Net zoals hoe jij aan de mod status bent gekomen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
sjimz, hoe ben jij ooit aan die award voor grappigste user gekomen?
Geen bash naar denthemen trouwensquote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef RayMania het volgende:
Huppa, die zit.
Ja, best welquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen bash naar denthemen trouwens.
Te laat...quote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen bash naar denthemen trouwens.
Kan deze niet op een tegeltjequote:Op zondag 28 december 2008 17:07 schreef Adothehague het volgende:
Ik ken jou ook en je ben absoluut niet objectief.
En nee ik wil niet graag mod worden, maar ik word op handen gedragen door mensen achter de schermen die mij graag zien komen.
quote:
Die zit ook wel.quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef RayMania het volgende:
Ik kan jouw inbox zien en ik zie dat je geen enkele PM hebt.
Weet niet waar je het over hebt?
Doe dat nou niet, het begint net leuk te worden.quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Adothehague het volgende:
Nog nieuwe ontwikkelingen?
P.S:
Ik waardeer al jullie PM's zeer met alle steunbetuigingen, maar mijn box raakt vol en het zijn er zoveel dat ik ze niet allemaal kan beantwoorden. Ik hoop hievoor op jullie begrip, en zal mijn best doen als winnaar uit de verkiezingen te komen.
WEL, van mijquote:Op zondag 28 december 2008 18:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die zit ook wel.
Al hadden we allemaal wel door dat 'ie geen PM's had.
Ray, ik had om het moment dat jij dat zei nog een goud envelopje met 2 ongelezen PM's.quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef RayMania het volgende:
Mijnes was rood met een AJAX waxgesmoltenplakkertjequote:Op zondag 28 december 2008 19:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ray, ik had om het moment dat jij dat zei nog een goud envelopje met 2 ongelezen PM's.
Niet liegen dus he.
Kan aan mij liggen hoor, maar wat is LAPO????quote:Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef Kerol het volgende:
BSB kan geen nieuw topic aanmaken als hij de LAPO heeft dus ik stem niet op hem.
Last Postquote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor, maar wat is LAPO????![]()
![]()
²
Leuke Allochtone Penis Ontdekker.quote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan aan mij liggen hoor, maar wat is LAPO????![]()
![]()
²
quote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Adothehague het volgende:
P.S:
Ik waardeer al jullie PM's zeer met alle steunbetuigingen, maar mijn box raakt vol en het zijn er zoveel dat ik ze niet allemaal kan beantwoorden. Ik hoop hievoor op jullie begrip, en zal mijn best doen als winnaar uit de verkiezingen te komen.
Ah, oké. Leuk om te weten, hoor écht voor het eerst van deze ongeschreven regel.quote:
Wat een pisstakequote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Adothehague het volgende:
P.S:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |