Tenenkrommende jengelende KUTmuziekquote:Op zondag 28 december 2008 10:23 schreef Cee het volgende:
Oh godskolere dit nummer.
"I fell in looahhhhhwwwwww."
Hij had scharrels en one-night-stands en girls on the side en wilde alleen maar high worden en kwam op heel veel plaatsen om z'n syffylis en aanverwanten te verspreiden maar, je moet één ding weten:quote:Op zondag 28 december 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tenenkrommende jengelende KUTmuziek![]()
. Hoor 'm eens janken
.
Moet je Boels ff bellen voor zo'n toilet buiten de kooiquote:Op zondag 28 december 2008 10:31 schreef Cee het volgende:
M'n hamster is z'n nest in z'n toilet aan het bouwen.![]()
Of meteen een heel glazen huis.quote:Op zondag 28 december 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet je Boels ff bellen voor zo'n toilet buiten de kooi.
Och, dan gaat 'ie iig wel efficient met z'n ruimte om.quote:Op zondag 28 december 2008 10:31 schreef Cee het volgende:
M'n hamster is z'n nest in z'n toilet aan het bouwen.![]()
Waar? Ik dacht dat de enige goeie zondagmorgen de zondagmiddag was.quote:Op zondag 28 december 2008 10:33 schreef on_air het volgende:
Als dat geen goedemorgen is.
quote:Op zondag 28 december 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:
Ik was net te laat om te openen, anders was het "UB40 zuigt apeballen" geweest.quote:Op zondag 28 december 2008 10:34 schreef on_air het volgende:
Zaaddodende TT's hebben we trouwens. Alsof we een hitradiostation luisteren.
Of op de kermis staan; WINNENWINNENWINNENWINNEN.
quote:Op zondag 28 december 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
is toch ook de inslag van de grote baas steeds meer commercieel wordenquote:Op zondag 28 december 2008 10:34 schreef on_air het volgende:
Zaaddodende TT's hebben we trouwens. Alsof we een hitradiostation luisteren.
Of op de kermis staan; WINNENWINNENWINNENWINNEN.
It's funny 'cause it's true.quote:Op zondag 28 december 2008 10:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was net te laat om te openen, anders was het "UB40 zuigt apeballen" geweest.
Absoluut. Helemaal de bom in 1988quote:Op zondag 28 december 2008 10:37 schreef on_air het volgende:
Hoewel dit natuurlijk wel echt kermismuziek is. In de Octopus.
Optie Ceequote:Op zondag 28 december 2008 10:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaat het om de syffylis van Alain Clark of de toiletperikelen van m'n hamster?
![]()
Ik ga zometeen even naar een verjaardag en me daarna afvragen of het nut heeft om de rest van de dag:
- te gaan sporten
- naar de stad te gaan
- niks te doen
En ik heb desbetreffende plaat zelfs gedraaid in mijn programma gisteren.quote:Op zondag 28 december 2008 10:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Stiekem dansen? Wie was daar laatst toch zo op tegen?
quote:Op zondag 28 december 2008 10:47 schreef on_air het volgende:
[..]
En ik heb desbetreffende plaat zelfs gedraaid in mijn programma gisteren.
Jazeker, maat niet vanwege het stiekem dansen. Meer vanwege de rest van de tekst, die lachwekkend is.quote:
Het is echt een blauwdruk ervan inderdaad! Vreemd genoeg vond ik het een erg vermakelijke film, en dat terwijl ik dat bij Nederlandse films echt niet vaak kan zeggen. Zeker niet bij 'dit soort' films.quote:Op zondag 28 december 2008 10:50 schreef Sersjee het volgende:
M'n moeder had vrijdag Love actually gekeken en vond het toch wel erg op Alles is liefde lijken. Da's de eerste inzichtelijke opmerking die ik haar over film heb horen maken, hoe cliché ie ook mag zijn.
I know.quote:Op zondag 28 december 2008 10:56 schreef on_air het volgende:
Wie viert een verjaardag voor 12u in de middag op een zondag?
Dapper hoor. Ik functioneer niet tot na 12en op een zondag.quote:Op zondag 28 december 2008 10:58 schreef Cee het volgende:
[..]
I know.M'n nicht en die vind ik soms leuk, soms vervelend. En ik heb niks anders te doen vandaag.
Maar anders moet ik er vanmiddag of 's avonds heen en dat zijn juist de leukste tijden om niks te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |