Die moeten ze echt afschieten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:34 schreef Thijsssss het volgende:
en vier voor zo'n vieze handelaar...
Niiiiice! Geluk had je sowieso nodig om een kaartje te krijgen maar dat je maar 10 mins voor verkoop pas ging halen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:10 schreef Liezl het volgende:
hoi ik had hier nog niet eerder gepost maar ik heb een kaartjee
tien voor tien in de FRS, 3 andere mensen stonden er al. Om 10 uur begon hij te printen en nadat de zeven kaartjes eruit waren gekomen was het uitverkocht!
fuck-ing geluk gehad.
nu ga ik dus in m'n eentje omdat niemand anders een kaartje heeft maar big dealik ga naar the fucking prodigyyyy
waar haal je die nosia remix vandaan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef mouzzer het volgende:
Omen staat inmiddels op de myspace: http://www.myspace.com/theprodigy
Net de Noisia remix gehoord, lekker donkere remix.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:45 schreef mouzzer het volgende:
Er zijn nog kaarten voor concert in Keulen op 3-3 via www.eventim.de
Het is een recording van XFM radio van gisteravond maar volgens mij mag ik de link naar de mp3 hier niet neerzetten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:10 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
waar haal je die nosia remix vandaan?
Ik ook, maarja hopen idd dat ze nog in een grotere zaal of op een festival komen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:04 schreef Agiath het volgende:
Ik was dus net te laat voor kaartjes![]()
Hopenlijk komen ze nog in de hmh
Jij ook al? Jij deed online toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:44 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik ook, maarja hopen idd dat ze nog in een grotere zaal of op een festival komen...
Hopen op een actie waarbij die tickets onbruikbaar worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:29 schreef Richie_Rich het volgende:
Ook geen tickets hier
edit: Zie dat Marktplaats alweer helemaal vol staat voor minimaal ¤80/ticket
quote:Ik heb een aantal kaartjes over voor de proddigi in de Heineke Melkweg hal op 4 maart 2009.
Vaste prijs.
Die mensen moeten echt sterven aan ebolaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:29 schreef Richie_Rich het volgende:
Ook geen tickets hier
edit: Zie dat Marktplaats alweer helemaal vol staat voor minimaal ¤80/ticket
Nou ja... 100 euro voor de Melkweg op Marktplaats. Ik betaalde 82.85 voor Slane Castle, maar daar zijn ze 'slechts' support act. Overnachten 16,50. Vliegen 30 euro. Scheelt niet veel dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:01 schreef Richie_Rich het volgende:
Gezien die prijzen is het bijna lucratiever om met Ryan-Air of Easyjet naar de UK te gaan om daar naar een concert te gaan. Waarschijnlijk ontloopt het qua prijs niet heel veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |