Ik ken Paultjuh verder niet en kom 'm amper tegen. Ik weet alleen dat ie eens 13 minuten FOK!sport-crew is geweest.quote:
Waarom moet dat altijd gezegd worden :"(quote:Op zondag 28 december 2008 02:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken Paultjuh verder niet en kom 'm amper tegen. Ik weet alleen dat ie eens 13 minuten FOK!sport-crew is geweest.
quote:Op zondag 28 december 2008 02:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken Paultjuh verder niet en kom 'm amper tegen. Ik weet alleen dat ie eens 13 10 minuten FOK!sport-crew is geweest.
Ik zeg het nooit hoorquote:Op zondag 28 december 2008 02:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom moet dat altijd gezegd worden :"(
Geen problemen mee, ik klik er niet opquote:Op zondag 28 december 2008 02:15 schreef Svensational het volgende:
Die ignore-functie werkt niet Pezu, vaak druk je toch op het plusje om te kijken wat de persoon gezegd heeft.
ik heb het toch tegen paultjuhquote:
Nou mooi, sluit dan ff een abonnement af, dan kan ik binnenkort de ps3 winnen.quote:Op zondag 28 december 2008 02:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat ik me bij sommige mensen heel goed kan inhouden
Heb je nou al een abo?!quote:
Ik plaats best vaak NSB TR'squote:
Mij niet hè yvo?quote:Op zondag 28 december 2008 02:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je nou al een abo?!
Ik ga pitten en kijk morgenochtend wel wie er nog meer offtopic gingen en ban ze dan wel,
toedels
Je gaat zelf ook offtopic, dit topic gaat niet ovet abo'squote:Op zondag 28 december 2008 02:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je nou al een abo?!
Ik ga pitten en kijk morgenochtend wel wie er nog meer offtopic gingen en ban ze dan wel,
toedels
quote:Op zondag 28 december 2008 02:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk even wat er met de anderen gebeurd is die hier offtopic gingen? ;')
In MED bv
nog niet maar ga ik snel fixxen, scheelt een hoop irritatiequote:Op zondag 28 december 2008 02:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je nou al een abo?!
toedels
in het geval van uber bagger user paultjuh beschouw ik het niet als nsb tr gewoon mijn plichtquote:
Welterusten jonge damequote:Op zondag 28 december 2008 02:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je nou al een abo?!
toedels
Eens.quote:Op zondag 28 december 2008 02:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
in het geval van uber bagger user paultjuh beschouw ik het niet als nsb tr gewoon mijn plicht
1e prijs is een voorjaarsschoonmaak van jouw huis door yvonnequote:Op zondag 28 december 2008 02:29 schreef Dynd het volgende:
Wat voor prijzen worden er onder de 500 abbo's weggegeven?
een topic vol paultjuhquote:
Gielquote:Op zondag 28 december 2008 02:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
een topic vol paultjuhlijkt me ook niet de bedoeling toch
quote:Op zondag 28 december 2008 02:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pssssssst remlof, kun jij mij uitleggen wat ontopic gedrag is in dit topic?
quote:
Nee, het is bedoeld als waarschuwing aan users die een voorbeeld zoeken om vooral Paultjuhhh niet als dat voorbeeld te nemen.quote:Op zondag 28 december 2008 02:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
een topic vol paultjuhlijkt me ook niet de bedoeling toch
Multichats op MSN.quote:Op zondag 28 december 2008 03:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is bedoeld als waarschuwing aan users die een voorbeeld zoeken om vooral Paultjuhhh niet als dat voorbeeld te nemen.
En daarnaast om niet zomaar willekeurige crewleden in multichats te trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |