Is minder leuk dan een toffe negers topiquequote:Op zondag 28 december 2008 01:46 schreef Vendris het volgende:
[..]
we hebben al een nieuw paint topique over een penis
Ik weet al waar de volgende foto's van je spelletje genomen wordenquote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb morgen een familiedag in Dokkum
teveel gelul te weinig paint.. haha gelul, vat je hemquote:Op zondag 28 december 2008 01:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Is minder leuk dan een toffe negers topique
OHJA KUT WTFquote:Op zondag 28 december 2008 01:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik weet al waar de volgende foto's van je spelletje genomen worden
Zeg PMS kanon. Wat ben je ineens empathisch?quote:Op zondag 28 december 2008 01:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat wéét ik dat het buiten jouw schuld is, die streken heeft alleen Paultjuh, zit ik opeens met lui die ik nieteens wíl kennen :[
Nofi, is niet tegen jou.
Move t topique en we hebben een dealquote:Op zondag 28 december 2008 01:50 schreef yvonne het volgende:
Ga es ff lekker ergens anders lopen kutten?
Ik heb vanavond gewerkt, naweeën hèquote:Op zondag 28 december 2008 01:52 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Zeg PMS kanon. Wat ben je ineens empathisch?
Verdwijn gewoon uit m'n topic of je hebt een ban.quote:Op zondag 28 december 2008 01:53 schreef Vendris het volgende:
[..]
Move t topique en we hebben een deal
eens is de eerste keerquote:Op zondag 28 december 2008 01:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verdwijn gewoon uit m'n topic of je hebt een ban.
Ja, en jij ook, opbokken met je offtopicquote:
Ik denk dat je een deal hebtquote:Op zondag 28 december 2008 01:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga gewoon door hoorquote:
Ik denk dat dat een deal isquote:Op zondag 28 december 2008 01:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
Spuit 11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Op maandagquote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb morgen een familiedag in Dokkum
Doe even bijdehand zeg.quote:
Onze dorpsgek heeft fans die ie opleid.quote:Op zondag 28 december 2008 02:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar yvonne even serieus, wat is de bedoeling van dit topic? Het is wel gezellig en grappig, maar daar is het niet voor bedoeld volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |