Hoaxquote:Op zondag 28 december 2008 00:22 schreef HulpNodig het volgende:
houe je bek armagedon
ik wil echt niet betalen want het is niet mijn schuld ik woonde er niet meer dus ik heb geen gebruik gemaakt van mijn kamer. misschien kan iemand helpen met een brief om te sturen naar hem?
face it! je moet dokken en die brief kan je rectaal bij jezelf inbrengenquote:Op zondag 28 december 2008 00:22 schreef HulpNodig het volgende:
houe je bek armagedon
ik wil echt niet betalen want het is niet mijn schuld ik woonde er niet meer dus ik heb geen gebruik gemaakt van mijn kamer. misschien kan iemand helpen met een brief om te sturen naar hem?
doen!quote:Op zondag 28 december 2008 00:25 schreef HulpNodig het volgende:
ja ik heb een contract ovndertekent maar ik kan die niet vinden. kan ik niet gewoon tegen de advocaat zeggen dat ik nooit contract heb getekent misschien krijgt hij nog straf voor mijn handtekening op czijn contract zetten
Je bent student en je naait er gewoon uit zonder formeel op te zeggen? Dit moet wel een hoax zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 00:24 schreef HulpNodig het volgende:
ja spiekerjozef ik ga echt niet meer opzeggen het is toch wel duidelijk voor hem hij moet niet zeuren!!
Je hebt met de beste advocaat nog geen poot om op te staan en ik schaam me dood voor mensen zoals jij.quote:Op zondag 28 december 2008 00:25 schreef HulpNodig het volgende:
ja ik heb een contract ovndertekent maar ik kan die niet vinden. kan ik niet gewoon tegen de advocaat zeggen dat ik nooit contract heb getekent misschien krijgt hij nog straf voor mijn handtekening op czijn contract zetten
Een clown is hij zekersquote:
Hou zelf je bek halve tamme kankeridioot. Beetje grote smoel opzetten nu? Ga lekker dood!quote:Op zondag 28 december 2008 00:22 schreef HulpNodig het volgende:
houe je bek armagedon
Ik zal je helpen met een brief mooie mongool. Hier is de brief.quote:Op zondag 28 december 2008 00:31 schreef HulpNodig het volgende:
ka niemand me helpen met een brief ik weet zeker dat ik niet hoef te betalen als ik een goed plan heb. hij had zelf gewoon kunnen zien dat ik weg was en ook dat ik niet meer ebetalaade
Hoe had jouw verhuurder moeten zien dat jij weg was? Denk je dat ze elke maand met hun hoofd door het raam gaan staan gluren om te zien of er nog wel mensen wonen?quote:Op zondag 28 december 2008 00:31 schreef HulpNodig het volgende:
ka niemand me helpen met een brief ik weet zeker dat ik niet hoef te betalen als ik een goed plan heb. hij had zelf gewoon kunnen zien dat ik weg was en ook dat ik niet meer ebetalaade
Straks bij de voedselbank bieden ze je nog hulp.quote:Op zondag 28 december 2008 00:35 schreef HulpNodig het volgende:
hahahaaahahahahaha wat grappig kolere je moeder zou nog beter appelsap kunnen maken dan josti
iemand echte hulp?
De gemeente waarin jij woonachtig bent houd een dossier bij, daarin worden alle handtekeningen die jij gezet hebt voor bv paspoort, ID kaart en rijbewijs etc, in bewaard en vergeleken bij elke nieuwe aanvraag. Lijkt de handtekening in verste verte niet op de handtekening die zij in hun dossier hebben kan het zo zijn dat je zelfs niets nieuws mee krijgtquote:Op zondag 28 december 2008 00:37 schreef HulpNodig het volgende:
bedankt maffe muts maar als ik nu een nieuwe paspoort aanvraag en zeg dat mijn oude kwijt is en andere handtekening maak is dat toch opgelost?? hij probeert mij te naaien dus ik naai hem
DIe is afgelast. Er kwam niemand opdagen . . .quote:Op zondag 28 december 2008 00:39 schreef Feitosa het volgende:
Cursus: Hoe leer ik af te komen van mijn laksheid.
quote:Op zondag 28 december 2008 00:40 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
DIe is afgelast. Er kwam niemand opdagen . . .
En jij had gewoon de huur netjes schriftelijk moeten opzeggen. Misschien kun je het nog op een accoordje gooien, dat je die 6 maanden betaalt en dan verder geen opzegtermijn hebt.quote:Op zondag 28 december 2008 00:31 schreef HulpNodig het volgende:
Hij probeert je helemaal niet te naaien. Hij heeft met jou een huurcontract en als verhuurder heeft hij jouw woonruimte verschaft. Dat jij er voor kiest niet van die woonruimte gebruik te maken, is jouw keus, maar dat betekent natuurlijk niet dat je geen huur verschuldigd bent. Als je van de huurovereenkomst afwil, dan zul je toch iets meer moeten doen dan domweg ergens anders gaan wonen, dus die overeenkomst bestaat (waarschijnlijk tot op de dag van vandaag) nog gewoon.quote:Op zondag 28 december 2008 00:37 schreef HulpNodig het volgende:
bedankt maffe muts maar als ik nu een nieuwe paspoort aanvraag en zeg dat mijn oude kwijt is en andere handtekening maak is dat toch opgelost?? hij probeert mij te naaien dus ik naai hem
Nee, dat woont in een studentenhuis. Of woonde. Dat hoeft niet te betekenen dat TS ook studeert of studeerde.quote:
Aigght!!quote:Op zondag 28 december 2008 00:48 schreef Tha_Duck het volgende:
Kan je niet betalen met anale sex?
