Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
quote:
tong was geen lapo...quote:
Tegelijkertijd, maar ik was lastposter, dus ik moest toch er 1 openen?quote:
Maakt niet uit.quote:
Nu ik.quote:Op zondag 28 december 2008 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar met DANILXL één van de jongsten.
Daarom is deze ook open en die ander nietquote:Op zondag 28 december 2008 02:34 schreef FritsFlits het volgende:
Tegelijkertijd, maar ik was lastposter, dus ik moest toch er 1 openen?
veranderen... volwassen worden...quote:
geen idee..... vertel jij het ons?quote:
Een typische clichézanger dus.quote:Op zondag 28 december 2008 02:33 schreef FritsFlits het volgende:
Dat mensen hier op stemmen. Ik blijf Hazes niets vinden met z'n gedichtenboekje en simpele rijm, terwijl er wel potentie zit in zijn liedjes maar het zo oppervlakkig blijft
Nee, anders vroeg ik het nietquote:
Oh ja, je bent net jarig geweest, zag ik. Feli nog.quote:Op zondag 28 december 2008 02:35 schreef Wexy het volgende:
veranderen... volwassen worden...
Het gaat niet om je best doen. Gewoon even de normen en waarden aan houden die binnen NL gelden.. zelfs regels die niet op papier staan kunnen aangehouden worden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |