Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
ging idd fout.. de piepjes van het nieuws vielen samen met relatieplanet... en daardoor de eerste zin van de nieuwslezer ookquote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef FritsFlits het volgende:
Lag het aan mij of ging de reclame weer eens de mist in?
De techniek in het algemeen, denk ik. Wisselend volumeniveau bijvoorbeeld ook. En inderdaad die stiltes tijdens de laatste reclameblokken.quote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef FritsFlits het volgende:
Lag het aan mij of ging de reclame weer eens de mist in?
Zit er wat tussen?quote:Op zondag 28 december 2008 00:07 schreef cafca het volgende:
Doobies heb ik niet zoveel mee, eerlik gezegd. Maar, best leuk om es een keer te horen
Normaal zit er wel apparatuur tussen die het compenseert en het op 1 probeert te houden, maar blijkbaar zijn er zoveel geluidsniveauverschillen dat dat ook niet meer lukt. Dan ben je verkeerd bezig met je schuifwerk. Erg zonde voor zo'n groot radiostation, lijkt een beetje lokaal omroep-niveau af en toe.quote:Op zondag 28 december 2008 00:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De techniek in het algemeen, denk ik. Wisselend volumeniveau bijvoorbeeld ook. En inderdaad die stiltes tijdens de laatste reclameblokken.
Tenzij borstvoeding natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
nog 2 weekjes wachten dame.. dan mag jij ook weer alcohol
mn hele internetverbinding zat te hakkelen... en mn stomme wekkerradio ook
Ja, 3 BPM meer, gok ik...quote:Op zondag 28 december 2008 00:10 schreef D.Rose het volgende:
De versie van Jason Donovan was iets meer uptempo geloof ik
Langzamer dan dit kan haast niet.quote:Op zondag 28 december 2008 00:10 schreef D.Rose het volgende:
De versie van Jason Donovan was iets meer uptempo geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |