Die kent waarschijnlijk alleen de G Verbaan uitvoering van Denisquote:Op zondag 28 december 2008 01:18 schreef Sersjee het volgende:
Blondie zegt hem niks... Leren ze de jeugd nou niets meer?
Hanging on the telephone ftw...quote:Op zondag 28 december 2008 01:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Blondie.. Geef me dan maar One Way Or Another
Coyote Ugly FTW.
Hoquote:Op zondag 28 december 2008 01:18 schreef Sersjee het volgende:
En bedankt, die had ik verdrongen.quote:Op zondag 28 december 2008 01:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die kent waarschijnlijk alleen de G Verbaan uitvoering van Denis
Ik speel nog wel eens quizen, ook met mensen die een redelijke kennis van de huidige muziek hebben. Maar de onwetendheid over vroegere muziekquote:Op zondag 28 december 2008 01:18 schreef Sersjee het volgende:
Iets met uitzondering, regel en bevestigen.quote:Op zondag 28 december 2008 01:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
HoIk ben de jeugd, maar ik weet wel wie ze is
Klopt, maar bij de Peppers is dat toch anders. Heb nog nooit moeite gedaan een nummer op cd of Hdd te hebben. En toch vind ik het leuk om te luisteren. Zal het niet opzoeken, maar wel leuk om te horen....quote:Op zondag 28 december 2008 01:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, dat is met 90% van de platen natuurlijk.
Die van mij ook, dus van hier ook trustenquote:Op zondag 28 december 2008 01:21 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo slapen, m'n oogleden worden zwaar.
Laatst sprak ik een gozer van 25, die kende the Who alleen van CSI...quote:Op zondag 28 december 2008 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik speel nog wel eens quizen, ook met mensen die een redelijke kennis van de huidige muziek hebben. Maar de onwetendheid over vroegere muziek. Ik ben zelf niet een van de oudsten hoor, maar sommige dingen...
For The Winquote:Op zondag 28 december 2008 01:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb dat "FTW" nooit begrepen en ik volg het nu nog niet helemaal....![]()
Is dat wereldschokkend?quote:Op zondag 28 december 2008 01:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Laatst sprak ik een gozer van 25, die kende the Who alleen van CSI...
FTW? Wat is dat nou weer voor een afkortingquote:Op zondag 28 december 2008 01:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb dat "FTW" nooit begrepen en ik volg het nu nog niet helemaal....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |