abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:45:14 #81
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_67593214
Vrijdag zouden ze allebei gesteriliseerd worden. Alleen daar dacht DC anders over. Die heeft zo gevochten en ik had vergeten dat ik beter handschoenen aan kan trekken dat alleen AC mee is gegaan naar de dierenarts.

Dus AC is gesteriliseerd, voor DC heb ik aanstaande donderdag een afspraak. De dierenambulance mag me een handje komen helpen met haar in een mandje krijgen. Ze heeft gevochten als een leeuwin.

Met AC gaat het goed. Ze is wel erg stil. Van een kat die 16 uur per dag loopt te praten naar 3 miauwtjes per dag is wel een grote overgang. Ik mis het. Misschien is het nog van de schrik (al heeft ze geen kik gegeven niet op de heen- of de terugweg, ze vond het allemaal wel interessant). Ze was wel erg duizelig van de narcose. Vond dat ze snel weer thuis was na 4 uur kon ik haar alweer ophalen nadat ik haar had afgeleverd.

Ze viel steeds om naar rechts toen ze uit de mand kwam. Ik heb haar op een dekentje op de bank gelegd maar dat wilde ze niet. Ze sprong er direct van af. Probeerde later of ze in de krabpaal kon springen maar was toch echt nog te suf daarvoor. Het was erg grappig om te zien maar ik vond het wat zielig om te filmen. Ze was nog zo verdoofd.

Zaterdagmorgen kwam ze niet eens beneden voor het eten. Ze is echt nog heel lang slaperig geweest. Ik ben wel drie dagen bij haar gebleven, wilde het toch in de gaten houden.

Niet zo slim dat DC niet wilde, anders waren ze fijn samen wakker geworden. Maar we gaan donderdag toch echt, of ze het leuk vindt of niet. Er zal direct gecontroleerd worden of haar hartje nu afwijkingen vertoont of niet. Daar ben ik best zenuwachtig over. Nog een paar dagen dus en ik weet meer.

Dit is trouwens de eerste dag in 3 weken tijd dat er geen krolse kat hier loopt te gillen. Heel vreemd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 21:46:13 #82
236264 crew  capricia
pi_67593268
Sanne, met hoeveel maanden zijn jouw Britjes krols geworden? Weet je dat nog?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:46:54 #83
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_67593303
DC al na 7 maanden en drie weken, AC pas na 16 maanden. Groot verschil dus.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sanne op 31-03-2009 21:53:51 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 22:04:09 #84
236264 crew  capricia
pi_67594003
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:46 schreef Sanne het volgende:
DC al na 7 maanden en drie weken, AC pas na 16 maanden. Groot verschil dus.
Okay, dank!
Mijn Britje is inmiddels 7 maanden en begint wel al tekenen te vertonen die ik op die manier uit zou kunnen leggen...ik denk dat ze vast aan het oefenen is...soort pre-puberteit zeg maar
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:07:02 #85
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_67594133
Bij DC twijfelde ik in het begin, omdat ze nog zo klein was. maar op een gegeven moment hoor je het wel en weet je het zeker.

Dit was DC bij de eerste keer:

Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 22:12:15 #86
236264 crew  capricia
pi_67594402
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:07 schreef Sanne het volgende:
Bij DC twijfelde ik in het begin, omdat ze nog zo klein was. maar op een gegeven moment hoor je het wel en weet je het zeker.

Dit was DC bij de eerste keer:

Dank!
Ja, dat mauwen doet ze nu namelijk heel veel. Ook dat "Mrrr, Mrrr" geluid. Maar ze reageert nog niet extreem als ik haar boven haar staart aai...dus daarom denk ik dat ze aan het 'oefenen' is.
Ze rolt niet over de grond en legt haar staart nog niet opzij, zeg maar.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:13:14 #87
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_67594440
Dat komt nog wel, kan niet lang meer duren zo te horen.
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 22:15:47 #88
236264 crew  capricia
pi_67594561
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:13 schreef Sanne het volgende:
Dat komt nog wel, kan niet lang meer duren zo te horen.
Dat is mooi, want dan wil ik een kater voor haar zoeken...tenminste: ze moet nog wel wat groeien!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67609868
Oef, AC was wel héél verdoofd dan....de fokster van mijn katten waarschuwde me destijds dat Britjes niet zoveel narcose nodig hadden als gewone HTK katten en dat de dierenarts dat wel zou moeten weten, maar dat heel veel dierenartsen daar niet van op de hoogte zijn. Misschien moet je dat wel even navragen bij jouw DA? Je wil niet dat ze erin blijven hangen! Ik snap best dat je dat bij AC de afgelopen dagen goed in de gaten hebt gehouden.

Veel sterkte donderdag in elk geval, wat een vechtbaas is ze zeg
(:
  woensdag 1 april 2009 @ 15:34:38 #90
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_67614453
Sterkte donderdag!
En nu maar hopen dat haar hartje gewoon oke is!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')