Ook ja, maar dat maakt iemand niet slecht. Daar zit een verschil in.quote:Op zondag 28 december 2008 00:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is niet het forceren van de stem zeker![]()
Nou, ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat je niet echt positief was over (de stem van) The Bossquote:
Verschilletje van interpretatie gok ik, want ik hoorde er geen afkraken in.quote:
Nee, ok, da's duidelijkquote:Op zondag 28 december 2008 00:53 schreef Guis het volgende:
[..]
Ook ja, maar dat maakt iemand niet slecht. Daar zit een verschil in.
Hij heet nu nog Bliksem (maar krijgt een andere naam), ziet er ongeveer zo uit, en het is dus een rattige ventquote:Op zondag 28 december 2008 00:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En hoe heetie/ziet eruit/wat is et
Dat klinkt meer als Dinandquote:Op zondag 28 december 2008 00:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De vergelijking met de manier van zingen en iemand die zit te schijten is positief?
Nope, dat valt echt hartstikke mee. Als je mij aan de telefoon hebt dan zou je het niet horen.quote:Op zondag 28 december 2008 00:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Praat jij eigenlijk ook zo...
Je typt zo niet in ieders geval....
quote:
Bliksem was toch een rendier?quote:Op zondag 28 december 2008 00:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hij heet nu nog Bliksem (maar krijgt een andere naam), ziet er ongeveer zo uit, en het is dus een rattige vent
Wat is er nou ingodsnaam leuk aan zo'n goor beestquote:Op zondag 28 december 2008 00:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hij heet nu nog Bliksem (maar krijgt een andere naam), ziet er ongeveer zo uit, en het is dus een rattige vent
Psiesssss! Groot respect voor The Boss en al die andere ouwe rotten. Maar neemt niet weg dat ik er soms best om kan lachen.quote:
Owwwwquote:Op zondag 28 december 2008 00:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom ook muziekhoogtepunten.
Ohja, klopt! Maar ik vind het geen leuke naam, en daarnaast was m'n allereerste rat ook een siameesje en die heette Flash... (alsof het zo moest zijn).quote:
Krezip is die van mij ook, op Concert At Sea. God, wat waren ze daar goed...quote:Op zondag 28 december 2008 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owwww, Toch de jeremy's dan
. Van onbekend naar heel hoog op mijn lijstje gegaan
. En Krezip nog steeds
.
Joe Cocker is er ook zo eentje. Niet echt qua stem, maar meer met de bewegingen op het podium.quote:Op zondag 28 december 2008 00:56 schreef Guis het volgende:
[..]
Psiesssss! Groot respect voor The Boss en al die andere ouwe rotten. Maar neemt niet weg dat ik er soms best om kan lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |