Wat jammer dat Mojito niet helemaal naar je zin is, Icicle!
Ik heb mister X nu even naast mijn bbslen en naast mijn ellaroo liggen en de bbslen is inderdaad een stukje dunner dan de girasol maar nog wel dikker dan de ellaroo.
Maar goed, de bbslen is veeeeeel gebruikt en in die gebruiksperiode echt verbazingwekkend veel dunner en soepeler geworden, vind ik.
De girasol is de laatste paar dagen intensief gebruikt en al heel wat soepeler dan dat hij voor gebruik was. Ik ben heel benieuwd hoe hij over een paar maanden is.
Beide doeken (bbslen en girasol) hebben dat "lossige", mijn hopp en storch zijn bijvoorbeeld veel strakker en dichter geweven.
Nog zo'm transformatiedoek vind ik mijn didy waves. Die was downright ruw en stug in de doos en ik heb hem niet eens zo veel gebruikt maar inmiddels is hij heel soepel.
De gestreepte storch en hopp zijn veel minder veranderd terwijl toch vooral de eerste véél is gebruikt.
En waarom ik dit schrijf? Nergens om eigenlijk, maar ik vind het zo leuk om te merken hoe doeken veranderen door gebruik. En ook hoe verschillende mensen doeken zo verschillend kunnen ervaren (dik-dun, soepel-stug, etc.)
oh, en ik ben toch wel erg verliefd op mijn girasol. Zowel qua kleur als qua gebruik.