ja das jaime pressly, lekker geil dingquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:18 schreef RacerDKB het volgende:
Is dat die slons uit My Name Is Earl?
ik spuit het met alle liefde overquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:22 schreef Acinonyx het volgende:
Ze heeft een beetje een vies kleurtje
Dan is ze dalijk groenquote:
ik ben de hulk nietquote:
Wat moet jij hier? Mot je niet aandacht trekken in het banmeldtopic?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:18 schreef RacerDKB het volgende:
Is dat die slons uit My Name Is Earl?
doe eens aardig JuicyHill.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat moet jij hier? Mot je niet aandacht trekken in het banmeldtopic?
Avril Lavigne...quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat moet jij hier? Mot je niet aandacht trekken in het banmeldtopic?
...is superliefquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
Zie TT dus.
Weinig nieuwe topics, normaal is het op zaterdag veel meer.
Topics die normaal in een paar uurtjes vol zitten, hebben nu slechts 10-20 reacties in een uur.
En op MSN zijn ook zo weinig mensen.
Heeft iedereen ineens een leven gekregen?
Wat is een klabats ?quote:
Avril Lavigne is een klabatsquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is een klabats ? [ afbeelding ]
zekerquote:
Ik zeg altijd klabats als er iets omvalt, of wanneer ik iemand mep ofzo, of wanneer ik een paar breezer-snoetjes besproei met mijn liefdes-vochtquote:
Was jij niet dat 15-jarige emo-jongetje?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wanneer ik een paar breezer-snoetjes besproei met mijn liefdes-vocht
Dit is de echte wereld, welkomquote:
ik ben niet 15 en ook niet emoquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Was jij niet dat 15-jarige emo-jongetje?
vanwaar die interessequote:
Je bent een soort van Herman Li, die gitarist uit Dragonforce!quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
vanwaar die interesseen kben niet 16
Sla hem open aan de tafelrand.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik krijg die kanker celebrations champagne fles niet open.![]()
haha, dat zou ik ook wel willen zijn in ruil voor zó'n gitaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je bent een soort van Herman Li, die gitarist uit Dragonforce!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je bent een soort van Herman Li, die gitarist uit Dragonforce!
[ afbeelding ]
koning kippekrachtquote:
Genie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Smelt hem open met een aansteker.
hoiquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja hoi.
Je kan niet hotlinken van die pagina.
We zien dus niet wat de neuk je post.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Jij bent te genie voor mij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding]afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Het is hier niet leuk, pas op. Nee, echt.quote:
Ik ben weer eens blutquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:14 schreef MouzurX het volgende:
Wat is het toch altijd saai op zaterdag .. waarom is iedereen dan altijd weg ?
SC is toch veel leuker dan die breezahsletjes![]()
Raad je me aan weer te gaan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is hier niet leuk, pas op. Nee, echt.
Een beetje welquote:
Oke, dan ga ik wel effe schijten, reporting back in +- 5/10 minutenquote:
Going to take a shitquote:
pics?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik wel effe schijten, reporting back in +- 5/10 minuten
Veel plezier.quote:
Snelle schijtert.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik wel effe schijten, reporting back in +- 5/10 minuten
quote:
quote:
-verkapte-ik-heb-een-grote-butplug-post-quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wheheh, duurde niet zo lang uiteindelijk
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
-verkapte-ik-heb-een-grote-butplug-post-
Ik wel?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:28 schreef Triptamine het volgende:
Boeie dat hier weinig te doen is, moet toch nog effe photoshoppen en serietje met chick bekijken die ik gemaakt heb.
Nee, jullie krijgen de pics niet
Neequote:
Box swaquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:30 schreef Smart_ass het volgende:
EWA.
liever het boxertje van een smaquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, ben ik niet die koning van KLB?
Mwah, maar was jij niet geband? welkom zuruck!quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, ben ik niet die koning van KLB?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Damn mijn oor doet opeens fucking pijn [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik snap hem niet.quote:
Heb je typkanker ofzo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:44 schreef dagdag het volgende:
dut
No fucking shit. Hoe denk je dat het komt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:44 schreef De_Ananas het volgende:
Maarja, de SC is geen tyfus aan, ik ben er klaar mee
[insert signature]quote:
Moet je voor de grap eens met MiVeR spreken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb jij ooit één zin in ABN getypt?
Zullen we iets zoeken wat wél leuk is?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
No fucking shit. Hoe denk je dat het komt?
Spongebob.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ga dan Reservoir Dogs kijken.
Of Spongebob.
of met stellaquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens met MiVeR spreken.
Ik heb eerder deze avond al aangegeven waar het imo aan lag. Maar toen werd ik gepwnd door een poll van mezelf.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zullen we iets zoeken wat wél leuk is?
Waar lag het volgens jou aan dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb eerder deze avond al aangegeven waar het imo aan lag. Maar toen werd ik gepwnd door een poll van mezelf.![]()
Dit deel dus: [KLB SC #633] Een fatsoenlijk deel.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Kijk even de eerste pagina's van dat topic door. En jij was daar toch bij? Toen pwnde ik met mijn TR jegens Skaff-a wat een stomme user is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waar lag het volgens jou aan dan?
Iets met voorspelbaar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:47 schreef Paaskonijn het volgende:
En deze poll dus:
Poll: Wie verneukt de SC?De noobs enzulks Paaskonijn
Tussenstand:
=[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Bedankt.quote:
Nah was effe biertje drinken na de halve eerste pagina, maar ik vond er weinig aan, en ben blut dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kijk even de eerste pagina's van dat topic door. En jij was daar toch bij? Toen pwnde ik met mijn TR jegens Skaff-a wat een stomme user is.
Hotdogs maken en posten in de SC?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zullen we iets zoeken wat wél leuk is?
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nah was effe biertje drinken na de halve eerste pagina, maar ik vond er weinig aan, en ben blut dus
Gelukkig.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zal er altijd voor je zijn.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Het valt wel op, snachts is het altijd leuker dan overdag, omdat de noobs enzulks er dan meestal niet zijn. Netzoals nu ongeveer.
Klacht: Echt niet, de ib groep geeft me te weinigquote:
stfuquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben ook blut!
Op die paar duizend euro na dan.
Zit je hier overdag wel eens? Ja toch, dan is het echt nooit iets.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Boeiend n00bs of niet.
Maar waar de neuk is bobbyb?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef dagdag het volgende:
Poll: hoeveel topics heeft bp op naam t1 3 0
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Rot op. Je kan niet eens een poll zonder spelfout maken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef dagdag het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Jawel is wel lachenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zit je hier overdag wel eens? Ja toch, dan is het echt nooit iets.
Dat is tenminste nog leuk, beter dan al die tyfus ONZ gasten die helemaal geen ene fuck toevoegenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hotdogs maken en posten in de SC?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef dagdag het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Mijn hemel.quote:
Heuj, iemand die hetzelfde vindquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog leuk, beter dan al die tyfus ONZ gasten die helemaal geen ene fuck toevoegen
Ik noem een mouzurx (wat een tyfususer zeg) en een pezu die echt te lijp voor woorden is.
Nu ben ik weg uit de SC, ik hoop dat ie voorgoed op slot gaat als er niet wat veranderd
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog leuk, beter dan al die tyfus ONZ gasten die helemaal geen ene fuck toevoegen
Ik noem een mouzurx (wat een tyfususer zeg) en een pezu die echt te lijp voor woorden is.
Nu ben ik weg uit de SC, ik hoop dat ie voorgoed op slot gaat als er niet wat veranderd
Ik kon vanmiddag best hard lachen hoor. Sommige zijn ook niet mijn favoriet maar hequote:
Nog zo'n verkrachter van het ABNquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:53 schreef MiVer het volgende:
lekkere rattenkoppen
nu deez doen: http://www.moviemeter.nl/film/51876
en heen en weer switchen
het is een ja ja
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:53 schreef MiVer het volgende:
lekkere rattenkoppen
nu deez doen: http://www.moviemeter.nl/film/51876
en heen en weer switchen
het is een ja ja
Ik zie waar je het over had.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens met MiVeR spreken.
enormquote:
Ik vergeet de klonen dagdag die miver en nog een hele hoop andere tyfuszooi. In het begin sloeg de SC tenminste nog ergens op nu is het een veredelt bagger ONZ topic geworden.quote:
Mario Kartquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Nouja ik ga ff mario kart op den wii doen. Vannacht maar weer eens hier kijken.
Ach ja, ik vind je ook maar een eikel maar idd, iets toevoegen aan een baggerslowchat is nvtquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
enorm
aanstellerig gedrag over mensen die niks otevoegen in een sc, wat had je dan verwacht_!
Je voegt niks toe op FOK en dat is best lastig aangezien het niveau niet altijd even hoog isquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
enorm
aanstellerig gedrag over mensen die niks otevoegen in een sc, wat had je dan verwacht_!
ooit nederlands geleerd jij doen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef dagdag het volgende:
Triptamine niet door hebben dat JIJ het probleem bent
dank je ben biquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nog zo'n verkrachter van het ABN![]()
Nee, jouw typkanker, dat is het probleem. Heb jij ooit de lagere school afgemaakt of heb je hadden ze toen ook al door dat je het iq van een stuk rundvlees hebt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef dagdag het volgende:
Triptamine niet door hebben dat JIJ het probleem bent
Goede grammatica en interpunctie ook!quote:
Stoere jongen!!1!quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mario Kart
Wii
* RacerDKB Rock Band 2 in Xbox 360 legt
ah, ajbquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Ik zie waar je het over had.
Het is dus geen Bagger slowchat meer. Mag geen eens meer in de TT staan.!quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind je ook maar een eikel maar idd, iets toevoegen aan een baggerslowchat is nvt
goed gezelschapquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goede grammatica en interpunctie ook!
Nee, dan behoor je het iig een beetje te kunnen, anders kun je net zo goed in Zimbabwe gaan wonen ofzo. Serieus heb jij ooit Nederlands geleerd?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:56 schreef dagdag het volgende:
ik ben officieel geen nederlands dus mag ik kut typen
oeh noes daar heb je me echt mee manquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je voegt niks toe op FOK en dat is best lastig aangezien het niveau niet altijd even hoog is
In het begin voegde iedereen wat toe, ik kan zo een lijstje maken van users die ergens goed voor waren. Nu slaat het totaal nergens op.
Ik ben ook niet foutloos, verre van. Maar jij en dagdag nemen de spelling anaal met een dildo van 40 centimeterquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
goed gezelschap
hogere klasse
mag ik wel
zo'n intellectuele ruft
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind je ook maar een eikel maar idd, iets toevoegen aan een baggerslowchat is nvt
Eerlijkheid voor alles zei mijn moeke altietquote:
god wil je dat ik je aanbidquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, dan behoor je het iig een beetje te kunnen, anders kun je net zo goed in Zimbabwe gaan wonen ofzo. Serieus heb jij ooit Nederlands geleerd?
spreek voor je zelfquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben ook niet foutloos, verre van. Maar jij en dagdag nemen de spelling anaal met een dildo van 40 centimeter
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:59 schreef dagdag het volgende:
[..]
god wil je dat ik je aanbid
mens het is maar een forum ga lekker naar je kneuzen vrienden van nederlands boekenclub
Sterfquote:Op zondag 28 december 2008 00:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
spreek voor je zelf
ben michel michel
niet hem hem
of jij jij
dooddoenerquote:
die van mij zei altijd, er zijn altijd wel mensen die wat te zeggen hebben maar dat hebben koeien ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eerlijkheid voor alles zei mijn moeke altiet
ook een medische achtergrond dusquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 00:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
dooddoener
vanuit onmacht
kloon je lul als staart....
kan proberenquote:Op zondag 28 december 2008 00:02 schreef MouzurX het volgende:
Hoi, ik kom op precies het goede tijdstip ?
Zit meestal software bij de telefoonquote:Op zondag 28 december 2008 00:02 schreef MouzurX het volgende:
Hoi, ik kom op precies het goede tijdstip ?
Zeg hoe zet je vanaf je PC dingen op het geheugenkaartje in je mobiel? Ik zie alleen mijn mobiel en geen geheugenkaartje![]()
het zijn de steeds terugkerende tranenquote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Want het is ook vooral de moeite waard enigszins in discussie met iemand te gaan die niet 1 zin foutloos kan spellen.
Het handigste is met een cardreader, anders moet je kutsoftware van je mobiel installeren.quote:Op zondag 28 december 2008 00:02 schreef MouzurX het volgende:
Zeg hoe zet je vanaf je PC dingen op het geheugenkaartje in je mobiel? Ik zie alleen mijn mobiel en geen geheugenkaartje![]()
tips nodig?quote:Op zondag 28 december 2008 00:04 schreef dagdag het volgende:
Maar goed morgen zondag,kijken wat ik ga doen.
alle foons die ik heb en had worden gewoon herkent als removable storage devicesquote:Op zondag 28 december 2008 00:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het handigste is met een cardreader, anders moet je kutsoftware van je mobiel installeren.
watquote:
Mijne ook, maar ik ken paupertelefoons (meestal Samsungs), waarbij dat niet zo is.quote:Op zondag 28 december 2008 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
alle foons die ik heb en had worden gewoon herkent als removable storage devices
Ja, samsung pc studio 3 gebruik ik nu en dan zie een icoontje van mijn mobiel + alle mappen maar dan geeft hij aan dat er maar 50mb op kan ofzo (wat dus in mijn telefoon gewoon al zit) en dat 512 mb geheugenkaartje laat hij niet zienquote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zit meestal software bij de telefoon
mouzur kennende zal het idd een pauper samsung zijnquote:Op zondag 28 december 2008 00:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijne ook, maar ik ken paupertelefoons (meestal Samsungs), waarbij dat niet zo is.
quote:Op zondag 28 december 2008 00:05 schreef Triptamine het volgende:
Ik ga jullie opvrolijken met muziek
quote:Op zondag 28 december 2008 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
mouzur kennende zal het idd een pauper samsung zijn
quote:
Is dat niet die enige lekkere uit Sex and the City(<---quote:
jaquote:Op zondag 28 december 2008 00:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is dat niet die enige lekkere uit Sex and the City(<---)
echt hehquote:
lekker geslapen rip van winkle?quote:
Van die 40 jarige lelijke wijven(op haar na dan) die 20 jarige sletjes spelen.quote:
sarah jessica parker is me toch een partij lelijkquote:Op zondag 28 december 2008 00:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Van die 40 jarige lelijke wijven(op haar na dan) die 20 jarige sletjes spelen.
Al zou ik die nympho uit die serie heel dronken ook nog wel neuken.![]()
En laatste avondje.quote:Op zondag 28 december 2008 00:10 schreef RacerDKB het volgende:
Nou jongens, tot zover mijn eerste en laatste avondje posten in de KLB SC.
Ik ga naar bed
Lekker 06:30 opstaan, werken!
Rollaterquote:Op zondag 28 december 2008 00:10 schreef RacerDKB het volgende:
Nou jongens, tot zover mijn eerste en laatste avondje posten in de KLB SC.
Ik ga naar bed
Lekker 06:30 opstaan, werken!
Idd, iets over hond en afschoppen enzoquote:Op zondag 28 december 2008 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
sarah jessica parker is me toch een partij lelijk
Ik lees jouw posts nooit, tot ik concludeerde dat je er vandoor gingquote:
uhuh mooi concertquote:Op zondag 28 december 2008 00:14 schreef Triptamine het volgende:
Zelfde concert, minstens zo briljant
Die kan ik spelen.quote:
Mijn favo's zijn Lake of Fire, Plateau en Where did you sleep last nightquote:
Weer een mooie toevoeging voor mijn Foes lijst.quote:Op zondag 28 december 2008 00:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts nooit, tot ik concludeerde dat je er vandoor ging
Ik zing lake of fire in onze bandquote:
Njah, zingen kan je vervangen door "schreeuwen in mic" en band door "band"quote:Op zondag 28 december 2008 00:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zing lake of fire in onze band
Kan je zingen?quote:Op zondag 28 december 2008 00:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zing lake of fire in onze band
Aha.quote:Op zondag 28 december 2008 00:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Njah, zingen kan je vervangen door "schreeuwen in mic" en band door "band"
lake of fire idd ook erg mooiquote:Op zondag 28 december 2008 00:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mijn favo's zijn Lake of Fire, Plateau en Where did you sleep last night
ik vind de peppers echt niks aanquote:Op zondag 28 december 2008 00:23 schreef Triptamine het volgende:
Ook een goed nummer, andere band wel
quote:
quote:
Leuke muziek. Ik ben alleen altijd uren aan het priegelen om mee te kunnen spelen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 00:45 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahahahaha POST IK EEN LAMA !!!M11!11!!1
Ik moest krabbengquote:Op zondag 28 december 2008 00:49 schreef Devvie het volgende:
Stervende hoeren kankervorst, ik dacht al, wat is het koud man!
Hoi broekpalingquote:Op zondag 28 december 2008 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leuke muziek. Ik ben alleen altijd uren aan het priegelen om mee te kunnen spelen.
Zij hebben zo'n unplugged nummer wat echt fucking vals is.quote:
hoiquote:Op zondag 28 december 2008 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
Emimich. Wat een boel bekend volk is er weer.
Emimich kon ik missen.quote:Op zondag 28 december 2008 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
Emimich. Wat een boel bekend volk is er weer.
met zijn kastequote:
Voor deze keer zal ik 'm adopteren.quote:
ga je gang, half fok gebruikt hem zo nu en danquote:Op zondag 28 december 2008 01:04 schreef Quir het volgende:
[..]
Voor deze keer zal ik 'm adopteren._!
Abquote:Op zondag 28 december 2008 01:08 schreef PeZu het volgende:
kut
ik ben tijdens het zappen op een kutfilm terecht gekomen en nu is de ab weg
Vast jaquote:Op zondag 28 december 2008 01:08 schreef PeZu het volgende:
kut
ik ben tijdens het zappen op een kutfilm terecht gekomen en nu is de ab weg
neequote:Op zondag 28 december 2008 01:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
AbZeg gewoon afstandsbediening
![]()
*nieuwe patat/friet discussie in opkomst
Ossquote:Op zondag 28 december 2008 01:12 schreef Quir het volgende:
Maar ik weet nog steeds niet wat je nou in Oss deed, Paultjêh
de groene engelquote:
Die is nog oke, Beef komt er 31 januariquote:
Al die lelijke tyfusgebouwenquote:
En jij? ook ossenaar?quote:Op zondag 28 december 2008 01:15 schreef Quir het volgende:
Bekend in Oss, Pezu?
ik ben er al zolang niet geweest manquote:Op zondag 28 december 2008 01:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die is nog oke, Beef komt er 31 januari
Jepquote:
betere reactiequote:Op zondag 28 december 2008 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
[s]
ik ben er al zolang niet geweest man[/s BEEF]
nee man ik ben geen messentrekker, voreger had ik een collega die daar woonde dus vandaar dat ik het kenquote:
Rellen met de TopOssersquote:Op zondag 28 december 2008 01:12 schreef Quir het volgende:
Maar ik weet nog steeds niet wat je nou in Oss deed, Paultjêh
Ik vertrek hier als ik de kans krijg, though.quote:
wtf happened to the quotequote:
eensquote:Op zondag 28 december 2008 01:20 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vertrek hier als ik de kans krijg, though.
gelijk heb je, ga je stappen in ehv wil je terug met de taxi, is er geen hond die naar oss wilquote:Op zondag 28 december 2008 01:20 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vertrek hier als ik de kans krijg, though.
quote:
Enschedese hockey vereniging?quote:Op zondag 28 december 2008 01:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelijk heb je, ga je stappen in ehv wil je terug met de taxi, is er geen hond die naar oss wil_!
eindhovenquote:
en dag hoorquote:Op zondag 28 december 2008 01:25 schreef Emimich het volgende:
Vriendelijke groeten aan Devvie en Broekpaling, aan de haters: tot ziens, ik ben weg!
capiquote:
waarom worden hun blauwquote:
Goede levensvraag, mijn beste.quote:
ik zag vandaag een docu over ze, ze worden zelfs als huisdieren gehoudenquote:
Nohhh!quote:Op zondag 28 december 2008 01:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag vandaag een docu over ze, ze worden zelfs als huisdieren gehouden
zo groot zijn ze ook weer nietquote:Op zondag 28 december 2008 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhh!
Ik hoef ze denk ik niet als huisdier, want dan lopen ze me omver
Ik heb iets nieuws ontdenkt wat erg leuk is:: Psychologie ! ik heb net 20 minuten lang iemand constant zitten vragen of ze blij was, en nou is ze schreeuwend en geïrriteerd weggerendquote:Op zondag 28 december 2008 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede levensvraag, mijn beste.
Ik ben zelf ook niet zo groot en dat in combinatie met spontane evenwichtstoornissenquote:
Omgekeerde psychologie?quote:Op zondag 28 december 2008 01:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb iets nieuws ontdenkt wat erg leuk is:: Psychologie ! ik heb net 20 minuten lang iemand constant zitten vragen of ze blij was, en nou is ze schreeuwend en geïrriteerd weggerend!!!!
quote:Op zondag 28 december 2008 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet zo groot en dat in combinatie met spontane evenwichtstoornissen
Ik kom nog wel ruimschoots boven een capibari uit hoorquote:
10 cm is niet ruimschootsquote:Op zondag 28 december 2008 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom nog wel ruimschoots boven een capibari uit hoor
ooh okquote:Op zondag 28 december 2008 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom nog wel ruimschoots boven een capibari uit hoor
omgekeerd ? Neeeej, het kwam van mijn kant ehquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 01:25 schreef Emimich het volgende:
Vriendelijke groeten aan Devvie en Broekpaling, aan de haters: tot ziens, ik ben weg!
nohquote:Op zondag 28 december 2008 01:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
omgekeerd ? Neeeej, het kwam van mijn kant eh
wat is een bari ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |