quote:Op zondag 28 december 2008 01:24 schreef yvonne het volgende:
Schei godverdegodver uit met dat infantiele gedoe om kleine jochies jouw stompzinnige postgedrag te leren.
Een paul is al erg genoeg, we hebben niet nog meer van die zielenpoten nodig.
Bw, zíj lopen tegen de ban aan, kleine misrekening?
quote:Op zondag 28 december 2008 01:24 schreef Rosbief het volgende:
Alle bans in het vervolg op rekening van Paultjuhh zetten
Doe ff iedere post met een andere, is makkelijkerquote:
Heb je met mij ook gedaan?quote:Op zondag 28 december 2008 01:34 schreef yvonne het volgende:
Oh, en dat fucking irritante gedoe met die kutmulti's op MSN, ik block iedereen die je meetrekt Paultjuh en als het me te dol wordt pletter ik er voor FOK! ook nogeens een ban op.
Jaren geleden ook gedaan, werkte prima.
Nope menschquote:
/carequote:Op zondag 28 december 2008 01:36 schreef MouzurX het volgende:
Had yvonne 2 weken terug niet al haar periode?
Sneu figuur. En ik had hem zo hoog zittenquote:Op zondag 28 december 2008 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe ff iedere post met een andere, is makkelijker
Suvenquote:
Vandaar dat hij je tepels likte in plaats van je eikel.quote:Op zondag 28 december 2008 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Sneu figuur. En ik had hem zo hoog zitten
Ja, mijn persoonlijke, val me niet lastig.quote:
Voor jou heb ik nog steeds respect en moet zelfs om je lachenquote:Op zondag 28 december 2008 01:40 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Vandaar dat hij je tepels likte in plaats van je eikel.
Niet dat ik ook maar op enige manier contact met je gezocht heb?quote:Op zondag 28 december 2008 01:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, mijn persoonlijke, val me niet lastig.
hoi remrofl.quote:Op zondag 28 december 2008 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor jou heb ik nog steeds respect en moet zelfs om je lachen
Ikquote:Op zondag 28 december 2008 01:43 schreef Olep het volgende:
[..]
Niet dat ik ook maar op enige manier contact met je gezocht heb?
Hij kan beter zenuwachtig voor mij zijnquote:Op zondag 28 december 2008 01:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk dat Paul zenuwachtig is voor morgen.
Hij mocht toch opnieuw in ONZ geopend worden stond er?quote:Op zondag 28 december 2008 01:44 schreef Vendris het volgende:
[..]
hoi remrofl.
wel jammer van het neger topique hoor had em naar onz gekickt![]()
Je bedoelt die geestelijk gehandicapte utrecht aanhanger die al z'n sociopatische streken op fok pleurt en er nog om gerespecteerd om word ook?quote:Op zondag 28 december 2008 01:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik
heb
het
over
zo'n
kut
multi
MSN
van
Paultjuhh
we hebben al een nieuw paint topique over een penisquote:Op zondag 28 december 2008 01:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hij mocht toch opnieuw in ONZ geopend worden stond er?
Duidelijk, ik zal ze proberen te vermijden. Was trouwens buiten mijn schuld om, maar ik zal er aan denken.quote:Op zondag 28 december 2008 01:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik
heb
het
over
zo'n
kut
multi
MSN
van
Paultjuhh
Ik heb morgen een familiedag in Dokkumquote:Op zondag 28 december 2008 01:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk dat Paul zenuwachtig is voor morgen.
Nou, wat lachen!quote:
hoi paultjuhhhhquote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb morgen een familiedag in Dokkum
Als ik een strip van jou maak waarin je zelfmoord pleegt, speel je hem dan voor me na?quote:
Eerst komtie in mn foboquote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Als ik een strip van jou maak waarin je zelfmoord pleegt, speel je hem dan voor me na?
Dat wéét ik dat het buiten jouw schuld is, die streken heeft alleen Paultjuh, zit ik opeens met lui die ik nieteens wíl kennen :[quote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef Olep het volgende:
[..]
Duidelijk, ik zal ze proberen te vermijden. Was trouwens buiten mijn schuld om, maar ik zal er aan denken.
Is minder leuk dan een toffe negers topiquequote:Op zondag 28 december 2008 01:46 schreef Vendris het volgende:
[..]
we hebben al een nieuw paint topique over een penis
Ik weet al waar de volgende foto's van je spelletje genomen wordenquote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
teveel gelul te weinig paint.. haha gelul, vat je hemquote:Op zondag 28 december 2008 01:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Is minder leuk dan een toffe negers topique
OHJA KUT WTFquote:Op zondag 28 december 2008 01:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik weet al waar de volgende foto's van je spelletje genomen worden
Zeg PMS kanon. Wat ben je ineens empathisch?quote:Op zondag 28 december 2008 01:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat wéét ik dat het buiten jouw schuld is, die streken heeft alleen Paultjuh, zit ik opeens met lui die ik nieteens wíl kennen :[
Nofi, is niet tegen jou.
Move t topique en we hebben een dealquote:Op zondag 28 december 2008 01:50 schreef yvonne het volgende:
Ga es ff lekker ergens anders lopen kutten?
Ik heb vanavond gewerkt, naweeën hèquote:Op zondag 28 december 2008 01:52 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Zeg PMS kanon. Wat ben je ineens empathisch?
Verdwijn gewoon uit m'n topic of je hebt een ban.quote:Op zondag 28 december 2008 01:53 schreef Vendris het volgende:
[..]
Move t topique en we hebben een deal
eens is de eerste keerquote:Op zondag 28 december 2008 01:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verdwijn gewoon uit m'n topic of je hebt een ban.
Ja, en jij ook, opbokken met je offtopicquote:
Ik denk dat je een deal hebtquote:Op zondag 28 december 2008 01:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga gewoon door hoorquote:
Ik denk dat dat een deal isquote:Op zondag 28 december 2008 01:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
Spuit 11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Op maandagquote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Doe even bijdehand zeg.quote:
Onze dorpsgek heeft fans die ie opleid.quote:Op zondag 28 december 2008 02:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar yvonne even serieus, wat is de bedoeling van dit topic? Het is wel gezellig en grappig, maar daar is het niet voor bedoeld volgens mij.
Hoezo? Hij heeft gelijkquote:Op zondag 28 december 2008 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe even bijdehand zeg. [ afbeelding ]
ik hoop toch echt dat het serieus isquote:Op zondag 28 december 2008 02:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar yvonne even serieus, wat is de bedoeling van dit topic? Het is wel gezellig en grappig, maar daar is het niet voor bedoeld volgens mij.
Ga toch wegquote:Op zondag 28 december 2008 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe even bijdehand zeg. [ afbeelding ]
Het is wel degelijk serieus.quote:
Ja, maar je weet toch wat ie bedoeldquote:
Dat had ik door hoor (royal sadness). Maar waarom dit topic? En wat moeten we hier doen?quote:Op zondag 28 december 2008 02:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onze dorpsgek heeft fans die ie opleid.
In het kort
Je bedoelt eerder: Die mentaal gehandicapte autist heeft een stel pubers weten om te praten om als zijn papegaai te fungeren zodat hij naast hun nog enigzins menselijk lijkt?quote:Op zondag 28 december 2008 02:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onze dorpsgek heeft fans die ie opleid.
In het kort
'Hem topic'quote:Op zondag 28 december 2008 02:04 schreef Xords het volgende:
YVONNE, MAG IK HEM TOPIC TERUG EN WIL JE HEM DAN OOK GELIJK VERPLAATSEN NAAR ONZ, AUB
Wie ben jij nou ineensquote:Op zondag 28 december 2008 02:04 schreef Xords het volgende:
YVONNE, MAG IK HEM TOPIC TERUG EN WIL JE HEM DAN OOK GELIJK VERPLAATSEN NAAR ONZ, AUB
NEEquote:Op zondag 28 december 2008 02:04 schreef Xords het volgende:
nog zo'n dwaasquote:Op zondag 28 december 2008 02:04 schreef Xords het volgende:
kan er niet een ignore functie worden ingebouwd, daar wil ik wel voor betalenquote:
Mooi, dan is bij deze zn ban verlengdquote:Op zondag 28 december 2008 02:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En mag ik een mailtje van Vendris posten? Hij vind zichzelf nogal stoer omdat ie een ban heeft.
ik doelde er meer op dat het net zo'n dwaas is als paultjuhquote:
Ja, zit bij zo'n FOK!abonnementquote:Op zondag 28 december 2008 02:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan er niet een ignore functie worden ingebouwd, daar wil ik wel voor betalen
Ik hoef hem niet te plaatsen?quote:Op zondag 28 december 2008 02:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, dan is bij deze zn ban verlengd
quote:Op zondag 28 december 2008 02:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doelde er meer op dat het net zo'n dwaas is als paultjuh
Noh! Het is dat ik geen pinpasdinges heb.quote:
Met pasen ja, en jij bent ook wegquote:
wtf wrom vertelt niemand mij ditquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |