Wil je die mij ook im-en? Ik respecteer je.quote:Op maandag 29 december 2008 21:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb die brief net ook van Ray in mijn inbox gehad. Ik snap best dat jij niet wilt vertellen hoe je iedereen benadert, want anders maak je de keuken open.
En dan hebben we het nog niet eens over zijn competentiesquote:Op maandag 29 december 2008 21:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb die brief net ook van Ray in mijn inbox gehad. Ik snap best dat jij niet wilt vertellen hoe je iedereen benadert, want anders maak je de keuken open.
quote:Hoi FA's,
Graag wil ik solliciteren op de openstaande functie van moderator in het subforum VBL.
Ik acht mezelf als een hele geschikte kandidaad omdat ik over een aantal hele belangrijke competenties beschik die de meeste users niet hebben.
Om te beginnen heb ik een turbulent verleden qua bans, dus daarmee bewijs ik dat ik uitstekend weet wat er NIET word geaccepteerd in FOK.
Ten tweede heb ik een grote fanbase aan users in VBL die mij graag zien komen als moderator.
Ten derde weet ik als geen ander hoe ik iedereen moet benaderen en hoe ik ze in de toom kan houden, hoe ik dit precies doe vertel ik niet aangezien ik dan de keuken openmaak.
Ik heb reeds ervaring opgedaan als hulpmoderator van SHE in WOS en zij kan beamen hoe goed ik ben als moderator. WOS is sinds zijn bestaan nog nooit zo goed gegaan.
En ook niet onbelangrijk is mijn objectiviteit die in VBL vereist is. Ik ben heel erg objectief en zal nooit mijn voorkeur laten blijken.
Als er nog vrage zijn aarzel dan niet contact met mij op te nemen
Groet,
ADO
Hé gelukkig, ik kon al niet alles uit je tekening halenquote:Op maandag 29 december 2008 21:10 schreef Adothehague het volgende:
Dan zet ik em hier neer in het kader van een open sollicitatie:
[..]
Wat een clownquote:Op maandag 29 december 2008 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hé gelukkig, ik kon al niet alles uit je tekening halen
quote:Op maandag 29 december 2008 20:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, ook mensen van achter zien mij zoals ik eerder in dit topic al aangaf graag komen. Om nog maar te zwijgen over de fan PM's die ik al heb gehad van de users.
Tja, hij voegt tenminste daat bij woord als het om solliciteren gaat.quote:
Behoort je grammatikabeheersing ook tot één van je competenties? Dan kunnen we je sollicitatie juiste waarde schatten.quote:Ik acht mezelf als een hele geschikte kandidaad omdat ik over een aantal hele belangrijke competenties beschik die de meeste users niet hebben.
Is dat het enige? Ik dacht dat die poll leidend was. Mag ik nog een fijne sollicitatie sturen?quote:Op maandag 29 december 2008 21:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, hij voegt tenminste daat bij woord als het om solliciteren gaat.
Wat de doe een wens stichting al voor elkaar kan krijgen héquote:Op maandag 29 december 2008 21:16 schreef Adothehague het volgende:
YESSSSSSSSS, ik ben de nieuwe VBL mod.
SJIMZ wegwezen.
Ja, ik pis ook in jouw broek door dit topic.quote:Op maandag 29 december 2008 21:17 schreef RayMania het volgende:
Ik pis serieus in m'n broek door dit topic.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, hij voegt tenminste daat bij woord als het om solliciteren gaat.
Dit topic kan nu dicht.quote:Op maandag 29 december 2008 21:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat de doe een wens stichting al voor elkaar kan krijgen hé
We weten dat die blauwe kleur gespeeld is, maar die domheid, speelt hij dat ook of is hij gewoon echt niet slimmer dan de achterwielen van mijn stoel?quote:Op maandag 29 december 2008 21:17 schreef RayMania het volgende:
Ik pis serieus in m'n broek door dit topic.
Nee, wacht maar even tot de med.quote:Op maandag 29 december 2008 21:18 schreef koningdavid het volgende:
Mogen we hem nu ontgroenen?
Doe je ding!quote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit topic kan nu dicht.
Ik zal vanaf nu de orde bewaken in VBL, als er iets niet in de haak is aarzel dan niet om het in Feedback te melden oke? We gaan er een goiee tijd van maken.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit topic kan nu dicht.
Ik zal vanaf nu de orde bewaken in VBL, als er iets niet in de haak is aarzel dan niet om het in Feedback te melden oke? We gaan er een goiee tijd van maken.
Gooi 'm zelf maar dicht danquote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit topic kan nu dicht.
Oké, vergeet je aub niet dat ik er altijd voor je ben. Ik zal altijd voor je klaarstaan.quote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef Adothehague het volgende:
We gaan er een goiee tijd van maken.
Dat je daaraan nog twijfelt zegt misschien wat over jouquote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef denthemen het volgende:
We weten dat die blauwe kleur gespeeld is, maar die domheid, speelt hij dat ook of is hij gewoon echt niet slimmer dan de achterwielen van mijn stoel?
Amen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit topic kan nu dicht.
Er zijn meerdere users hoor die zo dom zijnquote:Op maandag 29 december 2008 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat je daaraan nog twijfelt zegt misschien wat over jou.
Ik word binnenkort ingewerkt over hoe je topics kan sluiten enzo.quote:
[FAQ & FB] #79 : Bestel hier uw banaanvragen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit topic kan nu dicht.
Je bent qua taalkunde wel een verrijking voor VBL. Tong80 zal erg blij zijn met iemand die zijn fouten camouleert (joule).quote:Op maandag 29 december 2008 21:22 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik word binnenkort ingewerkt over hoe je topics kan sluiten enzo.
Ik moet mij nu eerst erop richten door mensen aan te spreken als ze buitenspoorig gedrag vertonen.
NU al? Gun hem die lol man..quote:Op maandag 29 december 2008 21:24 schreef RayMania het volgende:
Anyway, was leuk.
Solli loopt nog, nieuwe mod komt ergens volgend jaar.
Ik kan wel effe painten voor je.quote:Op maandag 29 december 2008 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Huil. Wanneer krijg ik nou eens een blauw kleurtje een keer.Puur om het eens te proeven.
²
Als je dat wil doen, heel graag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |