Officiele Sitequote:The Prodigy is een Britse dance-act. The Prodigy is een van de succesvolste acts die de dansmuziek van de jaren '90 van de twintigste eeuw hebben voortgebracht. De grote man achter The Prodigy is Liam Howlett (1971). Muzikaal gezien is hij het brein en de leider van de groep. Op het podium wordt hij vergezeld door MC Maxim Reality (1967) en zanger/danser Keith Flint (1969). Een van de sterkste punten van The Prodigy is dat ze vanwege hun performance opvallen en door hun punkattitude ook een rockpubliek bereiken. Bekende nummers van hen zijn Out of Space, Smack My Bitch Up, Voodoo People, No Good (Start the Dance) en Firestarter.
No Good zit al jaren niet meer in de set list, was slechts even terug in 2004. Het is jammer dat ze de oude nummers in de set niet vaker wisselen, al jarenlang bijna dezelfde set list. Van mij mag Firestarter er wel uit en No Good of de 2005 versie van Break & Enter weer terug.quote:
Is altijd bij de Melkweg. Iets vergunningstechnisch, dan zijn ze een soort besloten vereniging. Paradiso doet hetzelfde.quote:Op zondag 28 december 2008 20:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
tvp voor Melkweg
Even een vraagje: op de site staat dat je een lidmaatschap erbij moet kopen. Waarom?
Dus dan komt er eenmalig 3 euro bij?quote:Op zondag 28 december 2008 20:39 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Is altijd bij de Melkweg. Iets vergunningstechnisch, dan zijn ze een soort besloten vereniging. Paradiso doet hetzelfde.
Maar ach, is 3 euro voor een maand ofzo.
Per persoon 3 euro voor een abonnement voor een maand. 12 euro voor een jaar dacht ik.quote:Op zondag 28 december 2008 20:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus dan komt er eenmalig 3 euro bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkapte tvp; volgens mij is het bij de Melkweg 15 voor een jaar.quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Per persoon 3 euro voor een abonnement voor een maand. 12 euro voor een jaar dacht ik.
quote:Op maandag 29 december 2008 22:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe lang duurt zo'n optreden ongeveer?
Ongeveer 1 uur en 20 minuten.quote:Op maandag 29 december 2008 22:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe lang duurt zo'n optreden ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |