Klopt!quote:Op zondag 28 december 2008 00:24 schreef cafca het volgende:
Je hebt van die nummers......die eigenlijk best lekker zijn als je ze hoort
Deze zat ook in de nationale popquiz toch, Newbie?
ik lig in bed en de slaapkamers grenzen en aangezien de muren van karton zijn hoor je nog wel eens watquote:Op zondag 28 december 2008 00:23 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Harder zetten, ze willen het beter horen
Ik kom niet op de naam maar misschien jij wel.quote:Op zondag 28 december 2008 00:19 schreef knars het volgende:
Yeah, Sir Duke!
onweerstaanbaar nummer, ik wil het niet leuk vinden maar toch word ik er elke keer weer vrolijk van.
quote:Op zondag 28 december 2008 00:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik lig in bed en de slaapkamers grenzen en aangezien de muren van karton zijn hoor je nog wel eens watach ik word ook vaak genoeg wakker van hun geneuk
Ja, over Shaffy was ie aan het kwijlen en bij Jaccot kwam ie bijna klaarquote:Op zondag 28 december 2008 00:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
Dat luistert toch nie zo lekker....
[..]
is dat zo?
songs in the key of lifequote:Op zondag 28 december 2008 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom niet op de naam maar misschien jij wel.
Elk jaar heeft de OOR jaarlijstjes. Het album waar dit op stond werd in 79 gekozen tot album van de jaren 70
Songs in the secret of life ? Nee er moet nog key in.
ach misschien is hij gewoon geilquote:Op zondag 28 december 2008 00:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, over Shaffy was ie aan het kwijlen en bij Jaccot kwam ie bijna klaar
Flash & The Pan? In de jaren '80 hadden ze nog hits met Waiting On A Train('83) en Midnight Man('85).quote:Op zondag 28 december 2008 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Hebben zij eigenlijk nog meer nummers/hits op hun naam staan???
hoe belachelijk gay eigenlijk hoe ze er bij liepenquote:
Goed.quote:
i dont knowquote:
I second that. Ik heb trouwens zin in de laatste dag, dan krijg je echt de oudejaarssfeerquote:Op zondag 28 december 2008 00:28 schreef Neleos het volgende:
Goeie muziek dit!
Dat is hemquote:
Beste nummer van de Beegeesquote:Op zondag 28 december 2008 00:29 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Bee Gees New York mining disaster 1941
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |