Kom gaan we even buiten op het stoepje zittenquote:Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef cafca het volgende:
D'r zijn van die momenten dat ik wilde dat ik nog rookte, dan kon ik nu ook naar buiten...
Maar toen je nog rookte, rookte je toch ook gewoon binnen?quote:Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef cafca het volgende:
D'r zijn van die momenten dat ik wilde dat ik nog rookte, dan kon ik nu ook naar buiten...
Je kan altijd naar buiten hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef cafca het volgende:
Das ist richtig.quote:Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef FritsFlits het volgende:
Waarom staat dit soort muziek toch 'hoog' in de lijst of uberhaupt in de lijst. Aan deze Duitse muziek is toch niets aan
Jawel. Matthias Reim is ook goeie shit!quote:Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef FritsFlits het volgende:
Waarom staat dit soort muziek toch 'hoog' in de lijst of uberhaupt in de lijst. Aan deze Duitse muziek is toch niets aan
Niks mis met Duitse muziek, wel met dit nummer. Over the top.quote:Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 00:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar toen je nog rookte, rookte je toch ook gewoon binnen?
Interessante tekstquote:Op zondag 28 december 2008 00:44 schreef RichardRichard het volgende:
Jennifer Rush - The power of love
But never wonder where I am 'cause I
[ Find more Lyrics at www.mp3lyrics.org/ep ]
am always by your side.
Schitterende tijd moet dat zijn geweest...quote:Op zondag 28 december 2008 00:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in de vorige eeuw...... toen mocht je nog gewoon overal roken
Ja, daar zit je nuquote:Op zondag 28 december 2008 00:44 schreef childintime het volgende:
Is er niet een leuk forum zoals vorig jaar?
Ja hoi, wij zijn toch leukquote:Op zondag 28 december 2008 00:44 schreef childintime het volgende:
Is er niet een leuk forum zoals vorig jaar? Die chat is k*t....en die hyves pagina al niet veel beter....
ik rook nu al 3,5 jaar niet meer binnen... en moet zeggen A ik rook een stuk minder.. en B het is veel lekkerder in huis nu. Vooral met wakker worden dat je niet meteen een sigarettenlucht ruikt...quote:Op zondag 28 december 2008 00:43 schreef cafca het volgende:
[..]
roken is ook zo vorige eeuwquote:Op zondag 28 december 2008 00:43 schreef cafca het volgende:
[..]
And Im your Mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 28 december 2008 00:46 schreef D.Rose het volgende:
I'm your ladyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Zij hebben nooit Tigerfeet gezongen hoorquote:Op zondag 28 december 2008 00:48 schreef Bluezz het volgende:
ZZ & de maskers nu :
[ afbeelding ]
zoek de verschillen :
[ afbeelding ]
sssssttttquote:Op zondag 28 december 2008 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zij hebben nooit Tigerfeet gezongen hoor
Lekker hè?quote:Op zondag 28 december 2008 00:42 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Je kan altijd naar buiten hoor.Het is wel stervenskoud.
Nah, vind je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |