quote:
Iehl.. miverquote:
wees blij dat je geen vriend hebt gezoend die al 2 jaar een meisje heeftquote:Op zondag 28 december 2008 16:46 schreef afcajos het volgende:
Ik voel mij schandalig, ik heb met een meisje gezoend die al 2 jaar een vriend heeft.
Ik las vandaag op een ander forum "als een dolle neger op speed."quote:
Noh...quote:
haha 4bebebe is un dolle speed-negerinquote:Op zondag 28 december 2008 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las vandaag op een ander forum "als een dolle neger op speed."
![]()
Niet dat het op jou slaat, hoor
quote:Op zondag 28 december 2008 16:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
haha 4bebebe is un dolle speed-negerin
noem hem niggerquote:Op zondag 28 december 2008 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik wilde trouwens mijn toekomstige duitse herdershond Stuka noemen, maar dat mag niet...
Inderdaadquote:Op zondag 28 december 2008 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wees blij dat je geen vriend hebt gezoend die al 2 jaar een meisje heeft_!
quote:Op zondag 28 december 2008 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las vandaag op een ander forum "als een dolle neger op speed."
![]()
Niet dat het op jou slaat, hoor
quote:Op zondag 28 december 2008 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik wilde trouwens mijn toekomstige duitse herdershond Stuka noemen, maar dat mag niet...
quote:Op zondag 28 december 2008 16:46 schreef afcajos het volgende:
Ik voel mij schandalig, ik heb met een meisje gezoend die al 2 jaar een vriend heeft.
een stuka ? is dat niet een soort indianen-bosneger-volk ?quote:Op zondag 28 december 2008 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik maak me er ook niet echt druk om hoorquote:Op zondag 28 december 2008 16:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En daar maak jij je druk om, afcajos de moraalridder?!?!?!?!
Zij is toch goddomme degene die met jou gaat kopkluiven???
quote:Op zondag 28 december 2008 16:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet echt druk om hoortis alleen dat ik die vriend ook wel ken
achja care!
quote:Op zondag 28 december 2008 16:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
een stuka ? is dat niet een soort indianen-bosneger-volk ?
dat is geen duiker, dat zijn vliegtuigenquote:Op zondag 28 december 2008 17:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nee, een duitse duiker!
[ afbeelding ]
Ja ze sliep bij mn zusjequote:Op zondag 28 december 2008 16:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vind het nog steeds meer haar dan jou probleem, ken je hem goed? Dan is het wel kut ja, maar ag, ik heb de chick van een maat van mij ook wel eens gedouwd!!!
Oh kut, jij had aleen gezoend he???
die vriendin van jouw zusje die zou blijven slapen, die 14-jarige ? is jouw vriend dan ook 14 of 15 jaar oud ? haha jos gaat met pubertjes omquote:Op zondag 28 december 2008 17:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja ze sliep bij mn zusje![]()
![]()
heb er niet aangedrukt ofzo. Ik ken die gast vaag, het is echt zoeen saaie lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |