NEEquote:
Was jij weg dan?quote:
Ja bijna 24 uurquote:
LOL, dat van een trip duh, en van spaanse vlieg weet ik wel als ik de antwoorden ziequote:Op zondag 28 december 2008 02:09 schreef Fascination het volgende:
Ik was dus vanavond bij een vriendin en er was nog iemand en we gingen weekend miljonairs op de wii spelen. Toen werd ik raar aangekeken dat ik wist wat een spaanse vlieg en een trip waren. Dat weet iedereen toch
?
quote:Op zondag 28 december 2008 02:09 schreef Fascination het volgende:
Ik was dus vanavond bij een vriendin en er was nog iemand en we gingen weekend miljonairs op de wii spelen. Toen werd ik raar aangekeken dat ik wist wat een spaanse vlieg en een trip waren. Dat weet iedereen toch
?
wat voor tripquote:Op zondag 28 december 2008 02:09 schreef Fascination het volgende:
?
Ik voel een topic aankomen!quote:Op zondag 28 december 2008 02:14 schreef Fascination het volgende:
Gelukkig het ligt niet aan mij. Ik heb soms het gevoel dat we niet helemaal op dezelfde hoogte zitten zeg maar. Ik hou me met heel andere zaken bezig.
Ohoh R&P opmerking.
De vraag was: hoe heet het wanneer je onder invloed van drugs bent, of iets van die strekking.quote:
Nog nietquote:Op zondag 28 december 2008 02:17 schreef Fascination het volgende:
http://www.fancy.nl/forum?id=4
Oh heb je je al geregistreerd Paaskonijn?
Tuurlijk, anders kun je niet reagerenquote:
Donequote:Op zondag 28 december 2008 02:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders kun je niet reageren.
Nee, ik zit al te kijken. Wat een onhandige kutsite zegquote:Op zondag 28 december 2008 02:31 schreef Paaskonijn het volgende:
FAS?! Heb je daar ook iets van een posthistory?
wat doe je er dan?quote:Op zondag 28 december 2008 02:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik zit al te kijken. Wat een onhandige kutsite zeg.
Inderdaad. Ik verdwaal.quote:Op zondag 28 december 2008 02:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik zit al te kijken. Wat een onhandige kutsite zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |