mijn ringsling is onderweg naar Fuente, dus die kan er uit bij mij en ik heb natuurlijk nu mijn Didymos Indio Zinnober met wol.
pi_64467357
Mei tai en de wereldwinkeldoek? Scheelt 1 doek in je bagage ;-). Of idd alle drie, zoveel ruimte nemen ze vast niet in...
pi_64468745
icicle als mojito je niet bevalt waarom verkoop je hem dan niet. Aan mij bijvoorbeeld.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64471601

Mr X is mooi!
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 29 december 2008 @ 19:10:57 #40
108648 cattie
lieve moeder
pi_64473588
Thomas is het er helemaal mee eens!
En ik ook.
Bedankt voor het aanpassen van de op.
pi_64475076
Wat een leuke foto Webkim!
Op jouw foto komen de kleuren ook beter tot hun recht dan op de foto's van slingomama. Jammer dat ze daar zo flets lijken want ze zijn juist heel diep en helder. Toen ik de eerste foto's zag had ik bijna spijt van het bestellen maar dat gevoel was weg toen de doek binnen was.

Tico! Waarom koop je geen nieuwe Mojito? Zo veel goedkoper zal je ze nu nog niet tweedehands kunnen krijgen en iets zegt me dat Icicle de door haar ontworpen doek niet zal verkopen
pi_64475133
Wat een ontzettend leuke foto Webkim!
Je ziet dat Thomas helemaal aan het dragen gewend is en dat hij het ook echt heel leuk vind!

MrX of Mojito vind ik ook wel mooie doeken om te hebben..maar eerst maar wat meer ervaring krijgen met knopen enzo
pi_64475215
De kleuren zijn nog veel feller dan op mijn niet zo goed belichte webcamkiekje hoor. Ik zal van de week nog eens een betere proberen te maken. Thomas was al 5 dagen niet gedragen en had superveel schik toen hij weer in de doek mocht.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 29 december 2008 @ 20:12:06 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_64475602
Ja, hij wilde zowaar zelf wel Maar ik zat hem gewoon ook verkeerd te knopen, ben dat niet gewend natuurlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64476751
ok.. ik weet echt nog zo goed als niks over draagdoeken, behalve dat het me ontzettend fijn lijkt en ook veel handiger dan altijd maar die kinderwagen..
Maaruhm.. .kan je pasgeboren baby´s gelijk al in een draagdoek doen, of moeten ze eerst een paar maanden oud zijn?
En watvoor draagdoek is goed om dan mee te beginnen? En bestel je dat online, of kan je het ook gewoon in een winkel gebruiken?
En ik ben zelf vrij stevig, en mijn man ook, heb je dan ook speciaal extra lange draagdoeken?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 29 december 2008 @ 20:46:39 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_64476965
tessie, het kan al vanaf de geboorte. Meestal gebruik je dan een tricotdoek. Ik heb er zelf eentje gemaakt van (driemaal raden ) tricot, maar je kan ze ook op internet bestellen.
Je hebt ze in verschillende maten. Mijn tricot is vijf meter lang en dat is heerlijk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64477512
Een draagdoek kan je vanaf de eerste dag gebruiken, Tessie of je dat zelf al aan kan zo kort na de bevalling is een tweede natuurlijk

Een fijne, makkelijk te gebruiken doek om mee te beginnen is een rekbare doek. Bijvoorbeeld een doek van draagdoek.nl of binana.net.

Maar ook niet rekkende doeken zoals je in dit topic veel voorbij ziet komen ( te veel producenten/winkels om te linken ) kunnen vanaf de eerste dag gebruikt worden.

Ik weet natuurlijk niet wat je bedoelt met vrij stevig, maar er zijn inderdaad verschillende maten draagdoeken.
Als ik kijk naar mezelf (maat 44-46, flinke cupmaat) dan kan ik prima uit de voeten met een medium draagdoek.nl (rekkende doek).
Bij niet rekkende doeken kan ik met een 4.6 meter alles knopen maar dan zit soms de knoop op mijn rug. Met een doek van 5,2 meter kan heb ik meer vrijheid bij het knopen maar dan heb ik meer staart over.
Zou ik maar één doek mogen hebben dan zou ik zelf een 5,20 willen.
pi_64479547
Mooie kleuren webkim!
pi_64481536
owlet, het was een geintje. Ja ik vind de mojito mooi. En ja ik heb getwijfeld. Maar ik ga toch voor nr 23 op mijn wishlist.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 29 december 2008 @ 22:50:28 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64482093
In het kader van multi-functionele doeken..
Mijn EllaRoo vind ik niet zo fijn nu in de winter.. Als tochtstrip voor de voordeur voldoet hij prima
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')