De verhuurder mag helemaal niet zomaar in je kamer komen, ook niet om te kijken of je er nog wel woont. Dus hoe had de verhuurder moeten weten dat je bent vertrokken? Aan je huisgenoten vragen om iets door te geven is leuk maar als jij een huurcontract tekent, moet jij het ook weer ontbinden. Dat kunnen je huisgenoten niet voor je doen.quote:Op zondag 28 december 2008 00:19 schreef HulpNodig het volgende:
hallo bedankt voor het lezen van mijn bericht. ik ben jason en ik heb dringend hulp nodig. sinds 6 maanden geleden ben ik vertrokken uit mijn kamer in een studentenhuis. ik kon het nummer van mijn huisbaas nergens vinden dus ik heb aan mijn huisgenoten gevraagt of ze konden zeggen tegen hem dat ik wegwas. nu stuurt hij opeens brieven dat ik nog moet betalen maar ik ben al 6 maanden weg. het is toch niet mijn schuld, hij kon gewoon in mijn kamer kijken en zien dat ik er niet meer was. vorige maand kreeg ik ook al een brief maar die heb ik weggegooid omdat hij me toch niets kan maken denk ik, die mafkees is niet goed in zn hoofd. nu begin ik toch wel bang te worden want hij zegt dat hij met een adcocaad heeft gepraat hij wil dat ik 200 huur betaal voor elke maand dus 1200 en ook nog rente. wat moet ik nu doen???
quote:Op zondag 28 december 2008 00:55 schreef Light het volgende:
[..]
De verhuurder mag helemaal niet zomaar in je kamer komen, ook niet om te kijken of je er nog wel woont. Dus hoe had de verhuurder moeten weten dat je bent vertrokken? Aan je huisgenoten vragen om iets door te geven is leuk maar als jij een huurcontract tekent, moet jij het ook weer ontbinden. Dat kunnen je huisgenoten niet voor je doen.
En verder mag ik hopen dat je geen Nederlands studeert.
Duhquote:Op zondag 28 december 2008 00:59 schreef HulpNodig het volgende:
nee iks tuurde niet ik heb een vriend die studeert en die kende iemand voor een kamer want mijn ouders daar kon ik niet goed mee op schieten zeg maar.
Waarschijnlijk kan je met wel meer mensen niet zo goed opschieten. . .quote:Op zondag 28 december 2008 00:59 schreef HulpNodig het volgende:
nee iks tuurde niet ik heb een vriend die studeert en die kende iemand voor een kamer want mijn ouders daar kon ik niet goed mee op schieten zeg maar.
Idd, hij kan het best zelf afquote:Op zondag 28 december 2008 00:56 schreef capricia het volgende:
Hulpnodig kan kennelijk al heel goed brieven schrijven. Begrijp niet dat ie onze hulp nodig heeft...
Dood beest in mijn Paprika
Als die vader van jouw vriend een rechter is en jouw toch op slinkse wijze weet te helpen, mag hij van mij z'n ambt neerleggen want dan is hij geen rechter maar een krommer.quote:Op zondag 28 december 2008 01:03 schreef HulpNodig het volgende:
ja met jou zeker omdat je moeder meer levers heeft dan een gemiddelde koe>! ik ga morgen maar een mooie brief schrijven als het lukt ik ken iemand die doet gymnasium en zijn vader is rechter hij kan me wel helpen denk ik maar die is wel op vakantie dus daarom vraag ik het hier
Wie bezorgt die barieven dan?quote:
En wat mij betreft ook al voor 2009, wat een drama!quote:Op zondag 28 december 2008 01:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Je wil je toch niet voorstellen dat dit echt de nieuwe lichting jong volwassenen zou zijn die hun plaats in de maatschappij gaan zoeken
Overigens is dit topic wat mij betreft genomineerd voor minst-grappige-hoax-van-2008
Leer eerst eens Nederlands en ga daarna eens iets studeren, hierna misschien eens een kamer huren, en dan daarna eens even kijken of je de huur kan betalen.quote:Op zondag 28 december 2008 00:59 schreef HulpNodig het volgende:
Jij komt er wel, da's duidelijk.quote:Op zondag 28 december 2008 01:26 schreef HulpNodig het volgende:
ja kut eend net als of jij alles goed kon toen je uit je mpoeders baarmoeder getrokken werd ik durf te wedden dat jou moeder haar tepels meer lijken op ingevroren kikkers met wormen die teveel wiet hebben gerookt in hun opa's dikke baard met de bonnetjes van je albert heijn
hahahaha, jij bent arm.quote:Op zondag 28 december 2008 01:26 schreef HulpNodig het volgende:
ja kut eend net als of jij alles goed kon toen je uit je mpoeders baarmoeder getrokken werd ik durf te wedden dat jou moeder haar tepels meer lijken op ingevroren kikkers met wormen die teveel wiet hebben gerookt in hun opa's dikke baard met de bonnetjes van je albert heijn
Of weggegooid geld want ik ben bang dat TS hier weinig van zal leren.quote:Op zondag 28 december 2008 01:36 schreef mazaru het volgende:
Je hebt geen poot om op te staan. Gewoon betalen. Beschouw het maar als leergeld.
Da's dan zijn probleem.quote:Op zondag 28 december 2008 01:39 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Of weggegooid geld want ik ben bang dat TS hier weinig van zal leren.
hahaha, zou het?quote:Op zondag 28 december 2008 02:24 schreef StockPro het volgende:
Jason, kom je uit Den Haag? Mogelijk ken ik je huisbaas, en valt er wat te bespreken.
En nu mag het de archieven in...quote:Op zondag 28 december 2008 10:10 schreef BrandX het volgende:
Mijn complimenten TS, lang niet zoiets vermakelijks gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |