Yoo, wtf is er mis met jouw zinconstructies? Overmatig gebruik van enter = [ x] ONGESCHIKTquote:Op zondag 28 december 2008 03:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
onvervuld verlangen
zucht
toch de kriebels
ondanks de kou
maar gaat vanuit zelf toch
Als ik veel gedronken heb, doe ik dat altijdquote:Op zondag 28 december 2008 03:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahah, mag ook.
Waarom heb ik altijd de behoefte mensen te gaan smsen midden in de nacht? Nu ook weer, must resist.
zeker nieuw hierquote:Op zondag 28 december 2008 03:58 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Yoo, wtf is er mis met jouw zinconstructies? Overmatig gebruik van enter = [ x] ONGESCHIKT_!
Ik zat hier al, voordat jij geboren wasquote:Op zondag 28 december 2008 03:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
zeker nieuw hier
onhebbelijkheid
geen eigen id
de mijne doen
hahaha, je paal
aan hem
en jou!
40+ ?quote:Op zondag 28 december 2008 04:00 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ik zat hier al, voordat jij geboren was
Ja ik ookquote:Op zondag 28 december 2008 03:59 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Als ik veel gedronken heb, doe ik dat altijdMaar stuur altijd wel aardige dingen
Soms te aardig
Hihih
Lekkere picquote:Op zondag 28 december 2008 04:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik ook. Sommige berichtjes zijn echt te kwijlerig. Dan word je 's ochtends wakker en denk je: wtf heb ik gedaan
.
[ afbeelding ]
nu wel mellowquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 04:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
nu wel mellow
ipv irri
hahaha?
ik luister (nu dan) uit op
hounietvanduiven@hotmail.com
mag komen schelden...
de tranenquote:
heb je je al verbeterd?quote:
het is een duaal systeemquote:Op zondag 28 december 2008 04:10 schreef Devvie het volgende:
HIHIHIHIHIHIHI IK VOEGDE MIVER TOE OP DE MSN
MiVerquote:Op zondag 28 december 2008 04:08 schreef MiVer het volgende:
heb je je al verbeterd?
of nog steeds
met je kont aan het draaien?
Ik ben nog nog enigszins selectief wat betreft mijn msnlijstquote:Op zondag 28 december 2008 04:10 schreef Devvie het volgende:
HIHIHIHIHIHIHI IK VOEGDE MIVER TOE OP DE MSN
Wanneer komtquote:Op zondag 28 december 2008 04:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
MiVer
jeweettog tantoe
spange mooiboi van KLB
jij bent die man
van kaste 5
jewaids
ik ook horquote:Op zondag 28 december 2008 04:16 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ik ben nog nog enigszins selectief wat betreft mijn msnlijst
laag, hoogquote:Op zondag 28 december 2008 04:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
MiVer
jeweettog tantoe
spange mooiboi van KLB
jij bent die man
van kaste 5
jewaids
hehe, met MIver heb je idd een speciaal mens in je lijst. Eentje met een triangelquote:Op zondag 28 december 2008 04:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ook horik spaar speciale menschen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |