Niet meer, ik heb me afgesplitst van jequote:
Nikkiquote:Op zondag 28 december 2008 01:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Precies! Als jonkie in dit kwartet ben ik overigens bereid om mijn rechten op te geven als ik Nikki mag hebben. En dan ga ik niet akkoord met een toezegging.
Heuj! Daarmee heb je dus ook je rechten op Ilse opgegeven.quote:Op zondag 28 december 2008 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet meer, ik heb me afgesplitst van je.
Trustenquote:Op zondag 28 december 2008 01:57 schreef TheZapster het volgende:
Nou ik ga ook maar eens pitten.
Dikkeallemaal!
Ik hoopte dat ze bij MetMichiel zou zijn met de nieuwjaarsreceptie. Maar nu moeten we het doen met de zangeres van Stereo.quote:Op zondag 28 december 2008 01:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nikki![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik nu niet meer werk, waar ik werkte. Mis ik dat we haar moesten boeken voor een klant op onze eigen locatie. Dus kan ik er ook niet bij zijn....
Byebye!quote:Op zondag 28 december 2008 01:57 schreef TheZapster het volgende:
Dikkeallemaal!
weird dreamsquote:Op zondag 28 december 2008 01:57 schreef TheZapster het volgende:
Dikkeallemaal!
Die is mee gegaanquote:Op zondag 28 december 2008 01:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heuj! Daarmee heb je dus ook je rechten op Ilse opgegeven.
Die is toch ook niet lelijk...??quote:Op zondag 28 december 2008 01:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze bij MetMichiel zou zijn met de nieuwjaarsreceptie. Maar nu moeten we het doen met de zangeres van Stereo.
Ik ben nu wel erg benieuwd. Eens zien of ik de moed bij elkaar kan schrapen.quote:Op zondag 28 december 2008 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die is mee gegaan.
Maar ik zal mijn best doen voor dat nummer. Als je dan ook maar echt belt
.
Trustenquote:Op zondag 28 december 2008 02:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ga achter mijn cynische kloon aan
Je kan je inschrijven op de site van MetMichielquote:Op zondag 28 december 2008 02:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die is toch ook niet lelijk...??
Kan ik daar ook heen, of heb ik -door mijn vele afwezigheid de laatste tijd- dat gemist....ik ben toch vrij
Je kunt je denk ik nog wel aanmelden op de MetMichiel-site.quote:Op zondag 28 december 2008 02:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die is toch ook niet lelijk...??
Kan ik daar ook heen, of heb ik -door mijn vele afwezigheid de laatste tijd- dat gemist....ik ben toch vrij
Ik zal erg mijn best gaan doen, mischien moet dat via via nog wel gaan lukken ookquote:Op zondag 28 december 2008 02:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd. Eens zien of ik de moed bij elkaar kan schrapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |