quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhNet naar de garage omdat ik gister tot de conclusie kwam dat er iets los hing onder mijn auto
Het viel gelukkig mee. Het was het hitteschild van de katalysator maar. Dat hebben ze nu weggesloopt (had ik zelf ook wel kunnen doen voor EUR 15
) en niet vervangen. Was niet nodig. Dan vraag ik je dus: waarom stoppen ze het er dan onder
Blijkbaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
![]()
omdat het merk waar je auto van is het wel nodig vindt?
Blij dat ik de economie support met deze actiequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:40 schreef Chanty het volgende:
Zodat het eraf kan donderen en jij naar de garage gaat om daar geld uit te gevenIs goed voor de markt
Wow....dat was een mooie geweest voor macrofotografiequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef Chanty het volgende:
OMG pak ik net de afstandsbediening van tafel zie ik ineens dat er een web is gespannend van de droppot naar de andere afstandsbedieningen en dat er in dat weg allemaal kleine babyspinnen krioelenbrrrrrrrrr kriebels
Ik hou niet van spinnen. En kleine spinnen gaan nog maar niet als ze met een stuk of 100 zijn
weggezogen. Ik ben dapperbrrrrrr
mischien de kou van buiten dat ze naar binnen komenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef Ynske het volgende:maar waar komen die dan ineens vandaan?
Enlighten us!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef Miss_S het volgende:
Ahh waarom is er altijd de twijfel of je de juiste studie gekozen hebt?
welke studie heb je gekozen? en waarom twijfel je?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef Miss_S het volgende:
Ahh waarom is er altijd de twijfel of je de juiste studie gekozen hebt?
Samen met 2 meiden van mijn studie zijn we bij een college van culturele antropologie gaan zitten (doen nu pedagogische wetenschappen) en dat komt nu ook wel erg interessant over.....quote:
Omdat ik nogal een brede interesse heb en misschien iets te snel van hbo pedagogiek naar de uni overgestapt zonder naar andere richtingen te kijken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke studie heb je gekozen? en waarom twijfel je?
hier nooit die twijfel gehad
Ik gok uit mama spinquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef Ynske het volgende:maar waar komen die dan ineens vandaan?
Ik snap ook niet hoe ze het doet hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:18 schreef Miss_S het volgende:
2 studies gaat mij echt niet lukkenzo slim ben ik niet
En gefeliciteerd met je masterplan
Thanks voor de tip, ingevuld heeft!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:19 schreef Xilantof het volgende:
Misschien is dit leuk voor wat mensen van FOT:
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/538
Zijn wat leuke boeken m.b.t. wat bewerkingssoftware te winnen.
Altijd leuk, even kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:19 schreef Xilantof het volgende:
thx ook ff ingevultquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:19 schreef Xilantof het volgende:
Het is nu 09:04, ben ik wel benieuwd hoe vaakquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:51 schreef Chanty het volgende:
Eens kijken hoe vaak ik ga vallen onderweg naar DelftGisteren moest ik ook al fietsen met beleid (2 keer bijna onderuit alsnog) en dat was maar 5 minuten
hier nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:34 schreef EchnaDarr het volgende:
Het is hier voor de verandering maar weer eens aan het sneeuwen
Met of zonder toestemming?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:08 schreef Ynske het volgende:
waar ik van de week de krant opensloeg, en een van mijn foto's gepubliceerd zag staan, mocht ik vanmorgen in een ander wijkkrantje kijken en vond daar ook mijn foto in
metquote:
Coolquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
met
k wist t, maar wist niet in welke
Het is goed gegaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:05 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Het is nu 09:04, ben ik wel benieuwd hoe vaak, of is het goed gegaan
Coolquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:02 schreef Chanty het volgende:
En mijn twee canvassen van de poezels zijn binnenZe zijn zoooo mooi geworden
Vanavond maar opgehangen en dan morgen met daglicht een foto maken
Levertijd is +- 5 werkdagen dus dat klopt welquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolDa's snel trouwens
Mijn fotoboek is binnengekomen
Tikkie donkerder dan op het scherm dus volgende keer lever ik ze wel iets lichter aan en iets gesatureerder. Het werd wat dof allemaal. Maar het boek is echtquote:
denk dat je daar mee beter naar DIG kan maar zullen heust wel fotografen zijn die t wel kunnen. (moet het echt afgewerkt zijn of moet het puur nederlands en noors op elkaar zetten?)quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef Krentenbol. het volgende:
Hallo! [ afbeelding ]
Ik weet niet of dit de goeie plek is,maar is hier iemand die voor mij een vlag kan photoshoppen, in 2 helften diagonaal aan elkaar? Half Nederlands en half Noors.
Alvast bedankt!
Het is gewoon voor op mijn fotoboek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
denk dat je daar mee beter naar DIG kan maar zullen heust wel fotografen zijn die t wel kunnen. (moet het echt afgewerkt zijn of moet het puur nederlands en noors op elkaar zetten?)
Nicequote:
Tsjah, Mediamarkt hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:25 schreef Ynske het volgende:
k lag me dood, gister ff bij de MM binnengelopen, mams heeft een nieuwe koffiezetapparaat nodig.
ik ff bij de camera's langs, de camera die ik nieuw wil hebben kost daar zónder lens 300 euro meer als bij een zaak als fotokonijnenberg/kamera-express/cameranu. 300!!!! euro!! kijk dat t duurder is dan online snap ik maar 300 euro vind ik wel erg veel duurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |