Ja dat schijnt nogal een hit te zijn he die podcasts hiervan, er luisteren toch mensen over de hele wereld naar ?quote:Op zondag 28 december 2008 00:42 schreef MouzurX het volgende:
Ik luister eigenlijk nooit meer op zaterdag, ik luister nu alleen maar de podcasts
Ohja ? grappigquote:Op zondag 28 december 2008 00:47 schreef MouzurX het volgende:
Ja dat is altijd wel grappig, dat mensen fotos insturen enz. en je die dan op je ipod kan zien.
Kan waarschijnlijk ook toch wel op andere mp3spelers?quote:
OP geupdatequote:Op zondag 28 december 2008 00:54 schreef Meddo het volgende:
linkje naar de site ofzo? ik ga dat toch niet helemaal zelf opzoeken
Ja de muziek die er wordt gedraait is wel wat donkerder enz geworden vind ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:27 schreef W00fer het volgende:
Vroegah was het nog een stuk beter. Tegenwoordig is DD, met Ruyer een waardeloze boel.
Met Wessel van Diepen, toen was het nog goed te doen.
En dan praat ik over 1999-2000. Want zolang luister ik al.
Ja dat is wel zo maar bij mij stoort het niet zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:46 schreef VeX- het volgende:
Dance department is puik ja.
Alleen een beetje jammer dat de DJ zo graag wil laten zien dat de hele wereld luistert en dus al de tipgevers uit het buitenland komen.
Van diepens dance departmentquote:Op zondag 11 januari 2009 20:47 schreef i2Them2 het volgende:
Vroeger, vroeger luisterde ik dat nog wel eens ja. En dan moet je denken aan 2005/2006. Met Wessel. Laatste tijd luister ik het ook wel weer voor het uitgaan!
* i2Them2 zet weer eens een oude uitzending op![]()
DIEP DIEPEN WESSEL VAN DIEPNquote:Op zondag 11 januari 2009 20:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van diepens dance department![]()
Klonk zo vet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |