Dit hebben we vorig jaar gedaan met het chinees nieuwjaar en Den Haag bij nacht meet.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:39 schreef Erasmo het volgende:
Proefballon!
[ afbeelding ]
Men neme een handvol fokkers, een hoop flitsers die op draadloos staan en een fotograaf. Zet het op bv. de Dam neer en neem foto's. Ik ben wel benieuwd hoe een druk plein oid eruit ziet als je het met pakweg 30 flitsers belicht
hier ook, we zijn al richting de 15 aan het gaanquote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef EchnaDarr het volgende:
Owja, er ligt hier trouwens een 10cm sneeuw. Heb mijn auto staan uitgraven
Dat lijkt mij pijnlijk.....quote:Op maandag 5 januari 2009 09:33 schreef EchnaDarr het volgende:
Ja, en ik mag naar de oogarts met een mogelijke irisontsteking. Geweldig begin van het jaar
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:33 schreef EchnaDarr het volgende:
Ja, en ik mag naar de oogarts met een mogelijke irisontsteking. Geweldig begin van het jaar
Het is hier sneeuwvrijquote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook, we zijn al richting de 15 aan het gaan
[ afbeelding ]
Beterschap, manquote:Op maandag 5 januari 2009 09:33 schreef EchnaDarr het volgende:
jeetje, is niet niks, gaat t wel weer vanzelf over?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Fantastisch, ik zit er weer een paar weken aan vast2 tot 6 om precies te zijn. Voorlopig mag ik niet autorijden, werken gaat amper, lezen kan ik ook wel vergeten. Dat wordt de komende tijd veel series downloaden
Thanks voor alle steuntjes in de rug hierzo
maar hoe komt dat dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Fantastisch, ik zit er weer een paar weken aan vast2 tot 6 om precies te zijn. Voorlopig mag ik niet autorijden, werken gaat amper, lezen kan ik ook wel vergeten. Dat wordt de komende tijd veel series downloaden
Dan is FOK nu dus ook passéquote:Op maandag 5 januari 2009 12:09 schreef EchnaDarr het volgende:
leuk he school...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef Chanty het volgende:
Beterschap Echna
Net een lange mail naar de coordinator van de masterfase gestuurd. Had vandaag met een vriendin en poging gedaan eea uit te zoeken tav de master en de vakken die we daarvoor moeten kiezen. MIJN HEMEL! wat een helDan hebben ze speciaal een bepaalde periode vrij gehouden voor het volgen van bepaalde te kiezen vakken, worden de vakken die ik interessant vind niet in die periode gegeven maar in de periode daarna, waarin ik aan mijn afstuderen moet werken. En laat het nou fijn zo zijn geregeld dat je niet aan je afstuderen mag beginnen als je niet alle vakken gehaald hebt. Lekker handig!
Zo blijf je wel lekker bezigquote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef Chanty het volgende:
Beterschap Echna
Net een lange mail naar de coordinator van de masterfase gestuurd. Had vandaag met een vriendin en poging gedaan eea uit te zoeken tav de master en de vakken die we daarvoor moeten kiezen. MIJN HEMEL! wat een helDan hebben ze speciaal een bepaalde periode vrij gehouden voor het volgen van bepaalde te kiezen vakken, worden de vakken die ik interessant vind niet in die periode gegeven maar in de periode daarna, waarin ik aan mijn afstuderen moet werken. En laat het nou fijn zo zijn geregeld dat je niet aan je afstuderen mag beginnen als je niet alle vakken gehaald hebt. Lekker handig!
Vergeet niet dat er dan ook deel aftrekbaar is voor de belastingquote:Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef Chanty het volgende:
Mja behalve dat dit mijn tweede studie is en ik alles gewoon binnen de tijd wil afronden. Dus ik wil uiterlijk augustus 2010 klaar zijn anders wordt het een te duur grapje. Heb volgend jaar geen lening en ov meer namelijk. Heb dus flink zitten puzzelen en hoop dat het zo kan en mag en vooral dat ik dat ook trek want het gaat een beetje druk worden hier en daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |