Voor jou heb ik nog steeds respect en moet zelfs om je lachenquote:Op zondag 28 december 2008 01:40 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Vandaar dat hij je tepels likte in plaats van je eikel.
Niet dat ik ook maar op enige manier contact met je gezocht heb?quote:Op zondag 28 december 2008 01:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, mijn persoonlijke, val me niet lastig.
hoi remrofl.quote:Op zondag 28 december 2008 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor jou heb ik nog steeds respect en moet zelfs om je lachen
Ikquote:Op zondag 28 december 2008 01:43 schreef Olep het volgende:
[..]
Niet dat ik ook maar op enige manier contact met je gezocht heb?
Hij kan beter zenuwachtig voor mij zijnquote:Op zondag 28 december 2008 01:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk dat Paul zenuwachtig is voor morgen.
Hij mocht toch opnieuw in ONZ geopend worden stond er?quote:Op zondag 28 december 2008 01:44 schreef Vendris het volgende:
[..]
hoi remrofl.
wel jammer van het neger topique hoor had em naar onz gekickt![]()
Je bedoelt die geestelijk gehandicapte utrecht aanhanger die al z'n sociopatische streken op fok pleurt en er nog om gerespecteerd om word ook?quote:Op zondag 28 december 2008 01:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik
heb
het
over
zo'n
kut
multi
MSN
van
Paultjuhh
we hebben al een nieuw paint topique over een penisquote:Op zondag 28 december 2008 01:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hij mocht toch opnieuw in ONZ geopend worden stond er?
Duidelijk, ik zal ze proberen te vermijden. Was trouwens buiten mijn schuld om, maar ik zal er aan denken.quote:Op zondag 28 december 2008 01:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik
heb
het
over
zo'n
kut
multi
MSN
van
Paultjuhh
Ik heb morgen een familiedag in Dokkumquote:Op zondag 28 december 2008 01:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk dat Paul zenuwachtig is voor morgen.
Nou, wat lachen!quote:
hoi paultjuhhhhquote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb morgen een familiedag in Dokkum
Als ik een strip van jou maak waarin je zelfmoord pleegt, speel je hem dan voor me na?quote:
Eerst komtie in mn foboquote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Als ik een strip van jou maak waarin je zelfmoord pleegt, speel je hem dan voor me na?
Dat wéét ik dat het buiten jouw schuld is, die streken heeft alleen Paultjuh, zit ik opeens met lui die ik nieteens wíl kennen :[quote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef Olep het volgende:
[..]
Duidelijk, ik zal ze proberen te vermijden. Was trouwens buiten mijn schuld om, maar ik zal er aan denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |