Huh?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:41 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Blijkbaar, we hebben een topic vol gepraat
Wat huh?quote:
Beats me...quote:
goed voorbeeld doet goed volgenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ik wel op brunettes val soms
Madeline Zima
Ahh, das niet zo fijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef JonKeL het volgende:
Damn daar zit je dan met koorts net voor oud & nieuw :S
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hier heb je een kwartje, bel iemand die er wel wat om geeft.
Nee, was net reclame, californicationquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:59 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
![]()
Je moet niet liegen![]()
Ahh ze speelde dat kleine meisje in de Nanny
Wat heeft ie met mij gedaan dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Wat huh?
Onze gespreksonderwerpen hebben onze vorige topic vol gemaakt zo goed?![]()
Wat heb je met Cuegirllie gedaan![]()
Briljantquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Nou ik wens je beterschapquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef JonKeL het volgende:
Damn daar zit je dan met koorts net voor oud & nieuw :S
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet fijn Maarja het is niet anders.quote:Op zondag 28 december 2008 00:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh, das niet zo fijn
Ik zit met iets anders, maar ik ging toch niets speciaals doen
Nou jullie hadden een discussie en later zag ik geen reactie van jouquote:Op zondag 28 december 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat heeft ie met mij gedaan dan?
Dankje, ik hoop het ookquote:Op zondag 28 december 2008 00:01 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Nou ik wens je beterschap
Hopelijk ben je weer beter voor O&N
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
try me baby!quote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet weer emo worden als ik straks wat tegen jou zeg he kwaakje![]()
Geniaal serie , Californication...quote:Op zondag 28 december 2008 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, was net reclame, californicationen daarom moest ik er aan denken
Ik ga niet zo snel dood hoorquote:Op zondag 28 december 2008 00:05 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Nou jullie hadden een discussie en later zag ik geen reactie van jou![]()
Dus daarom vroeg ik me af
quote:Op zondag 28 december 2008 00:06 schreef Feitosa het volgende:
Ik zit in de friendzone
dus je gaat ons binnenkort verlaten?? *snif... ik zou er bijna emo van worden*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ware het niet dat ik te weinig haar heb om een lok voor mijn ogen te laten hangen ;pWeet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
quote:Op zondag 28 december 2008 00:06 schreef Feitosa het volgende:
Ik zit in de friendzone
Ahh dat is minder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Kuwaro geeft een biertje aan Feitosa
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
Ook al een tijdje niet gezien nee, mis het altijdquote:Op zondag 28 december 2008 00:09 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Geniaal serie , Californication...![]()
Helaas volg ik het niet meer, geen zin in
Dat zeg ik niet. Enkel een leuke avond met elkaar gehadquote:Op zondag 28 december 2008 00:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dus je gaat ons binnenkort verlaten?? *snif... ik zou er bijna emo van worden*
Ware het niet dat ik te weinig haar heb om een lok voor mijn ogen te laten hangen ;p
Ik heb geen druk schemaquote:Op zondag 28 december 2008 00:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo eens slapen. morgen nog een druk schema
komt door de tijd... beetje single zit nu in de kroeg natuurlijkquote:
Wat doe jij dan hierquote:Op zondag 28 december 2008 00:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
komt door de tijd... beetje single zit nu in de kroeg natuurlijk
Wel een echte single blijven dan he.quote:Op zondag 28 december 2008 00:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
komt door de tijd... beetje single zit nu in de kroeg natuurlijk
[slap excuus]quote:
Die nieuwe senseo/espresso machine schijnt wel goed te zijn van douwe egberts.quote:Op zondag 28 december 2008 00:29 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, morgen weer werken enzo,, Niet dat het een ramp is, want ik werk gewoon thuis aan mijn eigen projecten
Oja en eens onderzoek doen of ik een nespresso of een gewoon espresso machine (voor gemalen koffie) zal gaan kopen om die steeds laffer wordende senseo eruit te mikken
Is dat wat ? lijken van die nep dingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |